Eric Kuster interieur

20-09-2014 22:40 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg druk bezig met het inrichten van onze woning. Ik houd enorm van de stijl van Eric Kuster en zou deze dan ook graag in ons huis willen.



Als ik het zo aan mensen rondvraag, blijkt dat er veel meer fans zijn van Eric Kuster en mensen ook daadwerkelijk zelf hun woning in die stijl hebben ingericht. Ik ben erg benieuwd naar inrichtingen in deze stijl, vergelijkbare stijlen (zoals van Kelly Hoppen) zijn ook welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er niet zo kapot van. Wat vind jij mooi dan? Plaatjes?
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk totaal mijn stijl niet. Maar ken je Kelly Wearstler? Die heeft dezelfde luxe en vaak wat donkere uitstraling, maar is wel veel meer over the top.





http://www.kellywearstler ... nces_grid,default,pg.html
Zie veel grote witte banken? Met enorme kussens?

Hebben jullie kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo op Google kijk lijkt het me niet zo moeilijk om een huis zo in te richten. Genoeg voorbeelden.

Mijn ding is het niet :-)
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een link naar plaatjes van zijn interieurs:



http://www.pinterest.com/erickuster/interior-design/



Wat ik zelf erg mooi vind, is zijn moderne en strakke stijl die toch op de een of andere manier warmte geeft. Ons huis is op dit moment wit, laminaat is grijs/wit, muren zijn 9010. We zijn dus op zoek naar warmte voor de inrichting De stijl van Eric Kuster spreekt me hierbij wel aan.



We hebben (nog) geen kinderen.



De stijl van Kelly Wearstler spreekt me eerlijk gezegd niet zo aan, wel van Kelly Hoppen.
Als ik het zo lees dan lijkt het me dat je al flink gegoogled hebt op Kuster.

Dan heb je het grote deel van wat wij zouden googlen vast zelf al eens gezien op internet, verwacht ik eigenlijk..
Alle reacties Link kopieren
Nou, verf de muren taupe, neem een donkerbruin hoogpolig kleed, liefst nog ergens een zebra huid, koperkleurige lampen en vazen en een zwarte of hele donkerbruine bank.



Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Nate Berkus is misschien nog wel iets voor je

http://www.pinterest.com/search/pins/?q=nate%20berkus
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het stijlvol. Al ben ik meer van de 'piet boon'

Is namelijk iets rustiger...
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Het doet mij denken aan wat ze bij de Babyparkwinkel boven verkopen, De Bongerd heet dat. Heb ik helemaal voor je gegoogeld
Ik vind het allemaal erg Amerikaans. Donker, te bij elkaar gezocht, teveel een stijl uit een boekje. Ik ben er niet van. Er spreekt geen enkel karakter uit. Ik word zelf blij als je aan een interieur kunt zien wat voor type er woont. Bij dit soort plaatjes denk ik altijd meteen aan een winterdepressie......
Alle reacties Link kopieren
He, die badkamers lijken precies op de badkamer in het huis dat ik net gekocht heb. Blijkbaar heb ik een Eric Kuster inspired badkamer .



Nare Berkus ken ik nog van Oprah! Op zich wel ok, wel wat Amerikaans, maar vooral altijd erg onpraktisch. Leuke huizen voor in een tijdschrift, maar vaak zonder tv, de hondenmand verdwenen, nergens een wasmand enz enz. En dan heel veel kussens en dekens op plekken waar ze in de weg gaan liggen of heel snel vies worden.
quote:nausicaa schreef op 20 september 2014 @ 23:28:

Nare Berkus ken ik nog van Oprah! Ik vond m wel leuk
Alle reacties Link kopieren
quote:hiltje schreef op 20 september 2014 @ 23:06:

Nate Berkus is misschien nog wel iets voor je

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... berkusNate is er wel op vooruit gegaan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 20 september 2014 @ 23:35:

[...]





Ik vond m wel leuk Ja schatje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 september 2014 @ 23:38:

[...]

Ja schatje.Maar zij vindt m naar
Ik vind het steriel. Meer iets voor eigen huis en puin dan leefbaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 20 september 2014 @ 23:40:

[...]





Maar zij vindt m naar Wie?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 20 september 2014 @ 23:50:

[...]

Wie?



Ja, als je grapjes moet gaan uitleggen..

Ik had m gewoon moeten eausmen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lebowski schreef op 21 september 2014 @ 00:06:

[...]





Ja, als je grapjes moet gaan uitleggen..

Ik had m gewoon moeten eausmen!Ik snap hem in ieder geval niet
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 21 september 2014 @ 08:49:

[...]

Ik snap hem in ieder geval niet Kijk nou hoe Nate geschreven is om 23.28
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niks uitstralen. Allemaal grote pompeuze meubelen.

Het is alles behalve warm en knus. Lijkt me dan voelen alsof je bij jezelf op visite bent.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me af waarom er telkens mensen zijn die hun ongevraagde mening geven (zonder dat ik of andere fans van de stijl van Eric Kuster er wat aan hebben). Ik vind de stijl van Eric Kuster gewoon mooi en ben op zoek naar foto's van mensen die hun eigen interieur in die stijl hebben ingericht. Heb je geen toegevoegde waarde voor mij of anderen, reageer dan gewoon niet. Een ieder heeft zijn eigen stijl, dit vind ik mooi,

Respecteer dat en verpest mijn topic niet.



Voor alle anderen: dank voor de reacties!
Alle reacties Link kopieren
quote:your_luck schreef op 21 september 2014 @ 11:16:

Ik vraag me af waarom er telkens mensen zijn die hun ongevraagde mening geven (zonder dat ik of andere fans van de stijl van Eric Kuster er wat aan hebben). Ik vind de stijl van Eric Kuster gewoon mooi en ben op zoek naar foto's van mensen die hun eigen interieur in die stijl hebben ingericht. Heb je geen toegevoegde waarde voor mij of anderen, reageer dan gewoon niet. Een ieder heeft zijn eigen stijl, dit vind ik mooi,

Respecteer dat en verpest mijn topic niet.





Dus eigenlijk wil je dat mensen foto's van hun eigen huis hier op internet zouden zetten? Waarom zouden ze dat doen?



Dit heeft natuurlijk geen ''toegevoegde waarde'' maar ja het is een openbaar forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven