AEG Droger heeft kuren, HELP!

30-08-2014 19:42 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haaai,



Ik heb een AEG droger thuis staan die nu 3 jaartjes oud is.

Gebruik hem alleen voor dekbedden en handdoeken en is altijd goed gegaan.

3 uurtjes geleden weer aan gezet, ik ga net kijken want ik had hem nog niet horen piepen.... ALLES UIT?

Krijg de droger ook niet meer aan, hij geeft geen reactie.

Is wel warm geweest maar heeft het zeker niet lang gedaan.

Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak....



Weet iemand wat dit misschien kan zijn?
Alle reacties Link kopieren
Stop doorgeslagen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 30 augustus 2014 @ 19:44:

Stop doorgeslagen?Nee, ik heb mijn wasmachine stekker gewisseld en deze doet het wel gewoon. De droger doet het overigens ook niet in het stopcontact van de wasmachine.
Een beveiliging? Is het een warmtewisselaar droger?
Alle reacties Link kopieren
quote:47084 schreef op 30 augustus 2014 @ 19:59:

Een beveiliging? Is het een warmtewisselaar droger?



Uuuhhmm... ik heb geen flauw idee??

TYPE: P502764

MODEL: T55840



Op de handleiding staat "Condensdroger" ...
Pomp afgeslagen vanwege verstopping in de slang? Dat had ik laatst, water kon hij niet meer afvoeren en toen ging hij dus uit. Bleek zo'n colour catch doekje in de afvoerslang te zitten, die de boel verstopte. Slang doorgeblazen, toen bleek alleen de rest van de afvoer (in de machine) ook vol te zitten met stof dat was gaan ophopen doordat het water niet goed doorstoomde. Dit eruit gehaald met vingers en een flessenlikker voor zover mogelijk. Toen deed hij het weer
https://www.gebruikershan ... /handleiding-5-69522.html
Alle reacties Link kopieren
Maak je de condensor wel eens schoon? Zit onderin, eruit halen, rechthouden en onder harde douchestraal schoon spuiten.
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Misschien is de printplaat kapot?



Onze droger stopte er ook ineens mee. Filter e.d. waren schoon. Van het ene op het andere moment stopte het apparaat ermee.

Printplaat laten vervangen is prijzig. Daarom maar een nieuwe gekocht. Met extra garantie. Want die apparaten gaan natuurlijk altijd net na de garantieperiode stuk....
Alle reacties Link kopieren
Als een wasdroger drie jaar oud is betekend het niet dat je geen garantie hebt... Van een wasdroger mag je redelijkerwijs verwachten dat ie minstens 5 jaar normaal gebruikt kan worden... Dus... Terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:47084 schreef op 30 augustus 2014 @ 20:29:

https://www.gebruikershan ... /handleiding-5-69522.htmldeze had ik ook al gevonden maar hier is het helaas niet mee opgelost
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips!

Ik ga morgen nog wat dingetjes proberen en anders mag er een monteurtje langskomen.



De was is ondertussen droog door het gewoon ouderwets op te hangen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven