Ervaring met Nivik of nockeby bank ikea?

01-09-2014 15:48 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze banken goed zitten en ze hebben allebei het model dat ik zoek . Nou heb ik al een ekeskog bank en die zit ook heerlijk, maar het model ging er na een tijdje wel uit en de hoezen gingen heel raar zitten. Ik wil nu weten of deze banken een beetje in model blijven, ook na bv. een jaar nog?

Thanks!
Bij de Kivik serie zitten hoezen en die serie wordt al jaren verkocht, dus die zal er, denk ik, niet zomaar uitgaan.

Proefzitten is wel het minst dat je moet doen hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ja heb ik gedaan en ze zitten heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde trouwens of ze ook bij veel zitten nog mooi blijven.. Hihi, je hebt me verkeerd begrepen
Volgens mij de Kivik wel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex had een Nivik en had er al na 2 of 3 maanden spijt van. Stof helemaal vaal op de plaatsen waar hij het vaakst zat. Na een half jaar heeft hij hem de deur uit gedaan, omdat het echt niet toonbaar meer was en op sommige plaatsen doorgezakt
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat Ikea-banken kwalitatief prima zijn. Geen 20 jaar, maar daar is de prijs vaak ook naar.



De tip die ik je kan geven is om deze namen op Marktplaats in te typen, dan zie je hoe de banken er gebruikt uitzien.
Alle reacties Link kopieren
Zo, mjdlh, dat is echt een geniale tip!

(Dit lijkt op mijn scherm sarcastisch, maar ik vind het echt heel slim om op Marktplaats te kijken hoe ze er over een paar jaar uitzien.)



En qua hoezen: Ikea is niet de enige die hoezen voor Ikea-meubels verkoopt, bemz.com heeft veel meer keus dan Ikea zelf.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik las het niet sarcastisch hoor may_ka!
Alle reacties Link kopieren
Dat was inderdaad een goede tip! De Nivik lijkt er ook na een paar jaar nog goed uit te zien. Maar ik heb inmiddels een bank besteld (niet van de ikea) en ik hou jullie op de hoogte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven