Welkom. Je laatste bezoek was maandag 21 mei 2012 13:05.
Dit onderwerp heeft 40 reacties, en bestaat uit 2 pagina's. Je bent momenteel op pagina 1 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 20-04-2010 19:57.
- Vanaf 1 maart zijn de webcams weer actief. Dit jaar hebben ze zelfs een oehoe-nest. Gaaf!
Het was vorig jaar erg genieten met de gevechten om de nestkasten, het loeren naar de eieren en de eerste vliegpogingen van de kuikens.
Wie kijkt er mee? www.beleefdelente.nl
- Grappig zeg, ik kende het nog niet.. ik ga zeker af en toe eens een kijkje nemen.
- Jaaaa, ik kijk weer mee! Zoeb, ben je dr ook?oh that purrrrrrrrrfect feeling
- Leuk! Heb vorig jaar ook even meegekeken.In mij schuilt een slanke vrouw, maar wees niet bang: ik houd haar in toom met koekjes
- Leuk! Vorig jaar heb ik het ook gevolgd, maar ik was de naam van de site vergeten. Dus dank!!Prrr prrr.
- Ik ga het ook weer volgen dit jaar..met de kinderen uit mijn klas! Vorig jaar vonden ze het geweldig!
- wat is het dan??
- Leuk! Ik ga het ook dit jaar weer kijken, samen met mijn klas. Ze vinden het geweldig en ik ook.
@ kiss86: Ik heb onderstaande gekopieerd van beleefdelente.nl:
Vier maanden lang, van maart tot en met juni 2010 kunnen we het broeden meebeleven van de acht vogelsoorten van dit jaar... - Leuk! Ik ga ook weer kijken.
Euh, er staat een link in het openingsbericht?quote:kiss86 schreef op 23 februari 2010 @ 23:21:
wat is het dan??
Beleef de Lente kijkt met een webcam mee in broedkasten van vogels.oh that purrrrrrrrrfect feeling- Hé leuk, ik ga meekijken met m'n zoontje
- Geweldig!!
Ik ga zeker kijken, ik ben zooooo toe aan lente en mooi weer, dus positieve dingen als jonge vogeltjes zullen daar vast wel aan meewerken!!
Weg met de sneeuw, vorst, kou, hagel, regen..... etc etc
Tijd voor mooi weer!!Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd! - De oehoe zit al te broeden!oh that purrrrrrrrrfect feeling
- Ik kijk dit jaar ook weer mee. Heerlijk
There is a crack in everything. That\'s how the light gets in. - Jammer dat de slechtvalk er niet bij is dit jaar. Dat vond ik een hele mooie cam, met zijn weidse uitzicht. Maar de ooievaar zit wel op een mooie plek, met de cam recht in het nest.Poezewoes wijzigde dit bericht op 01-03-2010 14:49 met 21%oh that purrrrrrrrrfect feeling
- Wat leuk zeg!
- Ik ben ook weer van de partij! Helemaal leuk! Ben ook zo benieuwd of er in ons eigen nestkastje een nestje gaat komen. De koolmees vliegt al maanden af en aan...
- Ha leuk!!!
Ik ben ook van de partij.Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout - Hij doet ut niet. Of is de uil aan het slapen?De cursus Omgaan Met Teleurstellingen gaat helaas niet door.
- Is dat Oehoe-paartje in Nederland en is dat een vrij paar?
Ik kan dat niet terugvinden. Ik weet niet of de Oehoe een broedvogel is in Nederland?Ik zou eens tegen je kunnen zeggen, maar dan hebben we het allebei fout - Hi Male, er zijn Oehoe's in het wild in Nederland. Het zijn er niet zoveel, dus des te leuker dat we het nu kunnen volgen.
Nijn, de filmpjes zijn live, dus als het buiten donker is, is het ook donker op de cam. Ze hebben op een aantal cams infrarood staan.
Heb de website op m'n iPhone gezet. Zo kan ik ze altijd volgen. Leuk! - Jeetje, dat de oehoe al een ei heeft.
En de ooievaars hebben ook al gepaard en er is al gevochten. Mooie clip! - Oh wat is dit verslavend!! Ik vind het zo leuk al die beelden!
- Erg leuk altijd om te zien!
(en wat ik zo leuk vind is dat mijn man dit ooit mede gebouwd heeft
) - Ik heb beleef de lente net op mijn Hyves pagina gezet! Gaaf!Ik ben een bofbips! (en JonnaX heeft het gebouw verlaten!)