De laatste nacht samen.

20-10-2014 02:29 817 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank met Brutus, mijn trouwe viervoeter. Het is op, voorbij na zestieneneenhalf jaar. Hij eet al een week amper en sinds gisteren drinkt ie bijna niet meer. Morgen komt de dierenarts voor de laatste keer. Ik kan hem niet alleen laten, ik wil zo lang mogelijk zijn warme lijf voelen. Hij slaapt nu rustig en droomt af en toe. Ik hoop dat ie droomt dat ie aan het rennen is.



Zijn kist is klaar, een mooie witte kist met hartjes en botjes. We hebben een mooi plekje voor hem uitgekozen. Maar ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van mijn maatje. Stilletjes hoop ik dat ie in zijn slaap mag gaan. Wat ga ik hem missen, wat ga ik hem missen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte mrs SW
En
Alle reacties Link kopieren
Heftig, de tranen staan in mijn ogen. Heel veel sterkte MrsSW
Alle reacties Link kopieren
Sterkte vandaag en met je verlies
Alle reacties Link kopieren
Twee bruine ogen





.





Als twee bruine ogen je vragen,

Help me, want ik voel me niet zo fijn.

Mag je dan, omdat je voelt, dit is het einde...

Egoïstisch zijn?

Als je van de dokter hoort,

dit komt nooit meer goed.

En hij krijgt steeds meer pijn.

Mag je dan, omdat je hem niet wilt missen...

Egoïstisch zijn?

Als twee lieve bruine ogen zich sluiten gaan.

Voorgoed en je zonder hem naar huis toe moet.

Met de riem in je hand en een hart vol pijn.

Dan probeer je jezelf te overtuigen,

dit was het beste.

Ik mocht niet Egoïstisch zijn.

Vele jaren was je bij ons,

elke dag samen was een feest.

En in al die fijne jaren ben je zelf niet een keer...

egoïstisch geweest...





Ik wens je ontzettend veel sterkte want ik weet te goed hoe dit voelt,. Wij hebben ons maatje al lang geleden laten gaan, maar missen em nog steeds.
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ach meid, wat pijnlijk.

Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte mrsSW. Dit is zo kut
Sterkte!
Sterkte, Mrs. Is gewoon klote dit.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! Wat moeilijk. Knuf
Sterkte MSW...
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel allemaal. Doet me meer goed dan ik had verwacht. Brutus heeft voor de laatste keer zijn ochtendinspectie gedaan op het erf, nog wat gedronken en ligt nu onder een dekentje op de bank. Mason is slaapliedjes voor hem aan het zingen. De dierenarts komt aan het eind van de middag. We kunnen nog een paar uur knuffelen, foro's maken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Ooooh zo naar dit!

Kan je nog wat lekkers voor hem halen? Tartaartje ofzo? Wat voor een ras is het?

Sterkte de komende tijd. Ik weet hoe verdrietig het is
Oh, ik vind dit altijd zo erg, god wat heb ik staan janken bij mijn vorige 2 honden en mijn man er naast. Dikke knuffels voor hem en ik gaf hem likjes slagroom en ijs(altijd favoriet bij mijn honden) zodat ze niet hoefden te kauwen.



Ik voelde me altijd zo schuldig omdat ze je zo vertrouwen en dan beslis je ineens dat ze dood moeten.



Het enige wat mij troostte was de gedachte dat het voor dieren vaak humaner geregeld is dan voor mensen. Sterkte vandaag.
Sterkte Mevrouw Walker.
Sterkte vandaag
quote:Brutus heeft voor de laatste keer zijn ochtendinspectie gedaan op het erf, nog wat gedronken en ligt nu onder een dekentje op de bank. Mason is slaapliedjes voor hem aan het zingen.





Dit doet me zo denken aan mijn Bunker. In Utrecht hadden ze 'm een goede kans gegeven met de medicatie maar dat mocht niet zo zijn. Heb ook naast 'm geslapen, dekentjes, de hele reut. Maar die ochtend dat zoon bij 'm zat, praten en vertellen en met een spuitje water voeren...

Wat had dat kind een verdriet en wat heeft het hem goed gedaan om op zijn manier afscheid te nemen van zijn beste vriend.



MrsSW: jullie Brutus zijn tijd zit er op, maar dat Mason op deze manier afscheid kan en mag nemen zou heel goed een groot geschenk kunnen blijken te zijn later. Sterk mensch dat je d'r bent
Alle reacties Link kopieren
Hij eet niet meer, winkelfanaat. We hebben alles uit de kast getrokken, maar hij eet niets meer. Hij drinkt nog water en met een spuitje krijgt ie recovery, dat accepteert ie nog.



Brutus is een Ridgeback. Voor een grote hond is ie verbazingwekkend oud en de afgelopen jaren hebben we elk jaar ook gezien als een cadeautje. Maar juist daardoor kan ik me er niks bij voorstellen om zonder hem te leven. Brutus was mijn schaduw en ik moet nu zonder schaduw verder. Ik kan hem nooit meer knuffelen, nooit meer in zijn ogen kijken, nooit meer betekenisvolle blikken uitwisselen. Ik hoor nooit meer zijn tred achter me bij alles wat ik doe. Geen hond onder mijn bureel om mijn voeten te warmen.



Een leeg huis als je thuiskomt, na zoveel jaar.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
Oh wat verdrietig Mrs. , even een dikke voor jou en je maatje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte gewenst...
Alle reacties Link kopieren
Oh dikke tranen hier!

Ik merk aan mijn trouwe vriend dat hij ook snel ouder wordt.

En ik ben zo bang voor dit moment wat jij nu beschrijft...



Heel veel sterkte

Knuffel hem nog maar lekker.

Hij heeft een geweldig leven bij jullie gehad, dat weet ik zeker



Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig, ik wens jullie ontzettend veel sterkte, vandaag maar ook de dagen die nog komen gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven