Ben ik echt zo'n viezerik?

31-08-2010 17:03 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag kwam er een klasgenootje bij mij thuis. Ik leidde haar rond, en op de slaapkamer aangekomen waar mijn kat op bed lag te slapen, keek ze me verschrikt aan.

"Iehh laat jij jouw kat op bed slapen, wat ben jij een viezerik! Dat vind ik nou echt heel ranzig!"



Eh.. tsja.. mijn kat slaapt wel eens op mijn bed ja, ook op de bank of op het kleed of op zijn kussen.

Ik vind dat niet vies... Er zitten toch wel overal kattenharen...

Zijn er nog meer mensen die dit doen, of ben ik echt zo'n viezerik?
Alle reacties Link kopieren
Lastig.. Ik heb geen huisdieren.



Op het voeteneind vind ik wel oke, op mijn hoofdkussen no way!
Alle reacties Link kopieren
mijn kat slaapt ook bij mij op bed hoo: gezellig
Alle reacties Link kopieren
mijn kat ligt ook op bed en de bank etc. ik stofzuig goed en ik borstel haar iedere dag. poes komt niet buiten (durft ze niet) dus echt vies vind ik het niet. wel heel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
dubbel..
anoniem_49632 wijzigde dit bericht op 31-08-2010 17:07
Reden: dubbele post
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ligt er mss ook aan wat voor "soort" poes/kat het is. Als het een binnenkat is zou ik het minder erg vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook geen dieren op bed.

Ons konijn komt wel op de bank, dat vind ik prima want daar slaap ik niet en zit ik ook met mijn kleding op.

In bed wil ik reinheid.



Maar goed iedereen is anders toch.
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn katten slapen slapen ook op bed en in de winter zelfs onder het dekbed bij mij en vriend. Niets is zo gezellig als op een koude winternacht ingesloten te zijn door aan de achterkant lijf vriend (lepeltje, lepeltje liggen) en in mijn armentegen mijn buik aan, een spinnende ronkende kat.



Dat klasgenootje weet niet wat ze mist!



(Btw: de hond sliep vroeger ook bij mij op en in bed! Als ze geen klonten modder aan de poten hebben hangen...who cares! Van een beetje bacterien krijg je weerstand!)



En ja: de beddepan op de foto ligt dus lekker cosy tegen het vrouwtje aan! Zo
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat slaapt ook wel eens bij me en ligt ook bij me op de bank. Ik vind er niks vies aan. Haren haal ik weg of verschoon me bed een keer extra.

Ik vind er niks vies aan hoor, gezellig juist en het is een binnenkat.
Het gras aan de overkant is niet groen.
Onze kat ligt ook wel eens op ons bed, vooral in het weekend. Ik verschoon het bed minimaal 1 keer per week. Kat heeft geen wormen of vlooien.
Ehm. Mijn katten slapen niet bij mij op bed omdat ik het

A goor vind

B ze breken de tent af want beweging onder de deken is het startsignaal voor een heftig potje vang de grote onzichtbare muis

C zodra ik echt in slaap val barst het geknor, getrappel, gepurr en eventueel nog een potje knokken met elkaar los



Dus nee, ze slapen niet bij mij in bed.
Ik vind het ook vies; katten in je bed. Maar ik ben ook allergisch voor katten.
Alle reacties Link kopieren
Ja mijn kat is ook een binnenkat en wordt ook elke dag gekamd... Ze slaapt overigens niet op mijn kussen maar "netjes" op het voeteneind.



Misschien heeft het ermee te maken dat ze zelf geen dieren heeft. Maar ik ben echt niet vies van mijn kat. Ze ligt er alleen maar, heeft geen beestjes en plast/poept gewoon op de kattenbak... dus niet op bed.



Ik ben een beetje beledigd eigenlijk. Ze keek me aan alsof ik schurft had.
Alle reacties Link kopieren
Leer ermee dealen dat velen het goor vinden. En maar een paar kattenliefhebbers het wel goed vinden. Iets meer stofzuigen, bed verschonen. Ach ja, het gaat erom dat jij en je partner ermee kunnen leven, en anderen hoeven toch niet in je bed te liggen?



Als ik weg ben leg ik hier over de bank ook een laken neer maar haal die altijd weg als er visite is. Verder hebben mijn katten veel plekjes met iets erover wat in de was kan. Verder zal je gewoon met katten geen haarvrij huis hebben. Helaas.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ach, gewoon doen wat jij wilt.

Onze hond mag niet op de bedden komen,

maar als hij de kans krijgt neemt hij een aanloop, duikt snel onder de dekens om daar doodstil te blijven liggen om niet betrapt te worden.

En eigenlijk vind ik hem dan zooooo schattig, kan er niet boos om worden

ik ga dan echt niet het bed direct verschonen hoor.

misschien zijn we vandaag de dag wel een beetje overdreven schoon aan het doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook goor maar dat geldt voor alle beesten.

Maargoed; als jij er lekker bij slaapt...
pfff, ik heb ook zo'n antiedieren-vriendin.

Ze gooide mijn kat altijd van de bank af alsof het een zwaar besmettelijk wezen was en ging altijd de bank heel overdreven afvegen voor ze ging zitten. Ook al was er net gestofzuigd en had de kat al weken daar niet gelegen.

Ik heb d'r gezegd dat ze maar niet meer langs moet komen en lekker in haar haar-vrije huisje moet blijven zitten.



Jij bent niet vies, sommige mensen stellen zich gewoon heel erg aan.
Alle reacties Link kopieren
Wat onfatsoenlijk van dat meisje dat ze haar oordelende mening er zo uitblaatte. Als je ergens te gast bent, hoor je je beleefd te gedragen - een vaardigheid die zij blijkbaar nog niet beheerst.
Alle reacties Link kopieren
Haha dgs dat herken ik! Als ik zelf ga slapen overigens moet ze op haar kussen op de gang, want ze springt snachts graag op mijn hoofd. Dus ze slaapt niet op de slaapkamer als we zelf ook slapen.



Ik bedoel gewoon overdag of savonds, de deur is niet altijd dicht en dan gaat ze daar lekker liggen.



Overigens ligt ze niet IN bed, maar gewoon aan het voeteneind OP de dekens.
Alle reacties Link kopieren
Mijn katten slapen ook gewoon bij mij op bed. Ook als ze wel buiten zouden komen (wat nu niet het geval is gezien ik heel hoog woon).

Hoeso zou dat vies zijn? Ze zitten toch ook op stoelen/bank etc? Op tafel als ik aan het eten ben nee, dat niet nee.. Maar verder mogen ze overal komen!
Alle reacties Link kopieren
In dit huishouden zijn 2 katten maar die mogen niet naar boven (dus nee ook niet in bed). Of het vies is wanneer je je kat wel op je bed laat slapen is van veel dingen afhankelijk, oa hoe vaak het beddengoed verschoond wordt en de stofzuiger zijn ronde mag doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op dieren, maar ik wil geen dier op mijn bed of in de slaapkamer.
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik heb jarenlang een kat gehad, maar no way dat die in de slaapkamer mocht komen, laat staan óp of (the horror) ín bed..... Dus ja, ook ik vind het vies, maar wat een ander doet moet hij lekker zelf weten. Misschien doe ik wel heel andere dingen in bed die jij vies vindt
Alle reacties Link kopieren
Oja, mijn katten komen niet buiten en hebben geen vlooien. Een hond die nat en vies is van buiten zou misschien voor mij anders zijn.

Maar die kleintjes in een 2 persoonsbed vind ik niet erg (1tje slaapt er altijd op bed, en soms eentje voor 1 uur. Maar OP bed, niet onder de deken, wel lepeltje lepeltje)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Nee joh, laat lekker lullen die meid. Juist als het een binnenkat is, is er weinig aan de hand. Ik heb mijn katten liever niet op bed omdat ze dan midden op me gaan liggen en ik er wakker van word en de kattenharen me af en toe de neus uitkomen. Maar het is gewoon gezellig. Niks van aantrekken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven