verrassing

14-08-2014 02:14 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik had een vraag, mijn vriend is op vakantie en wil hem graag verrassen, maar zat te denken om keer Stockings te kopen enige is is dat ik stevig bent en weet niet of het dan ook staat iemand ervaring mee? En wat vinden jullie ervan gewoon doen of dat niet is wel gewoon in de slaapkamer en alleen voor hem



Gr dreammind
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doen, hij valt toch op je ook al weeg je wat meer?
Wat is Stockings? Een merk van het een of ander?
Alle reacties Link kopieren
Van die zelf op houdende kousen



Bedoel ik maar iemand er ervaring mee en weet iemand toevallig hóe de maten lopen?
Oooh, dat.



Naar mijn bescheiden mening:

- dat staat alleen sexy bij vrouwen met een barbie-lijf.

- ik vind barbie-lijven eigenlijk nooit echt sexy.



Maar troost je, ik heb geen smaak.
Volgens mij is een mooi lingeriesetje veel leuker. Of een sexy nachtjurkje of zo.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel sexy. Mijn vriend zou wel happig zijn hoor. gewoon doen zeg ik! is toch grappig
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me aan bij Eldorado.
Alle reacties Link kopieren
En bij plofkipje.
Alleen aandoen als het je staat.

Je moet er niet uitzien als een rollade, maar als je de juiste maat koopt zal dat wel meevallen.
Als het die zelfklevende kousen zijn dan kan dat mooi in combinatie met een setje. Tuurlijk mag jij dat doen. Je vriend kent je lichaam en vind je prachtig ondanks je maatje meer. Ik denk dat de verrassing helemaal geslaagd zal zijn!



Je kunt ze trouwens kopen bij V&D, Hunkemöller en Livera.
Ze heten trouwens Hold Up's.

Ik ben ook stevig, wanneer ik ze draag is er geen houden aan bij man. :-).
Alle reacties Link kopieren
Het gaat om wat HIJ vindt, hij vindt jou toch mooi? Dan vindt hij je ook leuk in een leuke verpakking.
Alle reacties Link kopieren
Of jouw vriend vind jou prachtig dankzij jouw maatje meer.



Een paar stockings (in de juiste maat) maakt een mooie lingerieset af.

Doen dus.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Koop een paar, trek ze aan, kijk in de spiegel en zie hoe jij je erbij voelt.



Je bent zo sexy als dat jij je voelt. En dat is hetgeen je ook uitstraalt naar je vriend.

Heb je ze aan en voel jij je er niet lekker in, dan vooral niet doen.

Voel jij je er fijn bij, dan gewoon doen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, kan niet anders dan even lachen. Zijn er echt mensen die die dingen sexy vinden?

Ik draag ze al jaren, heb niet eens anders panty's, maar heb er nooit bij stil gestaan dat er ook maar iemand is die dat sexy vindt! Ik draag ze vooral uit praktisch oogpunt. Geen lelijke lijn door de elastiek in mijn (fluffy) buik, makkelijk te verwisselen in geval van ladder, dat soort dingen. Heb zelfs steunkousen (ja, van die echte, lelijke) met plakrand!



Maar goed, als jouw vriend ze leuk vindt: vooral aandoen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een curvey figuur en ben klein. Mijn partners vonden het altijd leuk uitzien in combinatie met een leuk setje en natuurlijk niet te vergeten de killer heals. ;) Je moet natuurlijk wel op deze laatste kunnen lopen, anders is het een aanfluiting. :p
Carpe Diem!
Alle reacties Link kopieren
quote:Stefke schreef op 14 augustus 2014 @ 08:54:

Hahaha, kan niet anders dan even lachen. Zijn er echt mensen die die dingen sexy vinden?

Ik draag ze al jaren, heb niet eens anders panty's, maar heb er nooit bij stil gestaan dat er ook maar iemand is die dat sexy vindt!

onder welke steen heb jij gelegen dan? Ooit een Playboy gezien waar iemand panties droeg ipv kousen?
Alle reacties Link kopieren
quote:misspatrice schreef op 14 augustus 2014 @ 08:59:

en natuurlijk niet te vergeten de killer heals. ;) Je moet natuurlijk wel op deze laatste kunnen lopen, anders is het een aanfluiting. :pOf ermee op bed gaan liggen?
Alle reacties Link kopieren
quote:lilalinda schreef op 14 augustus 2014 @ 09:04:

[...]



Of ermee op bed gaan liggen?Hmm sommige mannen dat wel leuk als een vrouw hakjes aanhoudt . Maar idd als je ermee gaat liggen loop je ook geen risico :p.
Carpe Diem!
Hangt er erg vanaf hoe je je erin voelt, dat bepaalt imo alles.



Ik ben de laatste jaren een paar kilo bijgekomen, vooral op mijn bovenbenen/heupen.

Man vindt mijn benen nog altijd het einde, en zeker in stay-ups, maar zelf word ik er erg onzeker (en verdrietig) van, en die onzekerheid vindt hij dan weer zielig voor mij, is ook niet echt een goeie sfeer in de slaapkamer dan



Een mooi satijnen jurkje werkt hier stukken beter: ik voel me er veel sexyer in (camoufleert ook de probleemzones) en dat speelt uiteraard door in mijn houding naar hem toe, daar doe ik hem veel meer plezier mee dan met dat (voor mij) geforceerde gedoe
gewoon proberen. Je hebt soms bij de primark ook in grotere maten leuke lingerie. Ik koop daar bijv weleens zo'n neglige achtig iets.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg bedankt voor alle lieve reacties enige nadeel is mn vriend houd niet van hakken maar goed. Hebben elkaar dan drie weken niet gezien van daar dat ik er een keer werk van wil maken haha
Alle reacties Link kopieren
Absoluut doen, gaat ie geweldig vinden!
Alle reacties Link kopieren
Als jij je er prettig in voelt moet je dat echt doen! Ik draag ze heel graag, mijn partner is er heel blij mee ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven