vriend wil niet beffen

04-06-2014 12:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
We hebben een goed seks leven, doen het bijna altijd als we samenzijn. Maar nu dat hij mij niet wil beffen. Op het begin had hij altijd een grote mond dat hij liever beft dan vingert. Maar hij heeft mij denk al 3/4 maand niet gebeft. Ik moet er iig altijd om vragen, hij zou het nooit uit zichzelf doen. Ik vraag het al niet eens altijd, maar de laatste drie keer dat ik het vroeg wou hij het niet! Of hij is te moe zegt hij, hij kan mij wel vingeren en daar is hij altijd nog langer mee bezig is. Een keer zei hij zelfs toen ik het vroeg: nee bah daar heb ik echt geen zin in! Dus ik vraag het ook niet meer want het is denk wel duidelijk, hij vind het vies! Terwijl ik hem ook altijd wel moet pijpen en ik weet dat als ik dat zou weigeren hij echt boos zou kunnen worden. Ik ben tevreden hoor, maar altijd alleen maar vingeren vind ik ook wel jammer! Wat denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 12 juni 2014 @ 10:09:

[...]





het is gewoon dat iedereen andere voorkeuren heeft. ik hou enorm van pijpen door het gevoel dat je hem helemaal in je macht hebt. maar dan moet ie wel fris zijn.

ja als die man niet wil beffen dan doe je d'r weinig aan maar het is wel lastig voor je relateiEven een serieuze vraag, maar stel dat de partner een afkeer heeft van de geur en de lichaamsvocht.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
depressief, als iemand een afkeer heeft van de geur en van lichaamsvocht, dan kun je daar niet te hard over oordelen.

ik heb het ook gehad met een vriendje, die vond het juist lekker om alles te ruiken en proeven en likte mijn gat erbij. poepgat bedoel ik. hij wilde dat ik dat ook bij hem deed maar mooi niet gezien. ik zei, dat jij het bij mij wilt doen betekent niet dat ik dat ook bij jou wil.
Alle reacties Link kopieren
@coralie76



Bedankt dat je m'n vraag hebt beantwoord, ik vind dit ook niet echt fris en al helemaal niet hygienisch. poepgat bedoel. Dat zie je mij nooit doen. Maar goed ieder zijn ding.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
Alle reacties Link kopieren
Ben het eens met dat je niet van elkaar iets kunt verlangen of eisen als diegene zich er niet prettig bij voelt. En seks is geen ruilhandel dan kom je altijd bedrogen uit. Het verschilt enorm hoe je je per persoon op elkaar reageert en niks is standaard. Wat je bij de een geweldig vindt om te doen kan bij een ander totaal tegenstaan. En visa versa.
Hij wil niet beffen vind het vies nou en dan zeiken als jij niet wilt pijpen klinkt als een egoïst die alleen maar aan zijn plezier denkt jakkes zou niet mijn vent zijn...
Alle reacties Link kopieren
Je moet hem vooral niet dwingen, een man moet ook leren. Mijn (marokkaanse) vriend stond in het begin ook niet te springen, omdat 't normaal was in hun cultuur, maar beetje bij beetje begon hij aan het idee te wennen. Nu hoeft ik het hem niet meer te vragen, gaat gewoon van zelf.
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer haha.

Nee er is niks veranderd maar ik zeg er zelf ook niks over, het is gewoon duidelijk dat hij het niet wil.

Ook als we het over seks hebben zegt hij altijd; ik ga je zo vingeren.

Dus dat is het enige wat er gedaan kan worden bij mij.. haha
Alle reacties Link kopieren
quote:trixy67 schreef op 11 juni 2014 @ 14:06:

Er sowieso voor zorgen dat je hygiëne tip top is, en zeker net voor het vrijen fris gewassen en mooi glad geschoren....

Als hij het oorspronkelijk wel wou en nu ineens vies zou ik toch even eerst zien of er toch geen "luchtje" aan is. En vraag het hem gewoon even op de bank.Oei, waarom mooi glad geschoren?? Is het dan alleen lekker? ik vind een mooi vachtje ook lekker hoor. Ik heb toch een volwassen vrouw en geen kind?? En een beetje aroma is ook niet erg, voor de meeste mannen, behalve aan de achterkant, dat vind ik niet zo lekker. Dus, misschien kan je het vragen, waarom hij geen zin meer heeft om te beffen, misschien is het standje niet fijn. Ik kreeg er wel eens nekpijn van, oplossing is een kussen onder je kont! Succes
Alle reacties Link kopieren
quote:telefoon40 schreef op 21 juni 2014 @ 16:04:

Dus, misschien kan je het vragen, waarom hij geen zin meer heeft om te beffen, misschien is het standje niet fijn. Ik kreeg er wel eens nekpijn van, oplossing is een kussen onder je kont! Succes

Andere oplossing is dat de vrouw op de rand van het bed gaat zitten met de voeten op de grond. De man gaat voor haar op de grond zitten. Met een beetje geluk is het bed dusdanig hoog dat er dan gebeft kan worden.



Andere optie is facesitting. Zij zit boven het gezicht van de man en steunt op haar onderbenen, links en rechts van het hoofd van die man. Haar gezicht is gericht naar zijn gezicht (cowgirl) of naar zijn benen (reversed cowgirl). Hij likt haar, of zij beweegt de vagina over zijn tong. Het zal voor de vrouw waarschijnlijk wel uitmaken hoe haar positie is.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 04 juni 2014 @ 12:53:

Hij wordt boos als je hem niet wil pijpen?



Ik zou hem stevig aan het bed binden en dan lekker een avondje gaan stappen met vriendinnen.Hahaha juist!
Alle reacties Link kopieren
quote:itsssme schreef op 21 juni 2014 @ 15:52:

Daar ben ik weer haha.

Nee er is niks veranderd maar ik zeg er zelf ook niks over, het is gewoon duidelijk dat hij het niet wil.

Ook als we het over seks hebben zegt hij altijd; ik ga je zo vingeren.

Dus dat is het enige wat er gedaan kan worden bij mij.. hahaIs dat genoeg voor jou of wil je meer zeg maar. Anders zou dat jullie relatie kunnen breken, ik hoop van niet.
Alle reacties Link kopieren
Orale seks is voor mij gewoon onderdeel van een goede sekspartij.

Ik heb er nooit moeite mee gehad om te beffen. Belangrijk is wel dat alles schoon en fris is. En natuurlijk wel een beetje variatie er in brengen zoals van achteren net als doggystyle maar je tong gebruiken en dat zij op je gezicht zit. Mijn vriendin heeft ook geen moeite met orale seks. Hoef er niet om te vragen. Jammer dat er mannen zijn die het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:frank919 schreef op 09 juli 2014 @ 20:38:

Orale seks is voor mij gewoon onderdeel van een goede sekspartij.

Ik heb er nooit moeite mee gehad om te beffen. Belangrijk is wel dat alles schoon en fris is. En natuurlijk wel een beetje variatie er in brengen zoals van achteren net als doggystyle maar je tong gebruiken en dat zij op je gezicht zit. Mijn vriendin heeft ook geen moeite met orale seks. Hoef er niet om te vragen. Jammer dat er mannen zijn die het niet doen.Ik heb er ook geen moeite mee!. Al zit ik nog in de beginnende relatie periode. Maar haar ervan zien genieten daar geniet ik ook weer van!. Nee, hoe vaker hoe beter. Maak haar graag blij , En gelukkig vind zij het ook lekker om bij mij te doen.
quote:frank919 schreef op 09 juli 2014 @ 20:38:

Orale seks is voor mij gewoon onderdeel van een goede sekspartij.

Ik heb er nooit moeite mee gehad om te beffen. Belangrijk is wel dat alles schoon en fris is. En natuurlijk wel een beetje variatie er in brengen zoals van achteren net als doggystyle maar je tong gebruiken en dat zij op je gezicht zit. Mijn vriendin heeft ook geen moeite met orale seks. Hoef er niet om te vragen. Jammer dat er mannen zijn die het niet doen.niet elke man vind het ook lekker als je op z'n gezicht gaat zitten. 69 nog wel als je er boven blijft hangen, maar met dat echte rijden op zijn gezicht had ik er eentje die het te benauwd kreeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsssme schreef op 21 juni 2014 @ 15:52:

Daar ben ik weer haha.

Nee er is niks veranderd maar ik zeg er zelf ook niks over, het is gewoon duidelijk dat hij het niet wil.

Ook als we het over seks hebben zegt hij altijd; ik ga je zo vingeren.

Dus dat is het enige wat er gedaan kan worden bij mij.. hahaWordt hij nog steeds boos als jij een keer geen zin hebt om te pijpen? Of zegt-ie dan ook... haha
Alle reacties Link kopieren
(Weg; ik val in herhaling. Sorry)
World of Warcraft: Legion
Er zijn twee mogelijkheden, of je laat je door een andere man oraal verwennen of je accepteert dat je vriend je niet likt.quote:itsssme schreef op 21 juni 2014 @ 15:52:

Daar ben ik weer haha.

Nee er is niks veranderd maar ik zeg er zelf ook niks over, het is gewoon duidelijk dat hij het niet wil.

Ook als we het over seks hebben zegt hij altijd; ik ga je zo vingeren.

Dus dat is het enige wat er gedaan kan worden bij mij.. haha
Derde mogelijkheid, sportievo, is dat ze zich door een andere vrouw laat beffen.



Accepteren dat je nooit van je leven meer gelikt wordt, lijkt me geen optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 10 juli 2014 @ 20:04:

Derde mogelijkheid, sportievo, is dat ze zich door een andere vrouw laat beffen.



Accepteren dat je nooit van je leven meer gelikt wordt, lijkt me geen optie.Als ze biseksueel of lesbisch is, is dat inderdaad een optie.
World of Warcraft: Legion
Ik heb ook wel eens gehoord over iets van een pot pindakaas en een hond, maar wil de details niet weten
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 11 juli 2014 @ 09:58:

Ik heb ook wel eens gehoord over iets van een pot pindakaas en een hond, maar wil de details niet weten Waarom maak je slapende honden nu wakker?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
Aangenomen dat het daar schoon is, geen schimmel infectie, brokjes, schuurpapier, en niet naar rotte vis ruikt, om het maar even bot te stellen.



Dan ja, je hebt te maken met een man die asociaal is, een egotripper en wordt het tijd om er maar eens achter te komen waarom hij niet wil. Misschien wel "vrienden" die van invloed zijn.



En stop gewoon met pijpen, en eigenlijk helemaal met sex. Niets moet en een relatie is geven en krijgen, niet bedelen en nemen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Als hij je echt graag ziet, zou ie het toch doen. Zo zie ik het toch...
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me erg om door iemand gedwongen worden iets te doen, waar je van walgt. Ik zou eerder jou dumpen, dan andersom. Dat je zoeits durft te vragen al. STel dat hij jou telkens lastigvalt met de vraag of je iets ranzigs bij hem wilt doen, hoe zou jij je voelen???
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinarcik schreef op 11 juli 2014 @ 23:59:

Lijkt me erg om door iemand gedwongen worden iets te doen, waar je van walgt. Ik zou eerder jou dumpen, dan andersom. Dat je zoeits durft te vragen al. STel dat hij jou telkens lastigvalt met de vraag of je iets ranzigs bij hem wilt doen, hoe zou jij je voelen???

Heb je het bericht wel gelezen? "Terwijl ik hem ook altijd wel moet pijpen en ik weet dat als ik dat zou weigeren hij echt boos zou kunnen worden", nou dan lijkt het me wel duidelijk wie er wie moet dumpen.



Of ben jij misschien TO's vriend incognito, die hier de boel recht komt praten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven