Bovenburen

21-09-2014 20:34 60 berichten
Volgende maand gaan mijn man en ik verhuizen naar een ander appartement. Deels komt dit ook omdat we dan eindelijk van het lawaai van de bovenburen verlost zijn.

Maar, omdat we dan nog steeds in een appartement wonen met bovenburen vraag ik me af, gaat dat lawaai dan voorbij zijn? Om een beetje een idee te krijgen van wat ik kan verwachten ben ik benieuwd naar wat andere mensen horen van de bovenburen.



Dus, mijn vraag, wat horen jullie van de bovenburen? Nou bedoel ik niet meteen de meest asociale mensen ofzo, maar gewoon de dagelijkse geluiden.



Vertel op
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:05:

Juist. Jij maakt echt wel héél wat mee hè Kiki? Je zou het haast niet kunnen verzinnen als je het erom zou doen.Wat moet ik doen om alles te bewijzen? Dit is de reden dat ik echt een beetje de tering in dit forum heb gekregen, al die kutwijven hier. Maar goed je bent welkom om langs te komen hoor. Dan kan je hem zelf horen, de andere buren aanspreken en misschien wil je mijn ontslag papieren van emc en sfg ook wel lezen?
kiki1987, wat een vreselijke buurman heb jij. Daarmee vergeleken is de mijne een schatje.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 21 september 2014 @ 21:03:

[...]



Ja klopt, om een lang verhaal kort te maken zijn mijn vliezen zeer vroegtijdig "gebroken" vanwege een vruchtwaterpunctie. Had de VK gebeld die is een test komen doen en had direct de ambulance gebeld die met loeiende sirenes aankwam. Helaas is het trappenhuis te klein voor een brancard dus moest ik door de brandweer uit het raam worden gehaald en ook de brandweer kwam met loeiende sirenes aanrijden. Buurman heeft toen 112 gebeld en de wind van voren gekregen, daarna is hij met de brandweer een discussie aangegaan tot die de politie erbij hebben gehaald en buurman weggehaald hebben. Daarna heeft hij nog een klacht tegen ons ingediend bij de woningbouwvereniging die hem natuurlijk ook niet serieus nam. En nu is er een flinke buren ruzie. Hij zei er nog bij dat ze geen herrie mochten maken omdat hij om 06.00 moest werken...die eikel is ver in de 80! Verder gaat het nu weer redelijk en ben vandaag uit het ziekenhuis ontslagen maar moet wel bedrust houden.Nou ja, veel gekker kan het bijna niet. Zou die man misschien een "heel klein beetje" dement zijn?
verba volant, scripta manent.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-09-2014 21:39
Reden: verwijderd ivm onnodig kwetsend
% gewijzigd
Gezellig hier.
Alle reacties Link kopieren
Chic Kiki ik heb je gestaft.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik voor mijn onderburen de ideale buurvrouw ben. Trek mijn schoenen uit als ik thuis ben, heb zelden de radio hard en feestjes vier ik buitenshuis.

Ik heb vloerbedekking op een ondervloer op een betonnen vloer. Ondanks dat het huis al 60 jaar oud is hoor ik niet veel storends van mijn buren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zeg alleen maar dat je heel wat meemaakt, ik constateer een feit.



Maar je bent één en al stralende zachtmoedigheid lees ik. Mooi, dat zo'n zwangerschap vrouwen verandert in van die serene wezens die opeens meer begrijpen van het leven en de ongrijpbaarheid daarvan. Prachtig om te zien, elke keer weer.
quote:GateKeeper schreef op 21 september 2014 @ 21:23:

Chic Kiki ik heb je gestaft.Ik heb Kiki ook gestaft.
Ontopic.



Ik woon in een jaren 70 flat en heb bijna nooit last van mijn buren. Misschien omdat de meesten wat ouder zijn, maar ik hoor ze ook nooit lopen ofzo. Het kan dus wel, rustig wonen in een flat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Merisi schreef op 21 september 2014 @ 21:26:

[...]



Ik heb Kiki ook gestaft.Hoi MissM
quote:Merisi schreef op 21 september 2014 @ 21:26:

[...]





Ik heb Kiki ook gestaft.Ik niet hoor, gewoon laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen probleem met mijn bovenburen. Had een tijdje problemen met mijn onderburen (seksgeluiden), maar nu ook al een hele tijd niet meer. En ook geen problemen met mijn naaste buren. En ik woon in een gebouw dat na de tweede wereld oorlog uit de grond is gestampt. Het ligt waarschijnlijk gewoon maar net aan je buren.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een bovenbuurvrouw die "zich liggend staande" hield zeg maar en haar slaapkamer was boven die van mij. Dat hoorde ik wel. En vaak ook en er was dus s avonds en s nachts veel aanloop......
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:29:

[...]

Ik niet hoor, gewoon laten gaan.Meh...het schelden mag achterwege blijven. Is niet chic.
Theoretisch he...
Neeej grapje.. Not going in that lane again..
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 21 september 2014 @ 21:05:

Juist. Jij maakt echt wel héél wat mee hè Kiki? Je zou het haast niet kunnen verzinnen als je het erom zou doen.Precies wat ik net dacht!
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 21 september 2014 @ 21:20:

Thordis als je zo'n grote muil hebt om mij voor een leugenaar uit te maken wees dan ook een stoer wijf die dan tenminste komt om de feiten te checken, echt he jij hebt de klok horen luiden maar hebt geen idee waar de klepel hangt, ziekelijk kutwijf.Doe eens even normaal zeg!
's morgens vroeg hoor ik de bovenburen boven de keuken. Ik hoor lopen en heel soms zingt de buurvrouw. De rest van de dag en 's avonds hoor ik niets omdat er dan bij mijzelf ook geluiden zijn. Ik heb geen onderburen.
quote:GateKeeper schreef op 21 september 2014 @ 21:29:

[...]



Hoi MissM Hoi Gate
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor mijn bovenburen (jong stel) zelden. Heel soms rennen ze elkaar achterna met een hoop gelach (daar moet ik dan ook wel om lachen) maar verder hoor ik ze nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een monumentaal pand en hoor alles van mijn bovenburen. Ik kan gesprekken woord voor woord volgen en dat werkt twee kanten op. Er zat niets anders op dan vrienden worden. We ergeren ons niet aan elkaars geluid, praten extra zacht en als we er geen zin in hebben gooien we onze koptelefoons op. Als ik ooit ga verhuizen wil ik in een nieuwbouw huis wonen.
Ik woon ook in een nieuwbouw appartement en ik hoor m'n buren echt nooit (zowel boven, onder als naast). Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat we geen buren hebben
Alle reacties Link kopieren
quote:emma77emma schreef op 21 september 2014 @ 21:45:

Ik hoor mijn bovenburen (jong stel) zelden. Heel soms rennen ze elkaar achterna met een hoop gelach (daar moet ik dan ook wel om lachen) maar verder hoor ik ze nooit.







Mijn andere buurvrouw (we hebben een rare appartementen constructie) had laatst een jongen over de vloer. Ik hoorde wat gestamp en gekraak. Ik dacht nog: "sex geluiden?" Toen ik vijf minuten later zeker wist dat het sex geluiden waren was het weer over. Da's dan weer niet om te lachen.....voor haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven