Billy boekenkast: meerdere bovendelen op elkaar?

25-07-2014 17:58 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!!



Weet iemand of het mogelijk is om op de billy boekenkast meerdere bovendelen op elkaar te monteren? En wie heeft een idee hoe hoog je maximaal kan gaan? Ik heb een hoge muur van meer dan 4 meter en zou het zo gaaf vinden om een bredem hoge boekenkast te hebben. Een andere oplossing dan billy (maar ook betaalbaar) is ook welkom
Oei, ik zou t niet doen, er komt nogal wat gewicht op de onderste dan...

Ben je zelf een beetje handig? http://www.101woonideeen. ... klussen/kast-maken-2.html
Ik heb er twee bovenop, dat gaat prima. Als ik zo kijk kunnen er nog wel twee bovenop.
Ik zou het niet doen. Zit totaal geen stevigheid in die dingen. Dan kan je beter 2 gewone Billy's op elkaar zetten en daar bovenop dan nog zo'n los deel.
Alle reacties Link kopieren
Zou het wel durven, maar dan goed vastzetten aan de muur, met........



Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
In geval van DH, 2 kasten boven op elkaar...........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het redelijk instabiel wordt, zo'n stapeling. Maar als je ze goed aan elkaar vast maakt en in de muur verankert kan het waarschijnlijk wel.
Ik heb muren van 3.70m ongeveer en heb de Billy's ook doorgestapeld tot iets onder het plafond. Kan prima, volgens mij zitte die van mij wel idd vast in de muur aan de achterkant, dat lijkt me sowieso wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een opstelling met steigerbuizen en planken veel steviger is. En goedkoper.







Je kunt ook kijken naar de Duraline collectie. Dit is ook vaak op MP te koop.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jullie reactive!



@Lasvegas84 heb je dat ook met die opzetstukken gedaan?



@Tickel iets met steigerbuizen vind ik ook leuk, eens naar kijken..
Alle reacties Link kopieren
Hier hebben ze ook alu buizen. Zijn een stuk lichter in gewicht.



http://www.spandoekman.nl ... nium-buis/aluminium-buis/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:AcidAnonymous schreef op 25 juli 2014 @ 20:16:

bedankt voor jullie reactive!



@Lasvegas84 heb je dat ook met die opzetstukken gedaan?



@Tickel iets met steigerbuizen vind ik ook leuk, eens naar kijken..Yep, heb er 3 bovenop. En zo'n ladder erbij gekocht die je ook hebt in de Ikea.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven