De anus van mijn kat stinkt!

18-10-2010 19:25 130 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah!



Hij ligt op mijn schoot, maar gadverdamme, wat een putlucht..



Is dit normaal??? Wie herkent dit?

Stinkt de anus van jouw kat?

Totaal aantal stemmen: 39

ja, altijd, ik strooi rijkelijk met parfum (3%)
soms (54%)
nooit (15%)
mijn reukvermogen doet het niet (5%)
nee, ik heb een hond. (23%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Boomi schreef op 18 oktober 2010 @ 19:55:

Dit topic bevestigt mijn aversie voor katten volledig. Dank daarvoor.

honden hebben het ook hoor.

Die kunnen dan lekker scheuren met hun kont over de vloer.



ook zo heerlijk ranzig
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:57:

[...]



honden hebben het ook hoor.

Die kunnen dan lekker scheuren met hun kont over de vloer.



ook zo heerlijk ranzigLekker als je vloerbedekking hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jala5 schreef op 18 oktober 2010 @ 19:57:

[...]



honden hebben het ook hoor.

Die kunnen dan lekker scheuren met hun kont over de vloer.



ook zo heerlijk ranzigDus ook geen hond voor mij
Alle reacties Link kopieren
Gatverredamme joh! En dat er blijkbaar mensen zijn die dan zelf aan de aars van hun kat/hond gaan lopen knijpen.



Er gaat een wereld voor me open
Alle reacties Link kopieren
Google is your friend:



Youtube filmpje: How to express anal glands



(is een filmpje van een dierenarts die laat zien hoe je bij honden en/of katten anaalklieren kunt uitknijpen.. erg duidelijk, erg visueel.. )
Alle reacties Link kopieren
IEIEIEIEIEIEIEIEWWWWWWWW
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
*twijfelt heel erg of ze nou wel of niet op die link zal klikken*
Veel plezier met het filmpje (ik klik niet!!!) en ik zou het echt niet zelf doen hoor, want het is goor (been there, done that! )
Alle reacties Link kopieren
Waarom wint mijn nieuwsgierigheid het nou áltijd van mijn gezonde verstand



:puke:
Alle reacties Link kopieren
ik klik ook niet.

ieuwwwwwww,



maar als het echt de klieren zijn, zou ik het toch een door een prof laten voordoen hoe die klieren leeggedrukt moet worden, voordat je het zelf helemaal fout doet.



Nouja eigenlijk zou ik het door een prof laten doen en ik hoef het niet te zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jorina schreef op 18 oktober 2010 @ 20:07:

Waarom wint mijn nieuwsgierigheid het nou áltijd van mijn gezonde verstand



:puke:Ja, dit ja.
Alle reacties Link kopieren
ff een serieuze reactie....

Mijn kat is DIK en kan zichzelf niet zo goed wassen.....gevolg..vieze kont na het poepen.. Kan dat beest ook niks aan doen! Dus ik heb standaard naast de kattebak Zwitsaldoekjes liggen, ff over zijn kont heen halen (dat doet ie niet zelf he...;-) ) en ze is schoon en stinkt niet meer!!!
Precies Jala, ze zijn zo ontstoken en dan is het net een gore puist die verkeerd is uitgeknepen.....
quote:Bella1 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:11:

ff een serieuze reactie....

Mijn kat is DIK en kan zichzelf niet zo goed wassen.....gevolg..vieze kont na het poepen.. Kan dat beest ook niks aan doen! Dus ik heb standaard naast de kattebak Zwitsaldoekjes liggen, ff over zijn kont heen halen (dat doet ie niet zelf he...;-) ) en ze is schoon en stinkt niet meer!!!Precies, het is 9 van de 10 keer gewoon een kwestie van te dik of te stam zijn om zich goed te kunnen wassen.
Alle reacties Link kopieren
Mmm...het ziet er niet uit als op het plaatje. (Op het filmpje durf ik niet te klikken. )



Heb hem van mijn schoot gedaan en gezegd dat ie zich moet gaan wassen. En warempel, daar is ie mee begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Na het bekijken van dat filmpje snap ik helemaal niet meer waarom mensen dit zelf zouden doen. Maar misschien hou ik wel niet genoeg van mijn katten
Dat zijn anaalklieren, even uitknijpen! Of door de dierenarts laten doen.



Ben ik mosterd?
quote:gazelle schreef op 18 oktober 2010 @ 20:14:

Na het bekijken van dat filmpje snap ik helemaal niet meer waarom mensen dit zelf zouden doen. Maar misschien hou ik wel niet genoeg van mijn kattenJe houdt je avondeten nauwelijks binnen, dus wees blij .
Alle reacties Link kopieren
quote:gazelle schreef op 18 oktober 2010 @ 20:14:

Na het bekijken van dat filmpje snap ik helemaal niet meer waarom mensen dit zelf zouden doen. Maar misschien hou ik wel niet genoeg van mijn kattenIeder zijn vak toch....ik hou het wel bij een zwitsal doekje!
quote:Zamirah schreef op 18 oktober 2010 @ 20:13:

Mmm...het ziet er niet uit als op het plaatje. (Op het filmpje durf ik niet te klikken. )



Heb hem van mijn schoot gedaan en gezegd dat ie zich moet gaan wassen. En warempel, daar is ie mee begonnen.Kijk even of hij zich goed kan buigen en voel anders even over zijn ruggegraad en is hij dik of gewoon lui?
quote:Bella1 schreef op 18 oktober 2010 @ 20:16:

[...]





Ieder zijn vak toch....ik hou het wel bij een zwitsal doekje!Bij jouw kat zou het ook zinloos zijn, want dat is gewoon poep.
Sorry Zamirah, maar de tranen stromen ondertussen over m'n wangen van het lachen.



Heb de fout gemaakt om op de link te klikken, IIIIIEEEEUUUWWW!
Alle reacties Link kopieren
Ja als het je vak is, zal je wel moeten maar als gemiddelde huisdierbezitterT sla je dit toch ff over? Niet dan?
quote:gazelle schreef op 18 oktober 2010 @ 20:19:

Ja als het je vak is, zal je wel moeten maar als gemiddelde huisdierbezitterT sla je dit toch ff over? Niet dan?



Als het je vak is, ga je ook met twee vingers naar binnen om een harde drol die de boel verstopt weg te halen....



Of.....



(gebruik je fantasie maar )
Alle reacties Link kopieren
Mijn kat vindt juist dat ik gigantisch uit mijn bek meur. Dat merk ik, doordat hij dan zijn anus naar me toe draait. Nu ben ik dus in de weer met mondwater, flosborsteltjes en mintkauwgum, want ik wil wel aantrekkelijk blijven voor mijn kat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven