Heel veel spijt puppy

13-07-2014 20:11 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al een jaar lang loop ik te dimdammen over een chihuaua pup. Echter voorheen gingen hondjes bij mijn hond niet omdat ik een keer een teefje erbij gehad heb. Dat werd vechten en mijn hond was zelf ook nog een pup. Mijn Jack Russel teefje is nu ruim twee en volwassen. Dus ik gister mijn ouders gevraagd achter mijn keuze te staan en te helpen met het vervoer een puppy te halen.Na een jaar gaven ze goedkeuring (wat voor mijn belangrijk is). En het beestje gehaald.



En nu??? Wat heb ik een spijt. Zodra ik wegloop piept en jankt ie alles bij elkaar. Iets wat mijn Jack Russel als pup nooit deed en ik dus ook niet gewend ben. Ik heb nu zo een spijt. Me dochter vind em leuk, me ouders en ik mis alleen maar de lange wandelingen met mijn Jack Russel en hoe goed ze is opgevoed. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen hoe spijt ik heb maar de pup geeft zoveel spanning dat ik nog amper eet. Ook lijkt mijn andere hond niet echt blij te zijn met de komst van het nieuwe gezinslid. Ik weet niet wat ik moet
Alle reacties Link kopieren
Dit is bij een puppy heel normaal. Alleen zijn moet je opbouwen. Dit kan wel een aantal weken / maanden duren maar dit hoor je te weten voor je een puppy koopt.
Zielig voor de pup :(
Je hebt het beestje gister pas opgehaald!

Geef hem en jezelf even de tijd om aan elkaar te wennen
Alle reacties Link kopieren
Ozo.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt die pup gisteren gehaald (bij een betrouwbare fokker, mag ik toch hopen) en nu heb je spijt omdat hij piept?!

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Na een dag eet je amper en mis je de wandeling met je andere hond? Beetje overdreven, niet?



Honden worden niet opgevoed geboren.
Alle reacties Link kopieren
Is. Je hebt sinds gisteravond een baby en bent hem nu al zat.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Sjezus zeg, het diertje is koud 24 uur bij jullie in huis!
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Sinds gisteren en nu al spijt?!



Meid, ik heb zelfs vier weken met m'n chihuahua pup aan m'n lijf gekleefd gelopen omdat hij niet los wilde. En nog is hij erg gericht op mij, als ik wegga is hij in mineur, dat hoort bij het ras, ze richten zich erg op één persoon vaak.



Verder heb ik ook een jack russell waar vaak lang mee gelopen wordt en mijn chihuahua van nu twee loopt gewoon mee.
Alle reacties Link kopieren
En je eet zelf niet meer omdat het zoveel spanning geeft?



Ongeloofwaardig verhaal.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem één dag! Geef het beestje een kans of breng hem direct terug.
Alle reacties Link kopieren
Zielig! Je hebt het arme beestje een dag, ga je schamen! Tuurlijk piept ie. Net uit z'n nest, nieuwe omgeving, andere hond etc. Spannend voor zo'n pup.

Doe je best, hij heeft niet voor jou gekozen, jij voor hem. Hup!
Eh 1 dag dan kan je best zonder eten. Ik vind dat je je aanstelt en dat je je niet goed ingelezen hebt.

Woon je nog bij je ouders thuis?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan wel janken door zulke mensen. Dit is zo triest dat ik niet begin om hier wat op te zeggen. Dit is te erg voor woorden.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Dit is niet echt toch??



Toch?
Bah wat naar dit. Zielig beestje. Beter neem je geen huisdieren meer.
Alle reacties Link kopieren
Dat is echt zielig voor de pup, hij / zij mist mama en zoekt troost, breng het beestje terug en geen pup meer nemen!
Loep voor de grap eens. De andere hond werd 1 x per dag uitgelaten en moest verder het balkon op. Tis 1 groot aso drama.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik er verstandig aan doe niet te zeggen wat ik nu denk, het zijn twee woorden waarvan het eerste begint met een s en het tweede met een t.
verba volant, scripta manent.
Ik zou in ieder geval voorlopig nog maar niet aan kinderen denken. En wat dat niet eten van jou betreft: een mens kan heus wel een dagje zonder eten.
Arme puppy, is toch erg dat je niet van te voren beseft hebt wat er komt kijken bij een nieuwe puppy!



Het is geen meubelstuk wat je koopt.



Zal wat worden als je ooit een baby krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Het ging al eerder niet met andere hondjes, vind je het gek? Je hebt 0,0 verstand van honden.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dickens schreef op zondag 13 juli 2014 20:18 Loep voor de grap eens. De andere hond werd 1 x per dag uitgelaten en moest verder het balkon op. Tis 1 groot aso drama.OMFG.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een beetje bang voor de buren. Mijn oudere hond was als pup gelijk stil in haar bench. Ik durf hem ook niet mee in bed te nemen want ik wil niet dat het een vervelend beestje word. Morgen moet ik naar mijn werk maar heb vanaf vrijdag twee weken vakantie. Misschien ben ik ook te snel in mijn oordeel. Word gewoon nerveus door het huilen.



Me moeder net gebeld. Ze zei dat ik effe rustig moet doen en het met hondje vanzelf goedkomt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven