Buurman snurkt

16-08-2014 00:42 191 berichten
Woon hier nu een aantal weken en wordt nu al gillend gek van de geluidsoverlast van de bovenburen. Nu zijn ze eindelijk eens stil en nu lig ik weer van wat anders wakker...De onderbuurman snurkt..



En niet zo'n klein beetje ook. Hij snurkt zo hard dat het lijkt alsof hij naast mij ligt en komt zelfs boven de televisie uit. Ik kan er vaak niet door in slaap komen en als ik eenmaal slaap dan wordt ik er wakker van.



Kreng dat ik ben heb ik al eerder staan springen in de hoop dat hij wakker wordt maar die oplossing werkt maar voor een minuutje of 2.



Ik wordt er helemaal gek van maar die man kan er natuurlijk ook niks aan doen. Maar ben ik nu echt een asociaal als ik morgen aan hem vraag of hij al eens geprobeerd heeft om iets aan het snurken te doen? Ik weet dat er maar weinig aan te doen is maar dit is echt vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Nee dat is ongepast. Beter kan je een kortstondige relatie met hem aangaan. Als vriendin is het wel gepast om hem erop te wijzen. Daarna maak je het uit.
Alle reacties Link kopieren
Mss oordopjes gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
O dat lijkt me echt bagger!



Ik zou ook met hem gaan praten, waarschijnlijk heeft hij het zelf geeneens door en al helemaal niet dat iemand anders daar last van kan hebben. Zeker een huis verder haha.



Hoop dat het te verhelpen/verlichten is.



Ik had ook burenoverlast 's nachts en ben met oordoppen in gaan slapen, is even wennen maar nu ben ik verhuisd en kan niet meer zonder
Don't know, don't care
Ja een kortstondige relatie met een man van dik in de 80 met haar uit zijn oren zie ik ook weer niet echt zitten.



Pioenroos87: Ik heb er echt geen trek in om elke nacht met oordopjes in te slapen, zeker niet met een baby op komst dus dat is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
Ps, ik zou maar snel weer verhuizen met je nare buren. Alle stress kan je nu zeker niet gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Heb je gedacht aan isolerend vloermateriaal? Of als dat te drastisch/duur is, oordopjes? Je kunt hem er op aan spreken, maar ik vrees dat hij niet laaiend enthousiast naar de huisarts rent voor een behandeling. Maar je weet het nooit....



Edit: ik lees dat hij 80 is, kans dat hij nog rent is klein en dat hij verandert omdat een ander dat van hem vraagt is nihil.
Alle reacties Link kopieren
quote:kiki1987 schreef op 16 augustus 2014 @ 00:49:

Ja een kortstondige relatie met een man van dik in de 80 met haar uit zijn oren zie ik ook weer niet echt zitten.Als je niet bereid bent om iets constructiefs met mijn advies te doen dan voel ik verder geen motivatie om mijn wijsheid met je te delen. Tabee!
Alle reacties Link kopieren
Of hopen dat die man van 80 besluit te verhuizen naar een verzorgingstehuis?
lalalalinda hier is sowieso erg veel overlast van de buren. De mensen hierboven heb ik er al meerderemalen op aan gesproken maar weigeren zachter te doen maar ze zetten nu wel hun muziek rond 01.00 uit ipv 04.00. Nadeel is aan de onderbuurman dat hij het niet expres doet dus dan vind ik aanspreken ook wel erg lullig.
Alle reacties Link kopieren
Ai, lastig dit! Ik heb een vriend die als een idioot snurkt. Als wij met een groepje op vakantie zijn, neemt iedereen een kamer zo ver mogelijk bij hem vandaan, zo erg is het. Ik heb mij in mijn gehorige huis met benedenburen vaak afgevraagd wat er zou gebeuren als hij beneden mij zou wonen. Ik zou echt gillende gek worden. Ik hoor nu en dan mijn onderbuurvrouw een beetje. Daar valt overheen te komen. Maar over dit echt niet.



Ik snap dus wat je bedoelt. Voornoemde vriend van mij heeft sinds kort een apneu masker, en dat scheelt echt de wereld.



Ik vind dat je met goed fatsoen op de buurman af mag stappen en hem op zijn gesnurk mag wijzen. Wees ook eerlijk en niet indirect: zeg ronduit dat je door zijn gesnurk niet kunt slapen. Dat je er begrip voor hebt dat hij er mogelijk niets aan kun doen, maar dat je wel vraagt een oplossing te zoeken aangezien het niet te harden is. Als je vraagt of hij wel eens overwogen heeft er iets aan te doen, zou hij kunnen denken dat het wel meevalt, maar dat doet het dus niet. En dit houd je zo niet vol. Dus wees eerlijk.



Mogelijk zijn er ook andere oplossingen, b.v. dat hij aan de andere kant van het huis gaat slapen?



Blijf er dus niet mee zitten, maar communiceer eerlijk en open en vriendelijk. Misschien is er wel een makkelijke oplossing.



Succes.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Sensy ik heb al een isolerende vloer! Dat is hier verplicht en heb al een betere isolatie dan verplicht is.



Pioenroos: We wonen hier net een paar weken dus snel weer verhuizen zit er niet in maar we gaan het wel proberen, neemt niet weg dat ik toch wel erg graag normaal wil slapen. Verzorgingshuis zal hij ook niet snel heen gaan want hij is nog best fit alleen dat gesnurk maakt mij gek.
Alle reacties Link kopieren




Serieus? Of het huis is wel heel gehorig of de man loeit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Probleem is niet die man van 80. Het is een klote gehorig pand en dan is er altijd wel wat. Is het niet een oude snurkende vent dan is het wel een jong stel dat woeste luide seks heeft of een gezinnetje met een huilbaby.



Het valt me trouwens op dat er veel overlast-van-de-buren-topics worden geopend de laatste tijd. Je zou bijna denken om er een woningruiltopic van te maken:"Hey, snurken ruilen voor zingende vogeltjes in de tuin?"



Wat de één vervelend vindt is voor de ander geen probleem.
Argentino snurkende mensen zijn echt vreselijk! De eerste nacht hier dacht ik eerst dat mijn vriend het was tot ik erachter kwam dat ihij er ook al wakker van was geworden, toen dacht ik dat de hond het was maar die snurkt ook niet.



Zou het maar een beetje zijn dan zou ik het niet erg vinden maar hij zaagt hele bossen om. Ik heb nu de televisie aan op een normaal volume en ik hoor hem er zelfs overheen. Aanspreken is toch best lastig. Normaal heb ik daar geen problemen mee maarja hij doet het niet expres en dan nog het 2de probleem..Zijn Nederlands en Engels is ook niet echt goed en Turks praat ik niet.



Tot nu toe heb ik het met midden in de nacht als een gek gaan springen elke keer eventjes opgelost maar dat blijf ik ook niet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sensy12 schreef op 16 augustus 2014 @ 00:54:

Wat de één vervelend vindt is voor de ander geen probleem.+1
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Doe je een briefje in zijn bus. Google translate...heeft die ook Turks in het pakket?
Sensy heel erg gehorig is het hier niet. Van de bovenburen hoor ik alleen maar keihard de bass van hun muziek..Mijn spiegel is al door ze gesneuveld en verder schuiven ze in de avond met meubels maar andere geluiden hoor ik niet van ze. Van de buren naast mij hoor ik al helemaal nooit wat. Alleen de snurkende man hoor je echt heel erg duidelijk. Voordeel is wel dat hij altijd vroeg wakker is en dan hoor je verder niks meer.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil je woning ruilen met mijn miss understood buuf?
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
quote:hallolievemensen schreef op 16 augustus 2014 @ 00:50:

[...]



Als je niet bereid bent om iets constructiefs met mijn advies te doen dan voel ik verder geen motivatie om mijn wijsheid met je te delen. Tabee!Nou ja zeg, doe eens normaal hallolievemensen....
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
quote:lalalalalinda schreef op 16 augustus 2014 @ 00:59:

Misschien wil je woning ruilen met mijn miss understood buuf? Wat doet je buurvrouw dan? Zolang ze niet snurkt en s'nachts hard muziek aan heeft maakt het mij helemaal niks uit!
Alle reacties Link kopieren
Sevgili komþum,



Benim adým Kiki ve ben üst kattaki komþusu duyuyorum.

Bir süredir bu yüzden uyuyamýyorum sizin yüksek sesle horlama muzdarip. Bu sorun bir þey yapmak miyim?



Saygýlarýmýzla,

Kiki
quote:Enn schreef op 16 augustus 2014 @ 00:54:





Serieus? Of het huis is wel heel gehorig of de man loeit.Een boormachine maakt nog minder geluid.
Haha dank je wel Sensy en wat staat er precies?
Alle reacties Link kopieren
quote:Argentovivo schreef op 16 augustus 2014 @ 00:59:

[...]





Nou ja zeg, doe eens normaal hallolievemensen....Je hebt gelijk, ik schoot even uit mijn slof. Dit is geen representatieve weergave van mijn karakter. Excuses aan iedereen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven