Vakantie!

25-04-2024 15:09 24 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Na 3 jaar gaan wij met onze 2 kinderen op vakantie. Wij hebben er echt naar toe geleefd en gespaard.

Helaas kreeg ik eerder te horen dat een familie lid (nicht van mijn man) ook naar de zelfde bestemming gaat. De vakantie pret was in 1x over. Zij heeft in het verleden ons behoorlijk veel dingen geflikt. Geroddeld, ons zwart gemaakt bij de overige familieleden.

Nu wil ik me niet bezig houden met haar. Hoe kan ik haar uit mijn hoofd.

Ik ben constant aan het denken dat we elkaar gaan zien. Mijn man zegt gewoon groeten en door lopen! Net als een vage kennis behandelen.

Wat zouden jullie doen? Ik wil mijn vakantie echt niet vakantie vergalen om haar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoe groot is de kans dat je haar echt tegen het lijf loopt? Insteek van je man lijkt me prima.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan je nog omboeken?
Bij sommige zonvakanties of bungalowparken kan dit tot zoveel dagen van te voren.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het hetzelfde land, stad, dorp, camping, straat of hotel?

Maakt nogal wat uit. Misschien kan je het hotel wel omboeken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Taskmaster schreef:
25-04-2024 15:14
Is het hetzelfde land, stad, dorp, camping, straat of hotel?

Maakt nogal wat uit. Misschien kan je het hotel wel omboeken.
En in geval van dezelfde camping of hotel...is het zeer kleinschalig met zeg 10 kamers/plekken, of een megacomplex met 600 plekken/kamers? Dat maakt ook nogal wat uit namelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelfde land of zelfde hotel?

Mijn collega en ik hebben elkaar laatst niet gezien bij de sauna. Kwamen we maandagochtend achter. :rofl:
Je ziet toch liever zo’n strak lijf dan een uitgezakte mokkapunt, weet je wel weet je niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
amanda82 schreef:
25-04-2024 15:09

Nu wil ik me niet bezig houden met haar. Hoe kan ik haar uit mijn hoofd.
Dan hou je je toch niet bezig met haar?
Ik vind dit echt gepiep.
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Weet je zeker dat ze in precies dezelfde periode gaan?
Ik zou er geen aandacht aan besteden, zonde van je tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou me er niet als druk om maken! Jullie vakantie en haar vakantie.. waar ben je bang voor? Gewoon hoi en doei.. en zoals eerder, ga je naar hetzelfde kleine hotelletje of zit ze in dezelfde mega stad?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is in het zelfde dorp. Wij hebben een appartement zij hebben een andere accommodatie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je in verschillende accomodaties zit, zul je elkaar hopelijk niet of nauwelijks tegenkomen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het spanning oproept. Of het je vakantie vergalt heb je denk ik grotendeels zelf in de hand.

Waar ben je precies bang voor? Gaat het om het gevoel, de boosheid die ze bij jou oproept? Of ben je bang dat ze ruzie gaat zoeken, jullie lastig gaat vallen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een toeval, hoe is het mogelijk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren Quote
Zelfde dorp? Ik woon in een klein dorp en kan zo tig mensen opnoemen die ook in dit dorp wonen maar die ik gewoon echt zelden zie. Zoals mn vriendin. Zij doet ook gewoon haar boodschappen (supermarkt, bakker, slagerij) hier in het dorp, maar ik kom haar echt maar heel zelden tegen.
Dus grote kans dat je haar niet eens tegenkomt. En je vertoeft vast niet alleen in dat dorp, maar gaat er vast ook verder op uit. En als je haar wel ziet zeg je hoi en loop je verder. Ik zie het probleem niet zo. Of zij moet wel constant met jullie op willen trekken en jouw man wil dat ook. Dan snap ik het probleem. Maar als je man haar ook niet wil spreken dan kan je haar prima ontlopen lijkt me.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als je het echt zo lastig vindt als je beschrijft: kan je de vakantie nog kosteloos omzetten naar een andere bestemming?
Zo niet, dan de knop omzetten en het advies van je man opvolgen (áls je ze al tegen komt)
Alle reacties Link kopieren Quote
amanda82 schreef:
25-04-2024 16:17
Het is in het zelfde dorp. Wij hebben een appartement zij hebben een andere accommodatie.
En hoe groot is dat dorp?
Alle reacties Link kopieren Quote
Blijkbaar vindt zij jullie ook niet aardig, dus ik gok niet dat je samen op terras terechtkomt
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou me er echt totaal niet druk om maken. Als ik iemand niet mag dan zou ik diegene niet eens groeten en gewoon doorgaan met mijn vakantie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik woon met een oud-collega in hetzelfde complex. Ik zie haar letterlijk eens in de 3 maanden toevallig bij de lift.

Dat je in hetzelfde dorp zit betekent nog niet dat je constant bij elkaar op de lip zit. Ik zou zeggen, even zwaaien en snel doorlopen als je haar ziet. En probeer jezelf niet te gek te maken want je bent nu echt je eigen vakantiepret aan het bederven.
Alle reacties Link kopieren Quote
flatverkopen schreef:
25-04-2024 16:26
Als je het echt zo lastig vindt als je beschrijft: kan je de vakantie nog kosteloos omzetten naar een andere bestemming?
Zo niet, dan de knop omzetten en het advies van je man opvolgen (áls je ze al tegen komt)

Of met extra kosten. Je kunt je vakantie laten vergallen omdat je haar niet moet en haar niet uit je hoofd kunt zetten, of je zorgt dat je naar een andere plek gaat als je de hele vakantie schichtig om je heen gaat zitten kijken of je je vijand niet tegen gaat komen. Ik ken iemand die het makkelijk had kunnen betalen maar het het geld niet waard vond terwijl ze te bang was om welke grens dan ook aan te geven, nou die heeft het geweten dat ze het het extra geld niet waard vond.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bulbul schreef:
25-04-2024 16:23
Wat een toeval, hoe is het mogelijk.
Kind schei uit!
You're not wrong, you're an asshole
Alle reacties Link kopieren Quote
Sorry maar dit is wel een beetje miepen om niks.
Ik dacht even dat je samen op dezelfde galerij in hetzelfde all in resort zou zitten.
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
Alle reacties Link kopieren Quote
Murgatroyd schreef:
25-04-2024 17:53
Kind schei uit!
:lol:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ow valt mee dus.
Gewoon niet opletten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Studeer desnoods inderdaad een nonchalante reactie in, dan wordt je niet overvallen als je haar tegenkomt.

(En kijk ook in de spiegel of het ook nonchalant overkomt. Expressie etc.)

Daarna heb je eigenlijk niks meer om je zorgen te maken: kom je haar tegen dan gooi je die ingestudeerde zinnetjes eruit en ga je weer verder met genieten!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven