Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 13:00.
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-01-2012 00:48.
[ te veel damesschoenen in huis... ]
- ik zag het topic over voetfetish en dat leek mij wel een goede reden om hier eens een berichtje over mezelf te plaatsen

Zo heb je een (voet)fetish, en na een paar avontuurtjes blijf je zitten met meer dan 100 paar damesschoenen maat 42-43. :p nu kan ik ze weg doen, of verkopen, maar misschien heeft iemand een beter idee? ik denk dat de meeste schoenen echt mooi zijn, en ook nog eens nieuw of bijna nieuw (alleen binnen gedragen). heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Poll: ik zou het wel fijn vinden om een man in mijn macht te hebbe
6 stemmen in totaal.
- Wat een rare poll; past helemaal niet bij je openingsbericht.....
Wat je met al die schoenen moet doen? Maak er een kunstwerk van.
wat gij niet wilt dat u geschiedt....doe dat ook een ander niet . - Ik zou zeggen MP.
Er is echt wel veel vraag naar mooie damesschoenen in maat 42 en 43.
Succes!Laat uw voeding uw medicijn zijn en uw medicijn uw voeding - Ik heb dit nog nooit meegemaakt.Here is the man we like to call Mr., uh, Titspervert. Titspervert.
- Vreemde poll. Zet de schoenen op Marktplaats.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.
- .smukje wijzigde dit bericht op 02-02-2012 09:15 met 98%
- mm, de tekst van de poll is maar half te zien, en ik kan hem niet meer veranderen omdat er al is gestemd. hij mag dus als mislukt worden gezien. kan een moderator hem verwijderen aub?
- Nou... degene die met een paar kleine aanvullingen hier een logisch geheel van kan maken die gaat door voor de wasmachine....Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain.
Of drink er bier uit. (alleen geschikt bij schoenen zonder open teen)quote:smukje schreef op 27 januari 2012 @ 21:20:
Plak ze op je muur of plafond.
Maak een collage.
Fotografeer ze allemaal en geef ze dan weg.
Maak er een schemerlamp van.Don\'t compare your life to others\'. You have no idea what their journey is all about.- Geef ze aan mij, ik heb een dochter met schoenmaat 42,5. Knap dat je uberhaupt 100 paar in die maat hebt gevonden. Zij vindt het altijd heel moeilijk om mooie schoenen te vinden.
- Shisensa, kent ze www.duoboots.nl al? Daar hebben ze erg leuke schoenen tot maat 43. Ook breedte- en kuitmaten.
Dan krijg ik nog niet eens de poedelprijs, want snap er dus echt niks van.quote:Moonlight82 schreef op 27 januari 2012 @ 21:26:
Nou... degene die met een paar kleine aanvullingen hier een logisch geheel van kan maken die gaat door voor de wasmachine....- Volgens mij zit het dus zo, met die schoenenfetish en quasi-poll dinges is dat zijn vrouw weg is en dat hij dus geen dochtert heb met maat 42,5 in haar poten en dat dat met dat kunstwerk ook allemaal veels te ingewikkeld is en dat die ex-fetishvrouw van hem dus al de knake heb opgemaakt aan schoenenkoperij bijvoorbeeld en dat jij nu soms wil weten of hij dus hier die muiltjes kan verkopen zodat hij een nieuwe wasmachine kan kopen want zijn wijf had die ook meegenomen en heel veel van zijn boxershorts dus ook en nou heptie er nog maar twee en die moet dus echt gewassen worden nu.
Snap je?Bescheidenheid, mijn grootste deugd. Luister Stouts lijflied op: http://www.youtube.com/watch?v=QkURxtyxa3g - .smukje wijzigde dit bericht op 02-02-2012 09:16 met 99%
Dit onderwerp heeft 13 reacties, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-01-2012 00:48.