wat bedoelt hij nou? wel of geen interesse

16-04-2014 17:20 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag jullie mening over het volgende. Ik ken een man al een tijdje. We hebben wel eens geflirt. Een paar weken geleden vroeg hij of ik naar hem toe wilde komen tijdens smsverkeer in de avond. Hij had gedronken, dat kon ik merken. Dus niet gedaan. Voelde te goedkoop voor mij. Maar hij hield vol dat het gewoon gezellig zou zijn.De volgende dag maakte ik kenbaar dat ik best wilde langskomen maar toen zei hij dat hij in verbouwing zat en dat hij het even druk heeft. Het blijft nog in het verschiet... Ahum. Geen idee wat ik nu moet denken. Een man pakt toch meteen zijn kans? Dat hoor ik in iedergeval van vriendinnen. Wat denken jullie? Het is een aardige man béétje verlegen en we hebben gezamenlijke kennissen. Kan dat meespelen? Of wil hij alléén als hij geil is en niemand voor handen heeft? Ben ik abuis? Te negatief?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als bootycall. Dat denk ik, omdat hij nu de boot lijkt af te houden, nadat je niet op zijn voorstel inging.
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan.
Hij had zin in een makkelijke wip en dacht dat bij jou te kunnen halen.

Overdag is hij met serieuzere zaken bezig, dan heeft hij geen behoefte aan een wip op oproepbasis.

Hij wil je dus voor 1 ding. Heb je daar zin in, ga ervoor.

Wil je je niet laten gebruiken, delete zijn nummer.
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met een bootycall. Is zoiets eenmalig? Dus alléén op dat moment? Andere dag of tijdstip niet...echt geen idee..hoe werkt dat?
Die tweede avond was zijn vrouw waarschijnlijk thuis.



Een bootycall is een seksdate op afroep. Kan een week van tevoren zijn, kan NU zijn. Daar zijn geen regels voor.

Kan eenmalig zijn, kan jaren duren. Ook al geen regels voor.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de toelichting rooss4. Hij is single. Blíjft apart hoe sommige mannen denken. Alléén dan of niet! Jee ingewikkeld zeg.
Alle reacties Link kopieren
Hij is fluks de dag erop aan zijn verbouwing begonnen? En de avond ervoor nog niet? Lijkt me stug.



Lekker laten gaan deze man.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloem888 schreef op 16 april 2014 @ 18:26:

Geen ervaring met een bootycall. Is zoiets eenmalig? Dus alléén op dat moment? Andere dag of tijdstip niet...echt geen idee..hoe werkt dat?



Bootycall in mijn optiek is: op dezelfde avond, vooral laat, een sms/app sturen of je tijd hebt om af te spreken. Doel: seks.

Meer niet. Kan wel meermalig zijn trouwens.
wij slapen nooit.
quote:bloem888 schreef op 16 april 2014 @ 18:45:

Bedankt voor de toelichting rooss4. Hij is single. Blíjft apart hoe sommige mannen denken. Alléén dan of niet! Jee ingewikkeld zeg.Heel niet. Bij ondraaglijke jeuk in het kruis bel je de krabbert en verder mag ze opzouten. Hoezo is dat ingewikkeld?
Alle reacties Link kopieren
Eens met iedereen hier.

Op die avond had hij jeuk en wilde hij jou bij zich hebben.

De volgende dag was de jeuk weg en hoefde hij geen vrouw meer te hebben.



En ineens heb je dan een heeeeellllleeeee grote verbouwing.



Dus, laat maar gaan.
Alle reacties Link kopieren
Boottycall idd hij wil dronken bellen/sms of appen en dat je beschikbaar bent in iets anders heeft hij geen interesse.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
*mijmert*



'Jammer dat er tijdens mijn studententijd nog geen (nauwelijks, behalve met een BMW 7-serie eraan vast) gsm's bestonden.'
Alle reacties Link kopieren
Die verbouwing is wel waar. Alleen op dat moment was het blijkbaar geen probleem. Hij wil als de verbouwing klaar is zegt hij. Welke man wacht met seks ivm verbouwing?? Kon toch ook bij mij. Valt dit onder afpoeieren of heb ik te maken met apart figuur?
Alle reacties Link kopieren
Heb zelf ook wel eens dat ik me een man aan het smsen ben en graag zou willen dat hij langskwam. Gebeurt het dan niet en als hij dan de volgende dag weer een berichtje stuurt vind ik het vaak "te" en hoeft hij echt niet meer langs te komen. Denk gewoon een geval van he is just not that into you. Leuk maar alleen leuk wanneer hij het wil en met drank op verleg je toch wel je grenzen...
quote:bloem888 schreef op 16 april 2014 @ 20:07:

Die verbouwing is wel waar. Alleen op dat moment was het blijkbaar geen probleem. Hij wil als de verbouwing klaar is zegt hij. Welke man wacht met seks ivm verbouwing?? Kon toch ook bij mij. Valt dit onder afpoeieren of heb ik te maken met apart figuur?



Je bent getriggerd en daardoor geïnteresseerd geraakt hè? Stiekem wil je 'm, of niet?



Alle reacties Link kopieren
Je zegt het zelf. Hij had ook naar jou toe kunnen komen. Heeft hij niet gedaan. Teveel moeite waarschijnlijk. Laat het gaan. Leidt nergens toe
You've got a real problem all right, and a banjo is the only answer!
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 16 april 2014 @ 20:16:

[...]





Je bent getriggerd en daardoor geïnteresseerd geraakt hè? Stiekem wil je 'm, of niet?



yep, irritant maar waar! Zo'n slechte situatie. Maar mijn dromen zijn fantastisch. Géén goed idee. Rotvent
Alle reacties Link kopieren
Goh, misschien al bedacht dat hij die beschreven wordt door TO als redelijk verlegen, een glaasje op had en daardoor genoeg moed had om haar uit te nodigen? En na nul op het request gekregen te hebben, zicht schaamt en de boot afhoudt (verlegenheid)?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:oudblond schreef op 16 april 2014 @ 20:47:

Goh, misschien al bedacht dat hij die beschreven wordt door TO als redelijk verlegen, een glaasje op had en daardoor genoeg moed had om haar uit te nodigen? En na nul op het request gekregen te hebben, zicht schaamt en de boot afhoudt (verlegenheid)?Dat zou kunnen. Denk zelf van niet. Hoe kom je daar achter?
Alle reacties Link kopieren
Bloem888: je zegt zeker te weten dat hij vrijgezel is en dat hij aan het verbouwen is. Hmmm... man alleen in puinzooi huis? Daar wil hij - indien hij interesse in je heeft - (nuchter) niet bepaald mee pronken. Misschien rustig aan doen en voorstellen om een keertje koffie te drinken in de stad of zo? Dan weet je meteen of jullie ' gezellig ' een uurtje door kunnen brengen en leren jullie elkaar een beetje kennen. En wie weet...

Tenzij jullie sms contact natuurlijk een heel andere context heeft of had.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:oudblond schreef op 16 april 2014 @ 21:39:

Bloem888: je zegt zeker te weten dat hij vrijgezel is en dat hij aan het verbouwen is. Hmmm... man alleen in puinzooi huis? Daar wil hij - indien hij interesse in je heeft - (nuchter) niet bepaald mee pronken. Misschien rustig aan doen en voorstellen om een keertje koffie te drinken in de stad of zo? Dan weet je meteen of jullie ' gezellig ' een uurtje door kunnen brengen en leren jullie elkaar een beetje kennen. En wie weet...

Tenzij jullie sms contact natuurlijk een heel andere context heeft of had.we kennen elkaar al een tijd zakelijk gezien. Sex is nooit ter sprake gekomen. Flirtende smsberichtjes, ja dat wel. Misschien heb je een
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat hij verlegen is.. Ik ben dat ook en durf in het begin ook niet af te spreken.. Maar als ik had gedronken was ik moediger! Misschien hij ook.. Niets zelf gaan interpreteren of naar de mensen luisteren de ook vanuit eigen interpretatie hun mening uiten.. Je kunt pas oordelen als je het zeker weet en feiten hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven