wat doe je aan bij een parenclub?

14-09-2014 19:14 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me man en ik gaan a.s voor de eerste keer naar een parenclub. We wilde dit een tijd terug al proberen maar omdat er iets tussen was gekomen is het een beetje van de baan gegaan. Maar nu hebben we voor mistique gekozen. Is dit een goede club en ook jonge stellen? Nu xot Ik te denken wat ik aan moet doen met de dresscode. Van te voren wik Ik een zwart jurkje met pumps aandoen. Is dit Oke? En na de dresscode weet ik het niet haha, ik ben niet superslank en wil niet graag in een bh met string of broekje. Ik dacht meer aan een babydoll of een doorzichtig kant jurkje met een string of broekje eronder. Wordt dit ook gedaan of juist niet? Graag jullie meningen xxx
Alle reacties Link kopieren
Wie is me man?

En wanneer is a.s?
Als 91 je geboortejaar is ben je jong in de 20, ik denk niet dat je heel veel mensen gaat tegenkomen van deze leeftijd. 40 Plus komt eerder.



Mystique kent niet echt een dresscode (thema avonden daargelaten) en ook geen duidelijk omkleedmoment. Ik heb vroeg in de avond mensen in spijkerbroek zien eten en ook naakt. En alles ertussenin.



Een babydoll of een kanten jurkje met een string eronder is prima kledij. Mooie hakken eronder en je bent er klaar voor.
quote:blackberry1980 schreef op 14 september 2014 @ 19:17:

Wie is me man?

En wanneer is a.s?Het woord xot ken ik ook niet maar verder denk ik te snappen wat er bedoelt wordt
Alle reacties Link kopieren
Ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Sorry zit op me telefoon en dan zet ik perongeluk wat typfoutjes weg. Ik bedoel dat we a.s zaterdag ( me man en ik ) naar parenclub mistique willen gaan in rucphen. En xot was een typ fout. Ik bedoele daarmee zit. We zijn 23 en 24 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Knap, met je billen typen!
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar na deze 'typfoutjes' snap ik er nog minder van.
Alle reacties Link kopieren
quote:slempie schreef op 14 september 2014 @ 19:31:

Knap, met je billen typen!
Alle reacties Link kopieren
Weet je, laat maar. Als ik niet gewoon een normaal antwoord kan krijgen. . Is voor ons de eerste keer naar een parenclub zoals je kan lezen. En als ik hier niet ervaringen of tips kan krijgen . Dan zie ik het zelf wel Hoe het daar is
Alle reacties Link kopieren
Dat Lijkt Me inderdaad het. Beste.
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag zal het wat jonger zijn.

Maar niet te jong. meer tegen 40 dan 30. Swingen doe je meer als je wat ouder bent. Niet als je elkaar niet kent. Daarom zie je er wat ouderen stellen.



Op donderdag had je jaren geleden thema avonden zoals gangbang en travo. Kijk daar dus naar. Anders kom je ergens terecht waar je liever niet wil zijn.



Doe iets sexy's aan waar je ook goed in voelt de hele avond. Omkleden kun je doen,maar hoeft dus niet bij deze club



Mistique is anders dan bijvoorbeeld Fun4two. Niet met elkaar te vergelijken.



En ga gewoon kijken met je man of vriend. Kijken of je het wat vind. Maak wel vantevoren afspraken met je man,zeker de eerste keer. Daarom zou ik je willen aanraden om afspreken om alleen te kijken en verder niets te doen.

Mijn beste tip ooit die ik kreeg. Zet elkaar op nummer 1.



Als je rond de 20 ben misschien is het dan verstandig om naar Mistique te gaaan en niet naar Moordrecht Fun4two. Zeker omdat je bij fun4two geen alleengaande mannen hebt. Iets wat je wel bij Mistique wel hebt.



Kijk maar of je iets met deze tips kunt doen. Veel plezier geniet ervan.
Alle reacties Link kopieren
Jemig Blackberry1980, doe eens niet zo lullig zeg. Er komen hier wel teksten langs die nog minder leesbaar zijn dan dit.



Ik kan geen antwoord geven op je vraag bloempje91, want ik heb geen ervaring met parenclubs, maar ik heb al wel eerder hier topics zien langskomen met ervaringen van de verschillende clubs, dresscodes enzo. Misschien kan je er even op zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Het feit dat je mobiel forumt heeft niets te maken met je spelfouten. Dat is gewoon NL spelling waar je even op moet letten. Dan kun je ook deze flauwe reacties verwachten.



Verder heb ik geen ervaring met parenclubs of dresscodes. Ik zou aantrekken waar ik me prettig in voel. Dus als jij je prettig voelt in wat bedektere kleding om het zo maar te noemen, trek je dat toch aan. Zeker voor een eerste keer lijkt het me prettiger. Ik zou inderdaad wel even checken of er geen thema avond of iets in die geest is, anders val je een beetje uit de toon.
Alle reacties Link kopieren
Me man = dom
Dat is zeg maar echt niet zo mijn ding en dan heb ik altijd zoiets van doe het dan maar niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje91 schreef op 14 september 2014 @ 19:38:

Weet je, laat maar. Als ik niet gewoon een normaal antwoord kan krijgen. . Is voor ons de eerste keer naar een parenclub zoals je kan lezen. En als ik hier niet ervaringen of tips kan krijgen . Dan zie ik het zelf wel Hoe het daar isEven de lange teentjes intrekken en gewoon naar topic parenclub, swingen etc gaan. Dan kom je die 'leukerds' ook niet meer tegen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Laat je niet afschrikkendoor negatieve reacties, hoor bloempje91. Nieuwe topic-openers worden vaak eerst afgezeken, blijkbaar vinden sommige mensen dat nodig of zo. Maar heb geduld, de zinnige reacties zijn er/komen heus wel.



Ik vind het een goede vraag, ik had me ook al eens afgevraagd wat mensen aan (uit?) doen in een parenclub.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Bij een parenclub is toch juist de bedoeling dat je alles uittrekt? Dus je wilt niet weten wat je aan moet trekken, maar wat je uit moet trekken, lijkt me. Toch?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
[quote]laylalala schreef op 14 september 2014 @ 19:50:

Jemig Blackberry1980, doe eens niet zo lullig zeg. Er komen hier wel teksten langs die nog minder leesbaar zijn dan dit. quote]



Nou, tjeempie. Erg, he?
Alle reacties Link kopieren
AANtrekken?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2014 21:23
Reden: ongepast
% gewijzigd
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
Wat zou je graag willen dat Me Man aantrekt? Iets extra moois, iets waarin je hem extra sexy vindt?

M.a.w....waar heb je een parenclub überhaupt voor nodig dan? Kijken hoe andere 40+ vrouwtjes op Me Man gaan geilen?
Alle reacties Link kopieren
Gaat me man met ze vrouw?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:M@rtje24 schreef op zondag 14 september 2014 19:51 Het feit dat je mobiel forumt heeft niets te maken met je spelfouten. Dat is gewoon NL spelling waar je even op moet letten. Dan kun je ook deze flauwe reacties verwachten.



Verder heb ik geen ervaring met parenclubs of dresscodes. Ik zou aantrekken waar ik me prettig in voel. Dus als jij je prettig voelt in wat bedektere kleding om het zo maar te noemen, trek je dat toch aan. Zeker voor een eerste keer lijkt het me prettiger. Ik zou inderdaad wel even checken of er geen thema avond of iets in die geest is, anders val je een beetje uit de toon. "Het feit dat je mobiel forumt heeft niets te maken met je spelfouten. Dat is gewoon NL spelling waar je even op moet letten. Dan kun je ook deze flauwe reacties verwachten.



Als ik mobiel forum op mijn telefoon en een bericht typ kan ik soms na een paar regels niet meer lezen wat ik typ omdat het beeld niet mee beweegt , als ik dan naar beneden scrol kan je fouten wel zien maar niet verbeteren omdat het beeld steeds terug valt op het eerste deel.
Alle reacties Link kopieren
Sommige fouten maak je gewoonweg niet.





Zoals naar een parenclub gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven