Heel veel spijt puppy

13-07-2014 20:11 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al een jaar lang loop ik te dimdammen over een chihuaua pup. Echter voorheen gingen hondjes bij mijn hond niet omdat ik een keer een teefje erbij gehad heb. Dat werd vechten en mijn hond was zelf ook nog een pup. Mijn Jack Russel teefje is nu ruim twee en volwassen. Dus ik gister mijn ouders gevraagd achter mijn keuze te staan en te helpen met het vervoer een puppy te halen.Na een jaar gaven ze goedkeuring (wat voor mijn belangrijk is). En het beestje gehaald.



En nu??? Wat heb ik een spijt. Zodra ik wegloop piept en jankt ie alles bij elkaar. Iets wat mijn Jack Russel als pup nooit deed en ik dus ook niet gewend ben. Ik heb nu zo een spijt. Me dochter vind em leuk, me ouders en ik mis alleen maar de lange wandelingen met mijn Jack Russel en hoe goed ze is opgevoed. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen hoe spijt ik heb maar de pup geeft zoveel spanning dat ik nog amper eet. Ook lijkt mijn andere hond niet echt blij te zijn met de komst van het nieuwe gezinslid. Ik weet niet wat ik moet
Alle reacties Link kopieren
Marktplaats dan maar he
11 pagina's waarin TO exact één keer reageert op wat anderen zeggen, en verder volkomen doof haar eigen verhaal vertelt. Je zou bijna denken, daar moet toch een lichtje gaan branden. Als TO al echt is, is ze volstrekt niet geïnteresseerd in de reacties.
Man man man, wat kan ik hier toch slecht tegen zeg!



a, het is een pup! Een baby!

b. Hij is net bij zijn moeder weg gehaald, bij zijn broertjes en zusjes, in een auto, over straat, in een nieuw huis, andere hond, kind, mens.

c. zie b, redenen genoeg om te piepen lijkt mij?

d. Misschien had je je even wat meer moeten verdiepen in het ras?

e. Zoek een goede hondenschool in de buurt?

f. Ik geloof dat ik het hier maar bij laat.



Serieus, ik kan hier niet zo goed tegen, pff man. Ik heb op dit momemt een hond van 11 maanden in huis lopen en een van 3. Zelfde ras, daar is ook alles mee gezegd. Hond van11 maanden kan vreselijk janken, te keer gaan om niks, ik geloof dat er deze week 2 afstands bedieningen, 1 paar ballerina's, 1 paar laarzen, een kussen, croqs, het nodige speelgoed, een mooi knutselwerkje, reclame folderers en weet ik wat wel niet aan gegaan is! Maar ik heb er voor gekozen en weet ook dat als we een jaar verder zijn ik dus met die hond een zeer goede band heb.



Een pup op voeden kost gewoon heel veel tijd! Alles wat mijn jongste doet heeft de oudste nooit gedaan! Vreselijk moeilijk dus, maar he, ik heb haar nu en ik steek veel tijd en energie em schoenen er in.



Heb gedult! En steek er voldoende tijd in!
Alle reacties Link kopieren
Ik werk alleen ochtenden
Loepje!



Dit is al minstens de tweede keer dat je een pupje in huis haalt en hem alweer weg wilt doen.



Of je bent geestelijk niet helemaal in orde, OF je bent gewoon een verschrikkelijk dom, harteloos persoon zonder ruggengraat.



Hoe dan ook heb ik INTENS medelijden met je dochter dat ze zo'n moeder heeft....arm pupje en arm kind. Hopelijk vindt het pupje tenminste alsnog een goed liefdevol huis.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou aan dit soort mensen nog niet eens een goudvis verkopen.

'T komt ook niet over als bijster slim..



Arm beesie
Alle reacties Link kopieren
Het arme beestje :(
When life gives you lemons, punch it in the face and ask for glitter
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben van die knuffels die de hartslag van mams nabootsen, misschien kun je dat proberen om hem sneller gerust te krijgen.

http://www.melkvoordieren ... nugglepet-surrogaatmoeder

En laat de radio zachtjes aanstaan zodat hij altijd stemmen hoort.
Alle reacties Link kopieren
Oh en leg in zijn bench een gedragen t-shirt of kussensloop ofzo zodat hij jouw geur bij zich heeft. (leg niet je nieuwste kleding erin, het is en blijft een pup )
quote:hkgirl schreef op 14 juli 2014 @ 05:52:

Dit is al minstens de tweede keer dat je een pupje in huis haalt en hem alweer weg wilt doen.



Of je bent geestelijk niet helemaal in orde, OF je bent gewoon een verschrikkelijk dom, harteloos persoon zonder ruggengraat.



Hoe dan ook heb ik INTENS medelijden met je dochter dat ze zo'n moeder heeft....arm pupje en arm kind. Hopelijk vindt het pupje tenminste alsnog een goed liefdevol huis. +1
En in een vorig topic mij betichten dat ik niet spoor
Alle reacties Link kopieren
quote:hkgirl schreef op 14 juli 2014 @ 05:52:

Loepje!



Dit is al minstens de tweede keer dat je een pupje in huis haalt en hem alweer weg wilt doen.



Of je bent geestelijk niet helemaal in orde, OF je bent gewoon een verschrikkelijk dom, harteloos persoon zonder ruggengraat.



Hoe dan ook heb ik INTENS medelijden met je dochter dat ze zo'n moeder heeft....arm pupje en arm kind. Hopelijk vindt het pupje tenminste alsnog een goed liefdevol huis. Nahh, opmerkingen over haar dochter etc lijkt me niet echt nodig.
Alle reacties Link kopieren
O maar een chihuahua is een hartstikke leuk mode accessoire. Doet zijn behoefte op de kattenbak dus je hoeft het niet eens op het balkon te laten (winning!)



Geef je honden een thuis die ze verdienen. Bij een ander. Bah!
Alle reacties Link kopieren
quote:hkgirl schreef op 14 juli 2014 @ 05:52:

Loepje!



Dit is al minstens de tweede keer dat je een pupje in huis haalt en hem alweer weg wilt doen.



Of je bent geestelijk niet helemaal in orde, OF je bent gewoon een verschrikkelijk dom, harteloos persoon zonder ruggengraat.



Hoe dan ook heb ik INTENS medelijden met je dochter dat ze zo'n moeder heeft....arm pupje en arm kind. Hopelijk vindt het pupje tenminste alsnog een goed liefdevol huis. +1
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 23:50:

Het is bijna nacht en ik ben meer op rust. Daarbij ik heb em stil gekregen. Hij ligt in de ben naast me bed en met me vingers Door de tralies heb ik em in slaap geaaid. Tevreden hondje em ik ook dat dit me gelukt is



Wat fijn om te horen TO.



Het is altijd even wennen hoor in het begin lijkt me!!



Let maar niet op al die azijnpissers hier hoor, mijn god waar ze je soms voor uitmaken...



Over het algemeen zijn het allemaal mensen die met andere mensen geen band aan kunnen gaan en daarom hun dieren personifiëren. Dieren zijn nog altijd gewoon dieren, niks meer en niks minder!!



Succes ermee TO!
Alle reacties Link kopieren
quote:hkgirl schreef op 14 juli 2014 @ 05:52:

Loepje!



Dit is al minstens de tweede keer dat je een pupje in huis haalt en hem alweer weg wilt doen.



Of je bent geestelijk niet helemaal in orde, OF je bent gewoon een verschrikkelijk dom, harteloos persoon zonder ruggengraat.



Hoe dan ook heb ik INTENS medelijden met je dochter dat ze zo'n moeder heeft....arm pupje en arm kind. Hopelijk vindt het pupje tenminste alsnog een goed liefdevol huis.





Mijn god zeg, ben jij niet helemaal lekker ofzo??



Je hebt het hier over een dier, geen mens ja!



Hoe durven jullie zo te oordelen over TO nadat ze zelf aangeeft moeite te hebben! En dan zo praten over de dochter van TO?



Ga je eens diep schamen zeg...
Alle reacties Link kopieren
Wauw. Het is niet zomaar even een keuze die je maakt hoor. Denk er van te voren goed over na, en weeg alle mogelijkheden tegen elkaar af.



Het is een levend wezen die je hebt gekozen in huis te nemen en voor te zorgen! Denk er niet zo makkelijk over. Schandalig!!!
life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Je kan 2 honden niet aan.
Trots!
Alle reacties Link kopieren
Het is dat we zaterdag net een parkietje gekocht hebben. Anders had je hem naar ons kunnen brengen. Vind het echt heel zielig voor het hondje
Trots!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 13 juli 2014 @ 20:47: Terrierachtige hondjes zijn niet makkelijk. .

Waarin niet dan?

Ik heb een hele lieve en gemakkelijke terrier.

Hij is alleen jaloers als een andere hond naar me toekomt en ik deze aandacht geef dan komt hij er gelijk aan ,blaft naar de hond en zorgt dat deze uit mijn buurt gaat.Lijkt wel of hij mij beschermen wil

Wil ook altijd in mijn buurt zijn maar weet dat als ik mijn tas pak hij niet mee kan en dan gaat hij gelijk op zijn plekje op de bank liggen.



To geef je honden een thuis waar ze de aandacht krijgen die ze verdienen.Een pup kun je niet de eerste dag al alleen laten en al helemaal niet bij een hond die de pup niet in zijn buurt wil ,dat voelen honden aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 13 juli 2014 @ 20:58:

Waarom wilde je eigenlijk een sjiwawa?Ze zijn zoooooo leuk
Alle reacties Link kopieren
Anthonius, ik was het ook niet heel erg eens over de opmerking naar TO over haar dochter, maar bekijk het eens vanuit het perspectief van het kind: Oh hoi, we krijgen een hond.. ach.. gaat niet met eerste hond, dus doen we weer weg. 1,5 jaar later Jipiiee, we krijgen een puppy.. en na anderhalve dag is mama dat beestje ook weer zat en doet 'm weg. Dochter leert dat dieren onbelangrijke wegwerpproducten zijn. Dochter leert tevens zich niet teveel te hechten aan het nieuwe 'speeltje' van mama, want het gaat vast toch weer weg. Dochter leert misschien zelfs, dat ze zélf niet al te vervelend moet zijn, straks doet mama haar ook weg.



Daarnaast is dit een belangrijke periode voor een pup, waarin ze juist leren met de mensen om te gaan en wat regels zijn. Als ze zo jong verpest worden, is dat lastig(er) weer recht te breien, waardoor pup misschien nooit echt ergens op z'n plek zal zijn. Hoe fijn is dat? Voor pup en (nieuwe?) eigenaar?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
quote:ElleMichelle schreef op 14 juli 2014 @ 10:34:

[...]





Ze zijn zoooooo leuk Oh ik dacht omdat Paris Hilton er ook één had en goed voorbeeld doet volgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dreamer schreef op 14 juli 2014 @ 10:36:

Anthonius, ik was het ook niet heel erg eens over de opmerking naar TO over haar dochter, maar bekijk het eens vanuit het perspectief van het kind: Oh hoi, we krijgen een hond.. ach.. gaat niet met eerste hond, dus doen we weer weg. 1,5 jaar later Jipiiee, we krijgen een puppy.. en na anderhalve dag is mama dat beestje ook weer zat en doet 'm weg. Dochter leert dat dieren onbelangrijke wegwerpproducten zijn. Dochter leert tevens zich niet teveel te hechten aan het nieuwe 'speeltje' van mama, want het gaat vast toch weer weg. Dochter leert misschien zelfs, dat ze zélf niet al te vervelend moet zijn, straks doet mama haar ook weg.



Daarnaast is dit een belangrijke periode voor een pup, waarin ze juist leren met de mensen om te gaan en wat regels zijn. Als ze zo jong verpest worden, is dat lastig(er) weer recht te breien, waardoor pup misschien nooit echt ergens op z'n plek zal zijn. Hoe fijn is dat? Voor pup en (nieuwe?) eigenaar?+1. En verder zeg ik even niks, want ik heb de neiging om verbaal heel, heel erg los te gaan op TO en dat is niet goed..... Ik ga weer weg uit dit topic nu
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Alle reacties Link kopieren
Is dit bericht wel echt eigenlijk? Een troll of zo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven