Gezocht huishoudelijk hulp dhaag/leidscheveen

23-07-2014 00:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Kan iemand mij misschien aub een huishoudhulp kunnen aanraden? Het is voor 1x per twee weken. Best lastig een betrouwbaar en serieus iemand te vinden. Reageren op de kaartjes bij de appie heijn durf ik niet zo snel.



Grt Hannah
en wat is hetverschil tussen ah kaartje en hier ?
Alle reacties Link kopieren
En waarom zou je hier wel betrouwbare tips krijgen?

Dit is toch net zo anoniem als via de Appie? Als ik hier Truus de Boer aan gaat zitten raden zegt dat niets over mij ( misschien ben ik die Truus wel, misschien vind ik het lollig rare mensen op je af te sturen ) en niets over Truus.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Je durft niet te reageren op de kaartjes bij de Appie en daarom zoek je maar op een groot, openbaar forum waar anoniem geschreven wordt?



Hmkay...
Vragen bij je buren en vrienden..
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, wat ga je je hulp betalen en voor hoeveel uur is dat? Wat valt er onder de taken die je haar wilt laten doen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
En waar woon je?

Niet geheel onbelangrijk.
Alle reacties Link kopieren
Den Haag / Leidschenveen staat in de titel ?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een berichtje op FB gezet en zo via een vriendin een schoonmaakster gevonden. Misschien is dat een idee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb idd via FB iemand gevonden, ook oppas op die manier. Goede manier om snel he netwerk aan te spreken. Succes! Ik heb verschillende hulpen gehad en nu eindelijk een hele goede.
Leidschenveen is toch die gigantische Vinex-wijk?

Je kent daar toch vast wel mensen die jou een schoonmaakster kunnen adviseren? Er wonen daar zoveel mensen.
Alle reacties Link kopieren
Nee dames, helaas ken ik hier niet veel mensen uit de buurt.

Ik woon er ook niet zo heel erg lang en ik heb geen facebook.

Ik beschouw jullie als betrouwbaar omdat ik het gevoel heb sommige van jullie te kennen, (ben al heel lang een stille lezer zonder account 😜). Ik ging er vanuit als iemand zo tevreden is met zijn werkster je haar graag aanraadt aan derden.



Ik zal anders toch even langs de albert heijn moeten lopen om te zien of daar wat hangt.



Maar dit neemt niet weg dat ik alsnog open sta voor tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven