te strak van onder

07-07-2014 21:52 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst ben ik sinds lange tijd weer met een man naar bed geweest. Hij vond me van onder erg strak voor mijn leeftijd en voegde er gelijk aan toe dat dat positief was. Ik heb er verder niets over gezegd, maar ik had het idee dat hij bedoelde dat ik weinig ervaring heb of zo. Ik werd niet echt nat en vind eigenlijk dat het aan hem lag, hij vond dat hij genoeg zijn best deed maar bij mij duurt het ontzettend lang voordat ik nat word. Als ik het alleen doe, ben ik volgens mij wel een uur bezig om nat te worden maar daarna kan ik een paar keer achter elkaar komen.



Zijn er dames die dit herkennen? ik zou graag geiler en natter worden, maar vind dat zo lastig wanneer ik samen met een man ben. Alleen lukt het wel, maar dan moet ik echt veel zin hebben en lang stimuleren. Maar ik wil ook gewoon samen genieten, het liefst word ik gewoon een uur gemasseerd en vervolgens lang gebeft en gevingerd maar de mannen met wie ik naar bed ben geweest vonden dit allemaal te lang. Ligt dit nou aan mij? Ik vind dat ze best de tijd voor mij mogen nemen want ze krijgen er ook iets voor terug. Ben ik nou te egoistisch bezig? Ik hoop dat jullie tips voor mij hebben.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van glijmiddel?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
ik wil er ook gevoel bij hebben. Met glijmiddel doe je hem in feite plezier want daarna komen ze er met hun mond ook niet meer in de buurt, terwijl ik dat juist wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook enorm afknappen op iemand die zoveel te wensen had voordat ik erop mocht. Kom op zeg, anderhalf uur of meer voorspel om nat te worden?

Seks is tweerichtingsverkeer, maar jij wil hebt wel erg veel wensen vind ik.
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je erg negatief over mannen. Klopt dat?
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg, uurtje masseren, uurtje beffen, uurtje vingeren en dat wil ie niet?? Slappe hap zeg.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 07 juli 2014 @ 21:56:

Ik vind je erg negatief over mannen. Klopt dat?ja best wel. ik ben een keer met een man naar bed geweest die ontzettend veel tijd aan me besteedde en dat was ontzettend fijn. Maar ik wil er ook gewoon van genieten, wat op deze (snelle) manier dus niet lukt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent hartstikke lesbisch
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Alle reacties Link kopieren
Waarom heet dit topic: ben ik te strak? Terwijl het over een natte kut gaat
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
Je bent dus niet te strak, maar te droog.

Als je altijd deze wens hebt dan snap ik wel dat iemand dat te lang vindt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:ireentje30 schreef op 07 juli 2014 @ 21:58:

[...]





ja best wel. ik ben een keer met een man naar bed geweest die ontzettend veel tijd aan me besteedde en dat was ontzettend fijn. Maar ik wil er ook gewoon van genieten, wat op deze (snelle) manier dus niet lukt.

Nou lekker een ander neukertje zoeken dan





Ik vind jullie beiden nou niet echt denderend enthousiast over elkaar dus ik denk ook dat dat beter is
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Zijn er ook mensen die te strak van boven zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:chillies schreef op 07 juli 2014 @ 22:00:

Waarom heet dit topic: ben ik te strak? Terwijl het over een natte kut gaatje hebt gelijk. dit is wat is blijven hangen maar eigenlijk heeft het ook wel met elkaar te maken, want hoe natter ik ben hoe minder strak het allemaal is en des te soepeler het verloopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:clementien schreef op 07 juli 2014 @ 21:55:

Ik zou ook enorm afknappen op iemand die zoveel te wensen had voordat ik erop mocht. Kom op zeg, anderhalf uur of meer voorspel om nat te worden?

Seks is tweerichtingsverkeer, maar jij wil hebt wel erg veel wensen vind ik."erop mocht?"... pfff... volgens mij is seks iets wat je met zn tweetjes doet. En voor een vrijpartij die korter dan een uurtje duurt hoef je mij niet wakker te maken hoor.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Neuken is toch leuk? Niet iets wat je "weggeeft" in ruil voor een lange massage, beffen en vingeren. Kwak er dan een dot glijmiddel op.
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je er ZELF aan gedaan om het natter/lekkerder/geiler te maken?
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met een lekker vluggertje! Maar dan moet je wel nat zijn
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
quote:ireentje30 schreef op 07 juli 2014 @ 21:52:

Hij vond me van onder erg strak voor mijn leeftijd



Je hebt duidelijk met een expert te maken!



Ik zeg: op zoek naar een ander + glijmiddel!
Alle reacties Link kopieren
maar zijn er tips waardoor ik ook meer van de sex kan genieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:chillies schreef op 07 juli 2014 @ 22:04:

Niks mis met een lekker vluggertje! Maar dan moet je wel nat zijn

Ben ik heel makkelijk als ik dan denk...kom op, een lik spuug helpt ook?

Ja zeker?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Loslaten .... Geen controle willen. Dat is de enige manier om van seks te genieten. Totale overgave....
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:emagix schreef op 07 juli 2014 @ 22:04:

[...]





Je hebt duidelijk met een expert te maken!



Ik zeg: op zoek naar een ander + glijmiddel!ik vond het ook al raar dat hij dat zei… ik had ook het idee dat er een andere gedachte achter zat, dat ik weinig ervaring heb oid. Glijmiddel hebben we sowieso gebruikt en hij was ook wel lief, dus wil het nog een kans geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:ireentje30 schreef op 07 juli 2014 @ 22:04:

maar zijn er tips waardoor ik ook meer van de sex kan genieten?Die krijg je net; probeer eens een lekker glijmiddeltje.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Geen enkel probleem summerdance! Maar droogt toch snel op. Moet dan wel heel vlug!
"Dans met je hart, en je voeten zullen volgen."
Alle reacties Link kopieren
quote:ireentje30 schreef op 07 juli 2014 @ 21:55:

ik wil er ook gevoel bij hebben. Met glijmiddel doe je hem in feite plezier want daarna komen ze er met hun mond ook niet meer in de buurt, terwijl ik dat juist wil.





Je doet hem plezier doordat hij een reden heeft om niet te beffen?

Rare mannen zoek jij uit.

En je zoekt ook vies glijmiddel uit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven