Ervaring met Lampe Berger gezocht

31-08-2009 12:45 417 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik overweeg een Lampe Berger-lamp aan te schaffen. Voor wie het niet kent: een soort olielamp met speciale geuren voor in huis. Heeft iemand er eentje en zo ja: bevalt het of juist niet. Ik vind ze vrij duur dus vandaar dat ik eerst de ervaringen van een ander wil weten. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
de olie die in lampe berger gaat is echt niet alleen olie hoor. Als je hem open laat staan zie je de vloeistof verdampen!
Gisteren de sinaas/kaneel gekocht, er zat nog een klein restje neutraal in de lamp daar heb ik gewoon een laag van de nieuwe olie bijgegooid. Het duurde wel even voor de geur "doorkwam" want in de lont zat alleen neutraal maar hij lijkt toch iets zoeter dan ik in de winkel geroken heb (zo'n snuivertje) of komt dat doordat ik hem gemixt heb?



Ruikt wel lekker trouwens en niet zo overheersend als ik bang voor was. Ik brand hem 2 minuten, doe hem uit en laat hem dan nog een kwartiertje open staan. Da's voor mij echt voldoende!
Alle reacties Link kopieren
ik heb op mp een pakket gekocht, startersfles met lont etc etc

2 flessen geur olie(neutral en de cotton, kadotas en verzenden

voor 46,50

ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook op mp gekeken, maar kon eigenlijk niet echt een leuke aanbieding vinden. Dus kan je even aangeven bij wie je hebt besteld Shoppen en natuurlijk of je het pakket hebt ontvangen.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist hier een starterspakket gekocht:

http://www.mijnlampeberger.nl/

incl. lamp (matglas), afsluitdop, sierdop, trechter, lont & 2 flessen olie (neutral en zomerregen) en heb er nog een fles sinaasappel/kaneel bij gedaan, totaal incl. verzenden EUR 52,45.



Zal als alles goed gaat dinsdag bezorgd moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft voor mij een tip om de &*%^$-flessen open te krijgen? Ik heb er echt altijd ruzie mee, tot zwetens aan toe sta ik me rot te drukken en te draaien maar het lukt me niet. Nu doet mijn man het dus, die weet alweer hoe laat het is als al die zooi op tafel staat maar ja, niet echt handig natuurlijk.
Drukken en draaien

Het handigste misschien als het op tafel staat, dan je gewicht erop en tegelijk draaien.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 04 oktober 2009 @ 14:27:

Drukken en draaien

Het handigste misschien als het op tafel staat, dan je gewicht erop en tegelijk draaien.



Hmmm met mijn gewicht op de tafel leunen? Dan is die fles zeker open ja, geplet door mijn gewicht.

Nou ik heb net de zooi weer gefrustreerd in de kast gezet, ga straks nog wel eens een poging wagen al staand.
nee een beetje gewicht, op de dop van de fles
Alle reacties Link kopieren
Maar hoe kun je nou draaien als je ook al drukt? Of ben ik gewoon motorisch gestoord?
Alle reacties Link kopieren
quote:BobDeBouwer schreef op 04 oktober 2009 @ 13:56:

Ik heb zojuist hier een starterspakket gekocht:

http://www.mijnlampeberger.nl/

incl. lamp (matglas), afsluitdop, sierdop, trechter, lont & 2 flessen olie (neutral en zomerregen) en heb er nog een fles sinaasappel/kaneel bij gedaan, totaal incl. verzenden EUR 52,45.



Zal als alles goed gaat dinsdag bezorgd moeten worden.

welk starterspakket is dat dan? Want ik zie op die site alleen maar die glazen als starterspakket (voor 37,50 + neutral), maar dus niet die matte als starterspakket. Of heb je de lamp apart besteld en ook de olie apart?



Never mind: heb het al gevonden, het gaat om de Discovery Box......
anoniem_20422 wijzigde dit bericht op 04-10-2009 15:24
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inderdaad de discovery box besteld, en apart een fles 500 ml sinaasappel-kaneel olie.
Alle reacties Link kopieren
quote:magnolia81 schreef op 03 oktober 2009 @ 13:07:

Vandaag even naar het Kookpunt in Rotterdam gegaan en daar hadden ze starterspakketten liggen, maar eigenlijk wil ik geen doorzichtige maar gekleurde, maar die hadden ze helaas niet.

Wie heeft ervaring met het online bestellen van een Lampe Berger? Ik weet nl ook al welke geur ik erbij wil......



Welke dan???

(Magnolia misschien?)
Alle reacties Link kopieren
welke geur ik wil bedoel je? Ik wil Cedre du Liban, heerlijke hout geur en ook apart. Het liefste wil ik een starterspakket met daarin een gekleurde lamp, maar ik heb het idee dat die nergens te krijgen zijn.... Misschien dat ik toch ga voor de Discovery Box
Alle reacties Link kopieren
magnolia,



die mevrouw heet annet, en al haar advertentie bied ze lampe berger aan,

als je haar mailt naar de aanbieding maakt ze die

ze heeft geloof ik zelf een winkel erin

ik moet nog betalen dus zodra dat gedaan is stuurt ze het op
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 04 oktober 2009 @ 15:13:

Maar hoe kun je nou draaien als je ook al drukt? Of ben ik gewoon motorisch gestoord?







Jij hebt zeker nog die oranje/bruine flessen (lelijk!) met vloeistof? Daar had ik ook altijd onwijze ruzie mee, kreeg ze gewoon niet open. De nieuwe flessen vloeistof zijn matwit (mooi!) en die zijn veel makkelijker open te krijgen (die doppen doen ook niet zo'n pijn aan je handen).
Alle reacties Link kopieren
Nou Jackie, dit geeft aan in welke mate die motorische gestoordheid is. Ik HEB de matwitte flessen.........



Het is me gisteren uiteindelijk gelukt. Staan, drukken op de dop met mijn, niet geringe, gewicht en met de andere hand de fles draaien. Pfffffff.
Alle reacties Link kopieren
hahaha, ik zeg niks Gravinnetje...



Maar je hebt 'm open gekregen en dáár gaat het om
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 04 oktober 2009 @ 14:25:

Wie heeft voor mij een tip om de &*%^$-flessen open te krijgen? Ik heb er echt altijd ruzie mee, tot zwetens aan toe sta ik me rot te drukken en te draaien maar het lukt me niet. Nu doet mijn man het dus, die weet alweer hoe laat het is als al die zooi op tafel staat maar ja, niet echt handig natuurlijk..



Helemaal eens met Gravinnetje. Flessen zijn voor mensen met zwakke polsen (zoals ik) niet open te krijgen. 't is elke x weer een gevecht!
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, het is me zo toch maar mooi gelukt om een minpuntje van de Lampe Berger in dit topic aan te brengen. Is alleen maar goed want als het almaar positief is, is het ook niet geloofwaardig meer en dat puntje van kritiek zorgt er dus voor dat het veeeeeeeeel geloofwaardiger is dat de Lampe Berger gewoon een echt goed/leuk/lekker produkt is. Oh zo.
Alle reacties Link kopieren
Mijn LB is vanmiddag bezorgd! (zondag besteld). In de starterset zit een vierkante matglazen fles. Heb er nog een fles sinaasappel-kaneel bijgedaan en die ruikt heerlijk! Ik ben er heel blij mee. Nu afwachten hoe lang de geur blijft hangen.
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, die flessen zijn niét open te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ook altijd van die veels te dure geurkaarsjes







Maar ik ga denk ik morgen toch even de stad in om te kijken of die Lampe Berger me wat lijkt.



Het spreekt me namelijk wel aan dat ze de lucht zuiveren en niet vieze luchtjes maskeren (zoals mijn geliefde geurkaarsjes).
quote:Gravinnetje schreef op 05 oktober 2009 @ 19:17:

Nou Jackie, dit geeft aan in welke mate die motorische gestoordheid is. Ik HEB de matwitte flessen.........



Het is me gisteren uiteindelijk gelukt. Staan, drukken op de dop met mijn, niet geringe, gewicht en met de andere hand de fles draaien. Pfffffff.Graag gedaan
Alle reacties Link kopieren
Wie weet een geur die lijkt op de herbes folles(wild grass field) maar dan in de 1 liter variant. Die herbes is in een halve liter en in 1 maand op. 1 liter is voordeliger. De groene thee heb ik al geprobeerd, maar die vind ik vies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven