vrouw wil geen sex?

22-10-2014 11:49 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
graag advies!



ik ken nu een leuk meisje bijna 2 maanden. samen op veel dates geweest en zo. ken haar via via. ze zegt dat ze mij heel leuk vind, maar wil steeds niet met me naar bed.



vrienden van me kennen haar al eerder en weten dat ze met andere jongens wel sex heeft gehad maar wil niet met mij? hoe los ik dit op?
Alle reacties Link kopieren
Niet...als ze niet wil dan wil ze niet.
Alle reacties Link kopieren
Gaat het dan echt alleen daarom?



Misschien is ze er nog niet klaar voor het moet van 2 kanten komen...
Alle reacties Link kopieren
Ze is tot de conclusie gekomen dat ze door die andere jongens alleen maar gebruikt is voor de seks en is tot het wijze besluit gekomen deze keer maar eens een poos te wachten om te zien of jij wel echt in haar geinteresseerd bent.
Alle reacties Link kopieren
Precies wat Sugarmiss zegt!

En aan jouw verhaal te horen doet ze daar goed aan.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Lekker zo'n jongen die aandringt op seks. Dan zou ik het ook niet doen.

Zoiets hoort vanzelf te gaan
If you can dream it, you can do it.
Waarschijnlijk door eerdere ervaringen geleerd dat je niet binnen 2 maanden je benen open hoeft te doen? Dat je ook wat langer kan wachten tot het goed en vertrouwt voelt?



Dan zijn de opdringerige, niet oprechte types er gauw vandoor en weet zij weer dat ze daar dus nooit wat aan gehad zou hebben.
Alle reacties Link kopieren
Pffff word zo moe van mannen/jongens die alleen hun piemel achterna lopen. Net of je alleen met dat ding het gezellig kan hebben.

Je kan het toch ook fijn hebben zonder seks?

Date gewoon nog eens paar maanden met elkaar, en als ze je echt ziet zitten komt dat vanzelf wel.....no stress, relaxed!
Leef & laat leven!
@jroen



Heb je hier al met haar over gepraat?

Dan weten jullie beide wat je wil, nu is t gissen.

Als je alleen seks wilt en verder niets, maar als zij wel serieus iets met je wil, moet je daar gewoon met haar over praten, anders zitten jullie beide voor niets te wachten op verschillende dingen, en daar schieten jullie niks mee op.
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk wil ze zich laten verrassen in julllie huwelijksnacht.

:-)
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Misschien word ze niet geil van je
volgens jou had ze direct met je het bed in moeten duiken. Als zij niet wilt, dan wilt ze niet. Nee is nog altijd Nee. Waarom na 2 maanden al het bed induiken? je kent haar via via, en dan nog wil je met haar het bed in? of wil je graag scoren net als die andere jongens, van kijk, het is mij ook gelukt om haar het bed in te krijgen.
Drammert.



Als je bij mij zo zou aandringen, zou ik ook nee zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, niet alleen maar zo heel negatief over TO praten hoor. Het is een jongen van 20 en die staan nou eenmaal stijf van de hormonen. Ik kan me best voorstellen dat 2 maanden wachten een hele nette periode is. Zijn vraag wat eraan te doen is natuurlijk makkelijk te beantwoorden: niets. Gewoon wachten tot zij aangeeft zin te hebben of als dat te lang duurt op zoek gaan naar een andere relatie.
Alle reacties Link kopieren
hoef ook niet met jou naar bed, beppie.



had graag oplossingen, niet kommentaar.
Alle reacties Link kopieren
Je kent er net twee mnd doe eens rustig man!

Als ze niet wil , wil ze niet miss wil ze je eerst beter leren kennen gelukkig bestaan die mensen nog
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 12:49:

hoef ook niet met jou naar bed, beppie.



had graag oplossingen, niet kommentaar.Oplossing is al genoemd: wachten tot zij het ook wil.
Het leven is te kort om met lelijke mannen te dansen!
quote:jroen94 schreef op 22 oktober 2014 @ 12:49:

hoef ook niet met jou naar bed, beppie.



had graag oplossingen, niet kommentaar.



Er is wel een oplossing genoemd.



Namelijk praten. Wat wil zij? Ben jij maar een scharrel voor haar? Is zij alleen maar een scharrel voor jou? Zou jij met haar een relatie willen en andersom ook?



Als jij gek op der bent en zij ook op jou, maar zij wil nog wachten, dan heb je dat voor de ander over. Maar als jij heel graag seks wilt en zij er verder niet zo aan toe doet, dan zou ik dit afsluiten. Genoeg jonge meiden die in zijn voor een one night stand. Of het dan leuke meiden zijn is weer een ander verhaal.

Maar dat zijn de keuzes die je zelf maakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat wil jij dan TO ?

Het lange lijden ? ( relatie) of het korte pleziertje?

Wat zij niet wil, wil ze niet.

Neem je rechterhand en doe je ding maar laat dat meisje lekker met rust
Alle reacties Link kopieren
Tja Jeroen misschien pak je het helemaal verkeerd aan met

half-dwingerig gefrummel, dat schrikt af. Als je een vrouw goed weet op te winden, goed kan zoenen dus, neemt ze op een gegeven moment zèlf het initiatief..
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Tja, je gebruikt geen hoofdletters.. Dan zou ik ook niet met je naar bed willen...
Alle reacties Link kopieren
Jouw vrienden weten helemaal niet zeker of ze wel met andere jongens seks heeft gehad, dat weten ze alleen als ze zelf seks hebben gehad met haar. Hear so is zooooo niet betrouwbaar.



en buiten dat, al zou ze met 100 man het bed hebben gedeeld, dan nog heeft ze geen enkele verplichting naar welke man dan ook.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:Louise70 schreef op 22 oktober 2014 @ 13:24:

Tja, je gebruikt geen hoofdletters.. Dan zou ik ook niet met je naar bed willen...

jeetje, jij stelt wel heel hoge eisen!

Ik persoonlijk ken iemand die geen hoofdletters, punten komma's of wat dan ook gebruikt, maar zou toch best met hem naar bed willen
Alle reacties Link kopieren
Goh...wat gek!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven