vriend wil niet beffen

04-06-2014 12:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een goed seks leven, doen het bijna altijd als we samenzijn. Maar nu dat hij mij niet wil beffen. Op het begin had hij altijd een grote mond dat hij liever beft dan vingert. Maar hij heeft mij denk al 3/4 maand niet gebeft. Ik moet er iig altijd om vragen, hij zou het nooit uit zichzelf doen. Ik vraag het al niet eens altijd, maar de laatste drie keer dat ik het vroeg wou hij het niet! Of hij is te moe zegt hij, hij kan mij wel vingeren en daar is hij altijd nog langer mee bezig is. Een keer zei hij zelfs toen ik het vroeg: nee bah daar heb ik echt geen zin in! Dus ik vraag het ook niet meer want het is denk wel duidelijk, hij vind het vies! Terwijl ik hem ook altijd wel moet pijpen en ik weet dat als ik dat zou weigeren hij echt boos zou kunnen worden. Ik ben tevreden hoor, maar altijd alleen maar vingeren vind ik ook wel jammer! Wat denken jullie?
quote:kerol schreef op 04 juni 2014 @ 16:26:

Als je niet wil beffen moet je ook niet boos worden als je niet gepijpt wordt. (like: duh!)



Ik snap die gedachte wel, op zich zit er een logica in, maar vind het toch niet helemaal eerlijk om dat zo te stellen.



Je kunt ergens van houden of niet.



Dan kan ik er van maken:

"Als jij (vrouw) niet bovenop wil, dan ga ik (man) ook niet meer bovenop in de missionaris".

Terwijl er genoeg stellen zijn waarbij missionaris het standaardstandje is en de vrouw niet graag bovenop zit. Ze voelt niets of ze vind het veel werk bijvoorbeeld.



Die vrouw zegt dan vast: dat zijn appels en peren vergelijken want man bovenop is anders dan vrouw bovenop.

Ja, net zoals pijpen anders is dan beffen.



Als hij niet wil beffen, dan kan hij misschien wel op een andere manier laten merken dat hij haar wil verwennen en z'n best wil doen voor haar. Fijn strelen, masseren, vingeren, etc.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 04 juni 2014 @ 16:32:

[...]





Ik snap die gedachte wel, op zich zit er een logica in, maar vind het toch niet helemaal eerlijk om dat zo te stellen.



Je kunt ergens van houden of niet.



Dan kan ik er van maken:

"Als jij (vrouw) niet bovenop wil, dan ga ik (man) ook niet meer bovenop in de missionaris".

Terwijl er genoeg stellen zijn waarbij missionaris het standaardstandje is en de vrouw niet graag bovenop zit. Ze voelt niets of ze vind het veel werk bijvoorbeeld.



Die vrouw zegt dan vast: dat zijn appels en peren vergelijken want man bovenop is anders dan vrouw bovenop.

Ja, net zoals pijpen anders is dan beffen.



Als hij niet wil beffen, dan kan hij misschien wel op een andere manier laten merken dat hij haar wil verwennen en z'n best wil doen voor haar. Fijn strelen, masseren, vingeren, etc.



Jij doet alsof ik zeg dat als er niet gebeft wordt dat er dan niet gepijpt wordt, of omgekeerd.



Maar dat schreef ik niet. Ik schreef dat je niet boos moet worden. In jouw voorbeeld: als je niet bovenop wil, kan je moeilijk boos worden dat de ander dat ook niet wil.



En compromissen sluiten is natuurlijk altijd juist wel goed.
Zelf houd ik niet zo heel erg van gebeft worden... MAAR pijpen betekend toch altijd ook beffen... Al is het maar om gelijkwaardig te zijn. Als hij wilt dat jij hem pijpt... moet je de eis stellen dat hij jou beft en anders geen orale seks!
quote:watersteen schreef op 05 juni 2014 @ 12:26:

Zelf houd ik niet zo heel erg van gebeft worden... MAAR pijpen betekend toch altijd ook beffen... Al is het maar om gelijkwaardig te zijn. Als hij wilt dat jij hem pijpt... moet je de eis stellen dat hij jou beft en anders geen orale seks!



eisen? Bij seks?



Is dat dan ook andersom. Ik wil mijn vriend wel pijpen maar vind niks aan beffen dus dat "mag" hij niet. Dan ook maar niet pijpen voor hem?



Nee hoor dat lijkt me niet de beste insteek.
Nee ik pijp hem wel en dat beffen is af en toe.... Maar ik wil wel dat seks gelijkwaardig is. Dus als hij niet zou willen beffen, zou ik mezelf in min of meerdere mate vernederd voelen om hem dan wel te moeten pijpen... Dan voelt het toch anders...
Beetje krampachtig, dat het zo 'gelijkwaardig' moet zijn bij jou watersteen. Dus als hij een kus geeft, moet je een kus teruggeven.

Als hij bovenop gaat, doe jij dat daarna ook.

Als hij een vinger in je stopt, wat doe je dan? Vinger in z'n reet? Of is aftrekken dan gelijkwaardig?

Ik vind het wat moeizaam klinken als sex een uitruil wordt van 1 voor jou = 1 voor mij.
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 05 juni 2014 @ 12:48:

Is dat dan ook andersom. Ik wil mijn vriend wel pijpen maar vind niks aan beffen dus dat "mag" hij niet.Bij mij is het om een andere manier, eh... andersom. Ik wil mijn potentiële vriendin wel beffen (graag zelfs), maar ik vind gepijpt worden niks aan. Een vrouw mag mij wel pijpen; ik houd haar niet tegen, al windt dat mij niet op. Sommige vrouwen die niet opgewonden worden van beffen, staan mij het beffen wel toe, maar ik haak dan wel snel genoeg af. Ook op andere gebieden dan seks, haak ik af als ik denk dat het anders geen zin heeft of niet het gewenste effect heeft.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 05 juni 2014 @ 15:22:

Beetje krampachtig, dat het zo 'gelijkwaardig' moet zijn bij jou watersteen. Dus als hij een kus geeft, moet je een kus teruggeven.

Als hij bovenop gaat, doe jij dat daarna ook.

Als hij een vinger in je stopt, wat doe je dan? Vinger in z'n reet? Of is aftrekken dan gelijkwaardig?

Ik vind het wat moeizaam klinken als sex een uitruil wordt van 1 voor jou = 1 voor mij.Eens eigenlijk. Ik zou niet zo "streng" zijn. Voor beffen van mij hoeft namelijk niets tegenover te staan. Of ze doet uit vrije wil iets anders bij mij.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
heeft niet zo veel met je daad zelf te maken maar het gaat om respect en gelijk waardigheid, en dat bied je niet dus hij is eigenlijk gewoon egoistisch helemaal als hij boos wordt dat je hem niet pijpt.



ik zou echt je zelf afvragen of je sex leven wel zo goed als je zelf denkt mjah de vraag is meer of je zo mee kan leven en wil leven

en het gaat er echt niet beter op worden hoor TO
Jeeee, als ik dit allemaal zo lees. Wat kan seks en denken over seks en denken over het denken over seks en voor wat hoort wat, dan vermoeiend zijn zeg.
Alle reacties Link kopieren
Dan is denken over het denken over het denken over seks nog vermoeiender van. Dan ben ik uiteindelijk aan een paracetamolletje toe...
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Boos worden als iemand iets niet wil op seksgebied vind ik te ver gaan. Ik zou dan eerder kijken of iemand, lichamelijk gezien, dan wel zo erg bij me past op de lange duur, vermoed van toch niet helemaal.



Ik sta er een beetje dubbel in: beffen, vingeren, pijpen, aftrekken, neuken, ik vind het voor mezelf toch wel de minimale handelingen die je bij elkaar doet. Zou ik vantevoren weten dat de man in kwestie niet beft, geloof ik dat ik serieus minder zin in pijpen heb. Verder vind ik het alweer anders wanneer de man zélf zou aangeven niet gepijpt te willen worden. Maargoed, de ene of de andere kant, dwingen is nooit een optie vind ik.



En ja, er is meer in het leven dan seks .
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:al_bundy schreef op 04 juni 2014 @ 14:08:

[...]





Nou nou nou... wat een overdreven reaktie zeg.

Ik ben nog nooit gepijpt, maar als het tussen ons ooit fout zou lopen is dat waarschijnlijk ook niet de reden.Vind je? Je eigen topic op deze pijler spreekt wat mij betreft boekdelen. Je vindt je seksleven niks/niet veel meer voorstellen?. En het toch elders willen zoeken? En niet omdat je seksleven zo goed is? Jaja. En Peggy weet er ook van?
wij slapen nooit.
Als een man niet beft, of het doet zonder er zelf plezier aan te beleven, is hij wat mij betreft de laan uit. Ik kan niets met iemand die zo iets al te vermoeiend of te vies vindt. Dat gerag met zo'n vinger irriteert me al snel en met neuken alleen kom ik niet klaar. Plus het feit dat bepaalde standjes zoals 69 ook van de lijst kunnen.

Boring.



Als je moet gaan onderhandelen over seks, laat dan maar zitten.

En boos worden als je niet pijpt? Que? Wat een kleuter.

Ik zou als ik TO was die luie lover het bed uit schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel wat watersteen bedoelt, dat ze zich vernederd zou voelen, maar eisen is natuurlijk ook niet goed. Ik zou zelf wel echt iets missen als mijn vriend mij niet zou beffen. Veel mensen zeggen ook, ik zou de relatie beëindigen. Ik snap wel dat sommige vrouwen zoiets zouden denken. Ik persoonlijk heb een erg hoog libido, en het is gewoon zo dat mannen een vrouw niet echt lekker kunnen bevredigen met alleen hun handen, omdat ze het lichaam van hun vriendin niet kennen.



In de situatie van itsss me, ze wonen niet samen, want ze zegt ''als we bij elkaar zijn...'' en een jaar is niet erg lang. Als zij zich tekort gedaan voelt, en daardoor denkt, ik verbreek de relatie zou ik dat goed kunnen begrijpen. Ik vind het erg respectloos om boos te worden als je vriendin je niet wil pijpen en dan als zij vraagt of hij haar wil beffen, als reactie geven: he, bah! Ik vind het erg respectloos hoe hij tegen haar praat, en zo heb je geen gelijkwaardige relatie. Het klinkt alsof hij zich beter voelt dan haar...
Alle reacties Link kopieren
Ja je kan het ook overdrijven :P Je hoeft niet gelijk zo heftig te reageren alleen maar omdat je niet begrijpt dat dit haar mening isquote:globe80 schreef op 05 juni 2014 @ 15:22:

Beetje krampachtig, dat het zo 'gelijkwaardig' moet zijn bij jou watersteen. Dus als hij een kus geeft, moet je een kus teruggeven.

Als hij bovenop gaat, doe jij dat daarna ook.

Als hij een vinger in je stopt, wat doe je dan? Vinger in z'n reet? Of is aftrekken dan gelijkwaardig?

Ik vind het wat moeizaam klinken als sex een uitruil wordt van 1 voor jou = 1 voor mij.
quote:missbianca schreef op 08 juni 2014 @ 04:10:

Ja je kan het ook overdrijven :P Je hoeft niet gelijk zo heftig te reageren alleen maar omdat je niet begrijpt dat dit haar mening is

[...]





Ik snap heus wel dat het haar mening is. Ik voelde de behoefte om de mijne te geven. En jij doet het nu ook. Laat iedereen dat doen, daar is het forum voor.

En om over niet beffen terug te komen, jij hebt zelf net een topic geopend over dat je stinkende afscheiding hebt omdat je je vriend met een soa er in hebt laten gaan.

Dat stinken kan dus ook een reden zijn waarom bij dit topic die vriend niet wil beffen. Sommige mannen durven het te zeggen, ga eens wassen, sommige niet.
quote:itsssme schreef op 04 juni 2014 @ 12:56:

Nouja boos, ik zou dingen te horen krijgen zoals: dit slaat nergens op. Ik vind het heel raar dat je niet pijpt en hij zou er onzeker van kunnen worden. We zijn nu een jaar samen en hij heeft mij hooguit 8/10 keer gebeft. Maar volgens mij nooit met plezier. Iig de laatste maanden niet en als het zo moet heb ik er ook geen zin aan

En dan nog durf je te zeggen dat jullie een goed seksleven hebben, dat zou er voor mij toch heeeeel anders uitzien hoor.



Kwaliteit is voor mij toch echt belangrijker dan kwantiteit, maar blijkbaar is dat wel jouw afweging. Tja, als dat zo is dan snap ik niet waarom je hier komt klagen....
Alle reacties Link kopieren
Vingeren doe ik zelf niet graag, zelfs niet als de nagel kort en schoon is. Ik ben bang dat ik haar zeer doe. Bij neuken en beffen niet.



Vingeren kan op twee manieren: met de vinger de clitoris stimuleren (eventueel met een deel van de schaamlippen) of met de vinger vaginaal penetreren. Ik geef de voorkeur aan beffen.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Ervan uitgaande dat veel mannen dus niet kunnen beffen en evenveel vrouwen niet kunnen pijpen, blijf ik bij de toverwoorden...respect, praten en luisteren naar elkaars lijf!! Een goed sexpartner is in staat te pleasen, zichzelf weg te cijferen, zich te geven, maar kan ook nemen en genieten. Sex bestaat uit zoveel meer dan een bepaalde handeling en voor iedereen is dit weer anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Waxine schreef op 04 juni 2014 @ 12:45:

Dumpen die gast!Ze kan zichzelf toch beffen.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Rare reactie weer, Depressief.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 10 juni 2014 @ 00:35:

Rare reactie weer, Depressief.Ik vroeg me af of een vrouw dat niet zelf kan. Je moet wel lenig zijn, vind je niet!
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Kun jij jezelf rimmen, Depri?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 10 juni 2014 @ 00:47:

Kun jij jezelf rimmen, Depri?



Nee, Ik ben geen fan rimmen.



En jij?
Leef je leven alsof het je laatste dag is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven