Heel veel spijt puppy

13-07-2014 20:11 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al een jaar lang loop ik te dimdammen over een chihuaua pup. Echter voorheen gingen hondjes bij mijn hond niet omdat ik een keer een teefje erbij gehad heb. Dat werd vechten en mijn hond was zelf ook nog een pup. Mijn Jack Russel teefje is nu ruim twee en volwassen. Dus ik gister mijn ouders gevraagd achter mijn keuze te staan en te helpen met het vervoer een puppy te halen.Na een jaar gaven ze goedkeuring (wat voor mijn belangrijk is). En het beestje gehaald.



En nu??? Wat heb ik een spijt. Zodra ik wegloop piept en jankt ie alles bij elkaar. Iets wat mijn Jack Russel als pup nooit deed en ik dus ook niet gewend ben. Ik heb nu zo een spijt. Me dochter vind em leuk, me ouders en ik mis alleen maar de lange wandelingen met mijn Jack Russel en hoe goed ze is opgevoed. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen hoe spijt ik heb maar de pup geeft zoveel spanning dat ik nog amper eet. Ook lijkt mijn andere hond niet echt blij te zijn met de komst van het nieuwe gezinslid. Ik weet niet wat ik moet
Alle reacties Link kopieren
Als je maar blijft drinken, het worden warme dagen.
Alle reacties Link kopieren
Loepje



Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Had je dit ook als je dochter huilde oen ze net bij je was?



Sorry hoor, maar wat had je dan verwacht, dat hij meteen zindelijk was en uren alleen kon blijven? Het zijn dan wel net poppenhondjes, maar het zijn toch echt echte hondjes hoor.
quote:Dickens schreef op 13 juli 2014 @ 20:18:

Loep voor de grap eens. De andere hond werd 1 x per dag uitgelaten en moest verder het balkon op. Tis 1 groot aso drama.



Nee toch, ik kon al janken bij de OP. Maar het is nog erger, wat natuurlijk geen verrassing is.

Arme, arme diertjes
pup terugbrengen naar waar die vandaan komt of een goed tehuis zoeken en nooit meer beginnen aan pups!

apart dat je eerste gedeelte van de OP er nog behoorlijk goed uit ziet en het 2de gedeelte totaal anders. Dan vergeet je opeens hoe je 'mijn' schrijft. Mag hopen dat je pup Noors is want dit is te sneu.



Niet eens Noors dus... Meid waarom begin je in vredesnaam aan huisdieren als je er niks voor over hebt? Laat dit een les zijn voor je dat je hier geen tijd en aandacht aan wil/kan besteden en geef dat beestje een goed tehuis.
Seriously?

Geloof er niets van dat er ook maar 1 seconde nagedacht is over deze hond.

Behalve hebbe hebbe hebbe, ik wil un puppie hebbe!

Ga erdus voor het gemak maar vanuit dat de pup van een broodfukker komt.

Dus terug naar de fokker zal wel niet kunnen.

Arme, arme hond
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:20:

Ik ben ook een beetje bang voor de buren. Mijn oudere hond was als pup gelijk stil in haar bench. Ik durf hem ook niet mee in bed te nemen want ik wil niet dat het een vervelend beestje word. Morgen moet ik naar mijn werk maar heb vanaf vrijdag twee weken vakantie. Misschien ben ik ook te snel in mijn oordeel. Word gewoon nerveus door het huilen.



Me moeder net gebeld. Ze zei dat ik effe rustig moet doen en het met hondje vanzelf goedkomt.



Waar blijft de puppy als jij naar je werk gaat?

Heeft het wel een nestdoekje?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een dochter en heb toestemming van je ouders nodig om een pup te halen???

Na 1 dag ben je hem al zat??????



Hoeveel klopt hier niet.
Alle reacties Link kopieren
Nee mijn andere hondje was als pup gewoon vreselijk makkelijk. En ik maak me zorgen omdat ze het niet heel leuk lijkt te vinden een nieuwe hond erbij.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een dochter, maar had nog goedkeuring van je ouders nodig. Ehh?
Ik geloof het verhaal wel. Heb helaas al vaker dit soort scenario's in real life gezien. Helaas. Helaas. Helaas.



Arm puppy :( .
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurt er met de pup als jij deze week gaat werken?



Wat had je eigenlijk verwacht van het in huis halen van een pup?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik over een paar weken ook wel gewoon eraan gewend. Iedereen moet wennen aan de nieuw situatie. Ook mijn andere hond
Oh god je hebt al een kind. Hoe heb je dat overleefd dan?
Alle reacties Link kopieren
Oh my... Dat hondje voelt natuurlijk haarfijn aan dat je hem afwijst... Het is geen pop... Een puppy moet je aan werken, verzorgen als een baby. Je hebt een dochter, die kon je toch ook niet meteen al alleen laten? Jack russels en chihuahuas zijn twee hele verschillende soorten... Waarom heb je je niet ingelezen?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:23:

Nee mijn andere hondje was als pup gewoon vreselijk makkelijk. En ik maak me zorgen omdat ze het niet heel leuk lijkt te vinden een nieuwe hond erbij.

Begin met opvoeden.

(Jezelf ook nog een beetje)
Alle reacties Link kopieren
Mijn god!

Je hebt net een pupje weggehaald bij zijn moeder, zij broertjes, zijn zusjes en nu mag hij van jou niet verdrietig zijn en janken???



Wat ben jij een naar mens!

Bah!!



Ter info

De eerste 9 maanden mag je met je pup ook geen hele stukken lopen



En guess what....een hond moet je opvoeden

En in opvoeden gaat heel veel tijd en vooral heel veel geduld zitten

Iets wat jij dus niet hebt, als je na een dag, een dag!!! al gaat piepen

Doe de pup een plezier en breng hem terug naar de fokker
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:lizzx schreef op 13 juli 2014 @ 20:22:

pup terugbrengen naar waar die vandaan komt of een goed tehuis zoeken en nooit meer beginnen aan pups!

Nooit meer beginnen aan pups en aan geen enkel ander huisdier.
"me dochter vind hem leuk"



*zucht*





En wat wou je morgen met de hond doen? Even de batterijen eruit halen en na je werk weer aanzetten?
dit drama is sinds gisteren aan de gang?
Ik heb helemaal geen verstand van honden en puppies, maar ik heb wel gewoon gezond verstand.

Je hebt hebt hem sinds GISTEREN. Net bij zijn mama weg, laat dat beestje even wennen zeg. En je andere hond ook.

Als het nou na een half jaar nog zo gaat kan ik me enige wanhoop voorstellen, maar je hebt hem 1 dag!!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan hier wel om janken! Wat zielig voor dat pupje...
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:20:

ik wil niet dat het een vervelend beestje wordNee zeg, stel je voor dat-ie op z'n baas gaat lijken!
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet bepaald slim om een Chihuahua bij een Jack te hebben, de laatste is en blijft een Terriër. Chihuahua's zijn een beetje nerveus aangelegd.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kom je aan de pup?

Heb je je ingelezen in het karakter van dit ras?

Ga je een puppy-cursus doen?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven