zin in onenightstands

14-05-2014 02:02 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het verhaal kort te houden:

Ik heb een vriend en met hem heb ik heel weinig sex en voor de rest heb ik een prima relatie. Maar nu heb ik heel sterke behoefte om me op het gebied van sex uit te leven. Ik wil mijn vriend noet kwijt, hij heeft geen zin in sex en ik juist heel veel... Zucht
Bespreek eens met je vriend of een open relatie een optie is. Misschien wil hij ook wel eens een keer seks met een ander?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je partnerruil doen met Steenbok46
Alle reacties Link kopieren
Bespreek een open relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:dromer27 schreef op 14 mei 2014 @ 02:02:

Om het verhaal kort te houden:

Ik heb een vriend en met hem heb ik heel weinig sex en voor de rest heb ik een prima relatie.

Dat je dat nog een "prima" relatie noemt. Lijkt mij niks prima aan.



Nu zoek je de oplossing in de one-night-stand sfeer, maar is het niet beter om het probleem bij de bron aan te pakken?



Waarom heeft hij geen zin? Werk druk? Hang jij erg aan hem? Medicijnen? Of is de relatie helemaal niet prima?
Alle reacties Link kopieren
die 1 night stand gaat ook niet bevredigend zijn. Een scharrel zal dan beter werken denk ik ;)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunny81 schreef op 14 mei 2014 @ 06:34:

Misschien kan je partnerruil doen met Steenbok46
Elke les, waar je van leert, maakt het pad vrij voor nog waardevollere lessen. Elke les, die je negeert, komt steeds weer terug.
Alle reacties Link kopieren
hey dromer,



Een one-night stand of een scharrel gaat niks oplossen, ook al zou het misschien best leuk kunnen zijn. Aan een relatie mag je best hoge eisen stellen: het moet op vrijwel alle vlakken goed zijn als je met hem oud wil worden, inclusief seks. Als je denkt dat dat er niet inzit, moet je even achter je oren krabben en je afvragen of je met hem door wilt. Misschien levert stoppen op korte termijn ellende op, maar zou op lange termijn wel eens heel goed voor je kunnen zijn.
fear is temporary, regret is forever
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
(voor mij is) Een prima relatie is een relatie waarin je seks hebt met elkaar

Dus zo prima vind ik jouw relatie niet eigenlijk.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou een relatie niet prima kunnen zijn als je geen seks hebt met elkaar?!



Seks is een onderdeel van een relatie. Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat zonder seks de relatie niet goed kan zijn.



Bespreek het met hem, laat hem merken dat je te kort komt.

Zorg dat je erachter komt waarom hij geen zin heeft in seks...
Omdat het kan
Alle reacties Link kopieren
quote:jho-87 schreef op 14 mei 2014 @ 13:12:

Waarom zou een relatie niet prima kunnen zijn als je geen seks hebt met elkaar?!



Seks is een onderdeel van een relatie. Het is een beetje kort door de bocht om te zeggen dat zonder seks de relatie niet goed kan zijn.

.

Voor mij gaat die vlieger zeker niet op

Daarvoor vind ik seks te lekker/leuk/geil.

En dat wil ik alleen delen met mijn partner

Zou dat wegvallen, dan mis ik een essentieel onderdeel binnen mijn relatie

Dus voor mij is het zeker niet kort door de bocht
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Voor veel mensen zal dat zo zijn inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat het niet kan.



Ik ken genoeg mensen die een goede relatie, zonder seks, hebben.

Gaat dan wel om ongetrouwde stelletjes die het uitstellen tot binnen het huwelijk, dus seks zal er wel van komen verwacht ik
Omdat het kan
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Mijn vriend is net er achter gekomen dat ik hier onze Privelevensverhaal deel!

Hij begrijp gewoon niet dat ik hiermee zit, hij vindt mij goedkoop en laag etc. maar ik ben van mening dat in een normale relatie sex en intimiteit gewoon bij hoort. Als ik een stabiele relatie had dan had ik deze behoeftes niet gekregen. Ik heb met hem zo vaak hierover gehad dat het geen zin meer heeft om hierover verder te praten.
Alle reacties Link kopieren
Oeps! En nu? Gaat hij je verlaten omdat jij over zijn grenzen heen ben gegaan? Dumpen die vent, zou ik zegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch niet gaan voor een onenightstands enzo want dat is niks voor mij. Deze gedachten komen bij mij op omdat ik heel erg gefrustreerd en boos ben.

Hij heeft het druk met zijn werk enzo maar dat neemt niet weg dat je je vriendin verwaarloosd.

Ik heb met hem zo vaak hierover gediscussieerd dat het niet meer leuk is als we volgende keer sex hebben want ik ben heel erg gekwetst door hem
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat me niet verlaten want hij houdt te veel van mij en we zijn heel close. Maar dit vindt hij absuluut niet leuk!

Bij mij is de emmer echt vol..



Misschien hebben jullie tips voor hem want ik ben het zat om met hem te praten.
Alle reacties Link kopieren
Ik doelde eigenlijk op het feit dat hij achtergekomen is dat jij hier schrijft over jullie seksleven.



Valt nergens over te praten meid. Hij gaat niet veranderen. Dumpen!
Alle reacties Link kopieren
Nee dat gaat hij alsnog niet doen.



Dumpen... Zo makkelijk gaat het niet als je een relatie van 6 jaar hebt en zoveel met elkaar hebt gedeeld. Ik snap wat je bedoeld maar zo gemakkelijk is het niet
Alle reacties Link kopieren
Dan zal je moeten accepteren dat jullie en seksloze relatie hebben.



Niks voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik helaas ook niet. Ik kan het niet accepteren om de rest van mijn leven zo verder te gaan want ik ben nog maar 27. Confused
Alle reacties Link kopieren
Open relatie vind je vriend zeker niet leuk? Hij wil niet met je neuken en wens van je hetzelfde. Dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Een open relatie is geen optie. Heb wel eens uit boosheid gezet maar dat gaat niet werken, niet voor hem noch voor mij
Alle reacties Link kopieren
Welke opties hebben we nog? Geen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is juist mijn probleem dat hij mij niet begrijpt en verwacht dat ik niet moet zeuren omdat hij weinig waarde aan hecht.



Wij zijn allebei van niet-Nederlandse afkomst en bij ons is nog al een taboe om voor het huwelijk sex te hebben maar we zijn allebei daar niet zo gehecht aan. We zijn 6 jaar samen en we hebben al vanaf begin het gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven