vriend wil niet beffen

04-06-2014 12:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een goed seks leven, doen het bijna altijd als we samenzijn. Maar nu dat hij mij niet wil beffen. Op het begin had hij altijd een grote mond dat hij liever beft dan vingert. Maar hij heeft mij denk al 3/4 maand niet gebeft. Ik moet er iig altijd om vragen, hij zou het nooit uit zichzelf doen. Ik vraag het al niet eens altijd, maar de laatste drie keer dat ik het vroeg wou hij het niet! Of hij is te moe zegt hij, hij kan mij wel vingeren en daar is hij altijd nog langer mee bezig is. Een keer zei hij zelfs toen ik het vroeg: nee bah daar heb ik echt geen zin in! Dus ik vraag het ook niet meer want het is denk wel duidelijk, hij vind het vies! Terwijl ik hem ook altijd wel moet pijpen en ik weet dat als ik dat zou weigeren hij echt boos zou kunnen worden. Ik ben tevreden hoor, maar altijd alleen maar vingeren vind ik ook wel jammer! Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Niet meer pijpen ?



Misschien wil hij het wel onder de douche?
Dumpen die gast!
Alle reacties Link kopieren
Oh lees nu pas dat hij dan boos word. Ach dan zou ik er in bijten en dan zoekt hij het maar uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belachelijk dat jij het niet van hem kunt verwachten maar hij het wel van jou verwacht... praat er eens met hem over. Wellicht heb jij een luchtje of smaakje aan de vagina wat hij niet prettig vind, misschien is het wel de manier van scheren of wat dan ook. ;)
Alle reacties Link kopieren
Hij wordt boos als je hem niet wil pijpen?



Ik zou hem stevig aan het bed binden en dan lekker een avondje gaan stappen met vriendinnen.
Alle reacties Link kopieren
Nouja boos, ik zou dingen te horen krijgen zoals: dit slaat nergens op. Ik vind het heel raar dat je niet pijpt en hij zou er onzeker van kunnen worden. We zijn nu een jaar samen en hij heeft mij hooguit 8/10 keer gebeft. Maar volgens mij nooit met plezier. Iig de laatste maanden niet en als het zo moet heb ik er ook geen zin aan
Alle reacties Link kopieren
"moeten pijpen"is natuurlijk raar. Waarom zou je iets tijdens de sex moeten? Dat levert alleen maar stress op.

Ik denk toch dat je door de zure appel heen moet en echt met hem erover moet gaan praten! Kleine ergernissen worden vanzelf grote!

En als nu blijkt dat hij het niet wil omdat hij het vies vindt, dank kun je altijd nog befdoekjes gebruiken, of als je net uit bad komt etc etc. Nu is het veel gissen en slechte communicatie. En dat is slecht voor elke relatie
Alle reacties Link kopieren
Niet willen beffen ?? Das nou juist zo'n beetje het lekkerste om te doen !!

Mijn vrouw wil mij niet pijpen (ze heeft het ook nog nooit bij mij gedaan), maar om haar daarom nou niet (ik doe het beffen altijd vrijwillig, ze hoeft er nooit om te vragen) te gaan beffen is nog nooit bij me opgekomen.
One life, live it !
Alle reacties Link kopieren
Wat een watje.
Als hij nu niet wil beffen, wil hij dat over een jaar ook niet en over 10 jaar ook niet.



Kun je daar mee leven TO?
quote:Waxine schreef op 04 juni 2014 @ 12:45:

Dumpen die gast!+1
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat toch echt een zwaar gemis vinden hoor.

Ben absoluut niet van de "voor wat hoort wat"

Maar zelf wel eisen en een ander niet willen plezieren ....
Alle reacties Link kopieren
quote:Derpina schreef op 04 juni 2014 @ 12:48:

Oh lees nu pas dat hij dan boos word. Ach dan zou ik er in bijten en dan zoekt hij het maar uit.Dit.
Wie denkt hij wel niet wie hij is. Hij mag jou teleurstellen (vind hij) en als jij hem teleurstelt reageert hij als een klein kind wat z'n zin niet krijgt.

Wil jij bij zo'n iemand blijven?



Misschien hem eens een spiegel voorhouden en psies hetzelfde reageren als hij niet wil beffen zoals hij doet als jij hem niet wilt pijpen. Na zijn reactie hem daarmee confronteren en er een goed gesprek over hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:AsoTut schreef op 04 juni 2014 @ 14:03:

Wil jij bij zo'n iemand blijven?



Nou nou nou... wat een overdreven reaktie zeg.

Ik ben nog nooit gepijpt, maar als het tussen ons ooit fout zou lopen is dat waarschijnlijk ook niet de reden.
One life, live it !
Nee maar al bundy, jij wordt ook niet boos als het niet gebeurt. Haar vriend zou wel boos worden.
Volgens mij was hier week of twee ook topic over. Misschien kun je daar nog wat tips uithalen.....
Alle reacties Link kopieren
Sorry maar het lijkt mij ook ranzig om zo gat te beffen

Misschien met beflapjes????
Iets. Op seksueel gebied niet willen vind ik niet gek of raar. Dat hij moeilijk doet als jij niet pijpt is belachelijk. Zo'n hufter zou ik niet hoeven.
Alle reacties Link kopieren
toch maar eens met hem over hebben:

Waarom hij niet wil beffen, misschien vindt hij het echt wel vies. Kan hij ook niks aan doen. Misschien ruik je wel anders dan voorheen? (andere pil?)

En leg hem dan ook even voor, hoe moeilijk het voor je is, dat hij wel pijpen 'opeist'. Ben wel benieuwd naar zijn reactie
quote:al_bundy schreef op 04 juni 2014 @ 13:09:

Niet willen beffen ?? Das nou juist zo'n beetje het lekkerste om te doen !!

Mijn vrouw wil mij niet pijpen (ze heeft het ook nog nooit bij mij gedaan), maar om haar daarom nou niet (ik doe het altijd vrijwillig, ze hoeft er nooit om te vragen) te gaan beffen is nog nooit bij me opgekomen.



Het ligt wel aan wat voor kut je voor je heb hoor, Bundy. Ik kan het ook heerlijk vinden als het fris en fruitig is en ook een geile vaginalucht kan aantrekkelijk zijn. Maar niet altijd. Helaas.

Ik heb het regelmatig ondervonden, vaak pas op het moment dat je al afdaalt, dat er toch een gore putlucht vanaf komt. Dan zakt echt je zin in beffen wel. Of dat er allemaal witte harde stukjes tussen die schaamlippen zitten. Of een soort witte waas, beetje een kaassmaak.



Ik vermoed dat niet alle vrouwen dat dan zelf door hebben. Zoals ook iemand die naar zweet ruikt het soms zelf niet door heeft.
Als hij van te voren aangaf dat hij liever beft dan vingert, dan zou ik me gaan afvragen of hij het misschien bij jou minder lekker vind. Niet leuk om te horen, maar denk dat het gesprek de oplossing is.

Zijn aantal zaken die de smaak & geur beinvloeden waar je iets aan kan doen, bijv stoppen met roken, meer groente en fruit eten, minder koffie drinken,etc.

En misschien vind hij het helemaal nooit lekker en heeft hij het alleen gezegd omdat hij dacht dat vrouwen het wilden horen.

Denk dat je er alleen achter komt door het gesprek met hem aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet wil beffen moet je ook niet boos worden als je niet gepijpt wordt. (like: duh!)
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 04 juni 2014 @ 15:39:

[...]

Ik heb het regelmatig ondervonden, vaak pas op het moment dat je al afdaalt, dat er toch een gore putlucht vanaf komt. Dan zakt echt je zin in beffen wel. Of dat er allemaal witte harde stukjes tussen die schaamlippen zitten. Of een soort witte waas, beetje een kaassmaak.







OT: Ik denk dat hij het vies vindt, niet iedere man houdt ervan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven