Heeft u problemen met inloggen? Klik hier voor meer informatie.

Seks

spannende smsjes

1. Hallo,

Ik heb sinds kort iemand met wie ik de seksuele spanning via de sms een beetje aan het opbouwen ben. Heeft iemand ook wel eens spannende smsjes gestuurd en zo ja, wat?
    WIj hebben elkaars sekswensen gesmst.
Log nu in om te reageren
  1. You should always bring the ... when you come over.
    Was nice.

Beetje een genante dit.
    Wel een goede herinnering.
  2. Genant? Valt toch wel mee?Ik vond deze nog; Het was fantastisch. Ik vind je te gek en niet alleen vanwege de seks, x.
  3. ;-)
    geheim1972 wijzigde dit bericht op 13-06-2008 13:15 met 97%
  4. ik heb nog wel een hele serie hier ze worden alleen steeds heftiger... Om dat hier nu allemaal te plaatsen...
  5. Hey ,Geheim, die is wel heel erg spannend!
  6. jaaaaaa, net gemist, ging ff koffie zetten, grrrr, hahaha

laatste die ik ontving:

ik wil je nu
  7. Ik wil je nu diep in me!
  8. Kreeg van mijn 1e minnaar wel eens hele stoute! : We zijn bij een peepshow, en alleen het glas scheidt ons van haar. Jij staat met je handen tegen het glas aan en kijkt haar diep in de ogen , terwijl ik je van achteren neem.....
  9. tja, da s een hele stoute
  10. Das een lekkere zeg, heb je dat ook gedaan?
  11. Hij smste vaak zulke stoute! Mis die nu wel eens.

En nee, deze hebben we niet uitgevoerd!
  12. ja sommige dingen zijn verslavend, ik ken t
  13. wordt het niet eens tijd voor een lekker smsje.....of zijn jullie allemaal stil geworden?
  14. @ vissertje.... vind je het heel erg dat ik een persoon van dezelfde sexe geen spannende sms'jes ga sturen? Maar als de nood heel hoog is kun je hier natuurlijk je 06 nummer neerzetten. Kunnen we eens proefondervindelijk vaststellen wat er gebeurd.....
    Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
  15. Kreeg gisteren wel een fijne waardoor ik meteen oppas ben gaan regelen voor vandaag en heel de dag net heb doorgebracht in afwachting van het eind van de middag....
  16. 5 REGELS OM VRIENDEN TE ZIJN MET JE EX

Vrienden zijn met je ex is lastig voor elkaar te krijgen, maar wel mogelijk. Check de gouden regels om een vriendschap op te bouwen.

Lees verder

17. Pas nog een leuke ontvangen:

Onze lichamen verstrengeld in elkaar,
    de ramen beslagen en mijn auto die op en neer gaat.
    Wat een heerlijke gedachte!
  18. @ Geheim: beste Engelse vertaling die ik kan bedenken voor een uitnodiging om "uitgewoond" te worden is: come f*ck my brains out!
  19. @ Paddy: That would work...
  20. "Ik dacht, weet je wat? Ik ga Run ff geil smss maar dat is tuuk helemaal niet handig als je met een styve l*l onder de vergadertafel zit..... Nah jammer voor je! X"
  21. Zouden ze ons missen als we samen 1 wc bezoeken.

Ant Geen idee maar laten we eens kijken of we belangrijk zijn op de afd. invalide wc om 14:00 uur
  22. laten we dit forum weer oppakken.....
    leuk die smsjes!
  23. Ik word nu wakker en denk aan jou met een harde ochtendlul waar al 2 dagen niet mee gespoten is.. wanneer kom je weer langs? ;-)
  24. Mijn klein willig prinsesje! Het spijt me natuurlijk enorm dat ons telefoonverkeer zo dramatisch verloopt! Het is in niets te vergelijken met ons nu al legendarische geslachtsverkeer (haha..). Donderdag ben ik vrij, dus vanaf woensdagavond kunnen we elkaar eindelijk weer voelen! Kusje op je...
Log nu in om te reageren