Goede beddengoed tegen een redelijke prijs

02-09-2014 12:14 63 berichten
Waar kopen jullie goed beddengoed tegen een redelijke prijs?

Het bed is 180 x 200 cm.



Ik zelf dacht aan Leenbakker, Kwantum en Ikea o.i.d., maar misschien hebben jullie betere suggesties.



anoniem_64ee541e30485 wijzigde dit bericht op 02-09-2014 12:41
Reden: Plaatje voor het idee
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_84859 wijzigde dit bericht op 02-09-2014 12:17
Reden: Ikea stond er al. Niet goed gelezen.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hema
Alle reacties Link kopieren
Ja Hema. Of VenD.



Ik koop eigenlijk altijd Laura Ashley in de aanbieding.
Ikea vind ik kwalitatief niet zo, ik heb er ook een paar van de Leenbakker en Hema en die blijven langer mooi. Voelen ook steviger aan.
V&D idd! Binnenkort is het prijzencircus, dan zou ik even kijken! Vooral die van covers en co zijn goede kwaliteit en ik heb van eigen merk van hen ook een aantal overtrekken. Die zijn nu doorgesleten, allemaal tegelijk ook helaas haha! Komt omdat ik ze gekocht heb toen ik uit huis ging en om en om gebruikt heb, zijn dus nu fijn allemaal tegelijk doorgesleten en ik ging ruim 9 jaar geleden uit huis overigens
Alle reacties Link kopieren
Hema

V&D is net wat duurder maar misschien kan je je slag slaan tijdens het prijzencircus.
Noteert Hema en V&D.





Heeft er iemand ervaring met een Scandinavische winkel waarvan de naam begint met Je?

Ik kan niet op de naam komen. Zit vaak in de buurt van Carpet Right en Kwantum.
Alle reacties Link kopieren
quote:rtie schreef op 02 september 2014 @ 12:30:

Noteert Hema en V&D.





Heeft er iemand ervaring met een Scandinavische winkel waarvan de naam begint met Je?

Ik kan niet op de naam komen. Zit vaak in de buurt van Carpet Right en Kwantum.De Jysk? Vind ik zelf niet zo'n fijne kwaliteit.
Jysk, kom ik nooit. Ziet er al te duur uit vind ik zo van buitenaf
Rtie, in welke provincie woon je? Ik ken nl een goede winkel in het noorden van het land dat Van Dyck afgeprijsd verkoopt.
Jysk is echt goedkope rotzooi.
Bij Wehkamp zou je ook nog kunnen kijken.
quote:Lucifer1983 schreef op 02 september 2014 @ 12:37:

Rtie, in welke provincie woon je? Ik ken nl een goede winkel in het noorden van het land dat Van Dyck afgeprijsd verkoopt.Zuid-Holland.
quote:Yavanna schreef op 02 september 2014 @ 12:33:

[...]



De Jysk? Vind ik zelf niet zo'n fijne kwaliteit.Jysk bedoelde ik idd. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
H&M heeft hele fijne dekbedovertrekken
quote:liara schreef op 02 september 2014 @ 12:39:

Jysk is echt goedkope rotzooi.Helder! Dank je.
quote:pioenroos87 schreef op 02 september 2014 @ 12:43:

H&M heeft hele fijne dekbedovertrekkenIk weet wel een Zara Home. Iemand daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Wehkamp
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Hmm mocht je Van Dyck afgeprijsd tegen komen, dan raad ik dat aan. Cinderella is ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Hema! Heb laatst een satijnen dekbedovertrek (2 pers) gekocht voor 22,50. Was afgeprijsd en icm zon bonnetje uit de folder nog eens extra korting. Het aanbod afgeprijsde overtrekken verschilt per filiaal... Ik kon kiezen uit een stuk of 5 maar in andere winkels lag er niks afgeprijsd.
Hoezen bij de Bijenkorf (ik koop altijd in de uitverkoop) en lakens en zo bij de Hema (met stickers of zo'n alles korting omline actie).
Alle reacties Link kopieren
Vinden jullie ¤60 euro niet duur dan voor een overtrek (lits jumeaux)? Dat is de prijs die ik vaak tegen kom bij de Hema of v&d.. Tja dan koop ik toch liever een mindere kwaliteit van Ikea bijvoorbeeld.
quote:rtie schreef op 02 september 2014 @ 12:45:

[...]





Ik weet wel een Zara Home. Iemand daar ervaring mee?



Zara home en H&M hebben mooi beddengoed. Prima kwaliteit. Zara is wel duurder. Ook moet je daar opletten op de maten, want die zijn afwijkend.

Let bij de H&M op de draaddikte, vanaf 30/30 is ok. Daaronder is het van wat mindere kwaliteit.



De Hema heeft in de hotel serie mooi beddengoed. Dat is van perkaline-katoen en is sterk en zacht.



De Bijenkorf heeft heel vaak zwaar afgeprijsd beddengoed van Van Dyck, maar dan moet je goed zoeken want er zit veel lilleke shit tussen.
quote:van-vert schreef op 02 september 2014 @ 12:52:

Vinden jullie ¤60 euro niet duur dan voor een overtrek (lits jumeaux)? Dat is de prijs die ik vaak tegen kom bij de Hema of v&d.. Tja dan koop ik toch liever een mindere kwaliteit van Ikea bijvoorbeeld.Ik vind dat ook te duur, dus ik wacht altijd op aanbiedingen voor ik beddengoed koop. Dat liever dan goedkopere spullen kopen die snel verwassen of versleten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven