Fysieke winkel met specifieke tas

13-08-2014 18:52 32 berichten
Ik zoek dit tasje voor mijn zoon:



Rugzak



Echter, wel in een fysieke winkel. Zoon is nogal klein van stuk en ik wil even passen om het brugpiepereffect te vermijden.



Amsterdam of Utrecht zou prima zijn.



Lief zelf heeft hier geen antwoord op, dus ik hoop op iemand die deze tas onlangs ergens heeft zien hangen.
Kun je niet op hun website kijken welke winkels er zijn die Lief spullen hebben en dan die winkels bellen met deze vraag?
Alle reacties Link kopieren
Ede te ver weg?



www.marktplaats.nl/a/sier ... abe740c1b&previousPage=lr
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Alle reacties Link kopieren
Heb hem niet gezien in een winkel , maar vind hij hem zelf ook leuk? Vind het voor een jongen niet echt een stoere rugzak eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Brugpieper effect? Neem toch aan dat deze tas niet voor een brugklasser bestemd is?

On topic: bij babypark verkopen ze veel lief! Misschien hangt ie daar!
deze tas voor een brugpieper?
Alle reacties Link kopieren
Denk dat TO bedoelt dat ze wil testen of de tas niet halverwege de kont hangt, zoals je vaak bij brugpiepers ziet, niet dattie echt voor een brugpieper is
Alle reacties Link kopieren
V&D en Bijenkorf hebben toch vaak ook Lief! ?
Dit vind ik meer een lagere school rugzak of wil ie 'm zelf graag?
Alle reacties Link kopieren
quote:gucciguilty schreef op woensdag 13 augustus 2014 19:06 Denk dat TO bedoelt dat ze wil testen of de tas niet halverwege de kont hangt, zoals je vaak bij brugpiepers ziet, niet dattie echt voor een brugpieper isIk hoop het!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Als je de afmetingen hebt, 28 x 24 x 15, dan kun je toch wel redelijk inschatten hoe het "hangt"?
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 13 augustus 2014 @ 20:29:

Als je de afmetingen hebt, 28 x 24 x 15, dan kun je toch wel redelijk inschatten hoe het "hangt"?



*** ff de rugzak van mijn dochter erbij gepakt en opgemeten ***



Mijn dochter heeft hetzelfde formaat rugzak (niet van lief hoor) en de banden helemaal aangetrokken en dat past goed. Ze is 4 jaar en zo'n 103cm



Voor een 12 jarige lijkt het me dus wat klein...
Bij Duifhuijzen in Gorinchem heb ik hem laatst zien hangen. Weet niet of dat te ver is.
En mensen, ze heeft het over het brugpieperEFFECT. Dat je dus niet een klein kindje met mega rugzak hebt. Rugzak, waar ga je met dat kindje heen? Dat idee. Natuurlijk is deze rugzak niet voor een brugklasser. Z'n woordenboek zou er net in passen.
quote:gucciguilty schreef op 13 augustus 2014 @ 19:06:

Denk dat TO bedoelt dat ze wil testen of de tas niet halverwege de kont hangt, zoals je vaak bij brugpiepers ziet, niet dattie echt voor een brugpieper is



Ja, dit bedoel ik dus.



Zoon is 2,5, wordt straks 3 en gek op voertuigen.



Deze tas lijkt me stevig genoeg om niet na een half jaar al in de kliko te moeten gooien. (Dochter heeft op opvang, psz en school al tig tassen versleten inmiddels, best zonde van het geld.)
quote:Desperate_Housewive schreef op 13 augustus 2014 @ 20:34:

Bij Duifhuijzen in Gorinchem heb ik hem laatst zien hangen. Weet niet of dat te ver is.Ik houd hem in mijn achterhoofd. Dank vast!
herkenbaar van al die tassen to.

v&D heeft nogal eens wat lief!.
quote:haakje schreef op 13 augustus 2014 @ 20:46:

herkenbaar van al die tassen to.

v&D heeft nogal eens wat lief!.



Ben ik al geweest, veel kleding, kleine schoolspullen en woonaccessoires. Niet de rugzak die ik zoek helaas.



En nu moet ik hem dus hebben, want ik vind hem leuk. En zoon ook.;-)
Dan wordt het dus een ritje Ede of Gorinchem dit weekend.



Schatten ben ik gewoon heel slecht in, dus we gaan gewoon even live passen. Een tas van 30 euro koop ik niet zo op de gok voor een peuter.
O, pfieuw, hele opluchting dat je 'm niet met die tas naar de brugklas wil sturen
Alle reacties Link kopieren
Deze webwinkel heeft gratis verzending.



http://www.gavetas.nl/lie ... 29834.html?source=beslist
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Bij Babypark (winkels in o.a. Amersfoort, Gouda): http://www.babypark.nl/lief-rugzak-road ... -bleu.html. Daar is 'ie niet op voorraad op internet, dus misschien even bellen of hij in de winkels nog hangt?
quote:StoraHuntur schreef op 13 augustus 2014 @ 21:15:

O, pfieuw, hele opluchting dat je 'm niet met die tas naar de brugklas wil sturen Haha, nee joh! Bovendien moet een brugpieper gewoon lekker zelf zijn tas kopen ipv het zijn mama te laten doen.
quote:Tickel schreef op 13 augustus 2014 @ 21:27:

Deze webwinkel heeft gratis verzending.



http://www.gavetas.nl/lie ... 29834.html?source=beslistRetourneren is niet gratis.
In Alphen aan den Rijn zit een winkel die veel van lief verkoopt, Kiek Kinderlifestyle. Je zou ze kunnen bellen of zij de rugzak verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven