Heel veel spijt puppy

13-07-2014 20:11 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al een jaar lang loop ik te dimdammen over een chihuaua pup. Echter voorheen gingen hondjes bij mijn hond niet omdat ik een keer een teefje erbij gehad heb. Dat werd vechten en mijn hond was zelf ook nog een pup. Mijn Jack Russel teefje is nu ruim twee en volwassen. Dus ik gister mijn ouders gevraagd achter mijn keuze te staan en te helpen met het vervoer een puppy te halen.Na een jaar gaven ze goedkeuring (wat voor mijn belangrijk is). En het beestje gehaald.



En nu??? Wat heb ik een spijt. Zodra ik wegloop piept en jankt ie alles bij elkaar. Iets wat mijn Jack Russel als pup nooit deed en ik dus ook niet gewend ben. Ik heb nu zo een spijt. Me dochter vind em leuk, me ouders en ik mis alleen maar de lange wandelingen met mijn Jack Russel en hoe goed ze is opgevoed. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen hoe spijt ik heb maar de pup geeft zoveel spanning dat ik nog amper eet. Ook lijkt mijn andere hond niet echt blij te zijn met de komst van het nieuwe gezinslid. Ik weet niet wat ik moet
Kom op zeg, leef je eens in in de pup, het is in feite nog maar een baby! Weg uit z'n vertrouwde nest en omgeving, het arme beestje heeft tijd nodig om te wennen! Heel veel aandacht geven en knuffelen en lekker bij je houden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:53:

Ik ben geschrokken van de afhankelijkheid. Hij volgt me overal naar toe. Deed mijn jack niet zo erg. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien nog weekje aankijken en anders zou ik graag contact met fruiten opnemen. Mijn moeder heeft aangeboden deze week de ochtenden die ik werk op te passen.

Want een pup/hond is niet aanhankelijk? Dan is jouw Jack echt een uitzondering.

Heb jij nog nooit een pup van dichtbij gezien ofzo?

Hoe dom kun je het krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Waarom loop je al een jaar te dimdammen over een Chi terwijl je je niet verdiept in het ras? Die beestjes hechten vooral aan 1 mens. En sowieso, hij kent nu toch alleen maar jou, toch logisch dat ie dan achter jou aanloopt?! Lekker dat je er zo goed over hebt nagedacht in dat jaar. Sjonge jonge.
Life is too short to waste time matching socks
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:53:

Ik ben geschrokken van de afhankelijkheid. Hij volgt me overal naar toe. Deed mijn jack niet zo erg. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien nog weekje aankijken en anders zou ik graag contact met fruiten opnemen. Mijn moeder heeft aangeboden deze week de ochtenden die ik werk op te passen.

Wil je alsjeblieft niet een week wachten?

Een puppy heet zeker de eerste weken 100% aandacht van zijn baasje nodig

Als je een week wacht loop je alleen maar meer risico een verknipt hondje te krijgen



Alsjeblieft mail Fruilella!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 13 juli 2014 @ 20:40:

[...]





O hou op schei uit over de dierenbescherming Dierenambulance komt hier ook vrijwel nergens voor. Heb een keer gebeld voor een aangereden eekhoorn, toen zei die mevrouw 'nee daar komen we niet voor, kijk maar of een dierenarts er iets aan wil doen'. En een andere keer zag ik tijdens mijn werk dat er al een tijdje een hond stond vastgebonden bij een winkel. Toen belde ik ook omdat ik het vreemd vond en toen lachten ze me praktisch uut. Weigerden ook om te komen...
Alle reacties Link kopieren
Oh en zo'n klein hondje moet je dus gewoon opvoeden zoals elke andere hond, ze moeten gewoon luisteren en moeten ook leren hun kleine tandjes niet overal in te zetten. Een Chi met grootheidswaan en belabberde opvoeding is echt één van de ergste dingen die je kunt hebben.
Life is too short to waste time matching socks
Alle reacties Link kopieren
Heel raar inderdaad dat baby's afhankelijk zijn....

Arme, arme pup
quote:Yael1980 schreef op zondag 13 juli 2014 20:53 Ik ben geschrokken van de afhankelijkheid. Hij volgt me overal naar toe. Deed mijn jack niet zo erg. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien nog weekje aankijken en anders zou ik graag contact met fruiten opnemen. Mijn moeder heeft aangeboden deze week de ochtenden die ik werk op te passen.Je ziet nu al dat je het zelf niet trekt en dat de andere hond niet blij is. De pup is duidelijk ook niet blij met al dat gepiep. Die heeft NU veiligheid en geborgenheid nodig. En dat biedt jij dat beest niet als er de komende week geen vaste verzorger voor de pup is. Denk na!
Waarom wilde je eigenlijk een sjiwawa?
Jullie zijn lief trouwens TO, je mag mij of Annasophia een bericht sturen mocht je geïnteresseerd zijn. Ik zit wel met een partner die ook akkoord moet zijn, ik weet niet hoe de situatie er met annasophia voor is?
Alle reacties Link kopieren
Komt je moeder wel gewoon in jouw huis oppassen, zodat ie in elk geval niet vanaf nu al rondgesjouwd gaat worden?
Life is too short to waste time matching socks
Alle reacties Link kopieren
quote:Yael1980 schreef op 13 juli 2014 @ 20:53:

Ik ben geschrokken van de afhankelijkheid. Hij volgt me overal naar toe. Deed mijn jack niet zo erg. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Misschien nog weekje aankijken en anders zou ik graag contact met fruiten opnemen. Mijn moeder heeft aangeboden deze week de ochtenden die ik werk op te passen.



Niet aankijken, echt niet. Nu is het afhankelijkheid, straks plast hij her en der omdat je te weinig tijd hebt om hem op te voeden, dan bijt hij je kind omdat hij nog speelt is. Breng hem naar Fruitje, en als het gaat om vervoer dan komen we daar wel uit, geen idee waar je woont maar er is vast iemand om je te helpen. Ga niet aanklooien.



Je bent niet opgewassen om een pup op te voeden. Dit kan alleen maar fout gaan. En nu is hij jong genoeg om door iemand goed opgevoed te worden. Dus dat het hondje geen trauma over houdt, geloof ons nou. Een hond is geen pakje boter, over een week is hij helemaal in de war en hij moet zo jong mogelijk goed opgevoed worden.



Bel Fruitje op, het is echt een hele lieve forumster waar hij terecht zou komen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ga jij es effe gewoon doen joh, moet al die honden van je.Kopen en weer weg doen. Op het balkon. Echt. Ik ben blij dat ik niet weet waar je woont want je had de dierenbescherming op je dak gehad. En breng die pup ajb naar iemand die er wel zin in heeft.
Tokkie see tokkie do



Begin NOOIT aan kinderen svp
Alle reacties Link kopieren
Ahh wat een medeleven hier!

Wel allemaal lekker mishandeld vlees op vanaaf??



*gaat zich achter de kast verschuilen voor ze klappen krijgt met haar eigen knuppel* ;)
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 juli 2014 @ 20:59:

[...]





Niet aankijken, echt niet. Nu is het afhankelijkheid, straks plast hij her en der omdat je te weinig tijd hebt om hem op te voeden, dan bijt hij je kind omdat hij nog speelt is. Breng hem naar Fruitje, en als het gaat om vervoer dan komen we daar wel uit, geen idee waar je woont maar er is vast iemand om je te helpen. Ga niet aanklooien.



Je bent niet opgewassen om een pup op te voeden. Dit kan alleen maar fout gaan. En nu is hij jong genoeg om door iemand goed opgevoed te worden. Dus dat het hondje geen trauma over houdt, geloof ons nou. Een hond is geen pakje boter, over een week is hij helemaal in de war en hij moet zo jong mogelijk goed opgevoed worden.



Bel Fruitje op, het is echt een hele lieve forumster waar hij terecht zou komen.Je bent een schat Moet wel eerst met partner bespreken vooraleer ik een definitief aanbod kan doen, ik zal hem anders nu even bellen om TO zo snel mogelijk een antwoord te geven? Anna kon ook een thuis aanbieden zei ze in dit topic, dit is ook een alternatief
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je die pup nou vandaan, TO?

Want ik kan me geen fatsoenlijke fokker voorstellen waar je binnen een dag zo even een pup mee naar huis neemt.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik geef Fruitella geld mee om deze voor je te kopen, dan kan ze ze omruilen



Alle reacties Link kopieren
Wat is dit man, ik hoop zó dat je ligt te trollen maar ik ben bang van niet en dat betekent dat er nu écht een babyhondje bij een incapabel wijf zit. GEEF DIE HOND AAN IEMAND DIE ERVOOR KAN ZORGEN. En nee geen week aankijken en je moeder op laten passen.
Van tegen de stroom in zwemmen word je sterker. -Loesje
quote:diaa schreef op 13 juli 2014 @ 21:01:





Begin NOOIT aan kinderen svpDie heeft ze al. En mensen en dieren zijn niet hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem ook graag willen hebben maar het mag niet in mijn huis. Zo jammer dat jij dat maar gewoon kunt doen en hem ook weer weggooit terwijl ik hem heel graag zou willen maar nu de mogelijkheid niet heb.
quote:masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:01:

Ahh wat een medeleven hier!

Wel allemaal lekker mishandeld vlees op vanaaf??



*gaat zich achter de kast verschuilen voor ze klappen krijgt met haar eigen knuppel* ;)Nee het was een lekker free range kippetje uit het hoenderhok
Alle reacties Link kopieren
quote:diaa schreef op 13 juli 2014 @ 21:01:

Tokkie see tokkie do



Begin NOOIT aan kinderen svpte laat, die heeft ze al
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Pff zielig voor het pupje! Jeetje, als je niet weet wat je op je hals haalt moet je het gewoon niet doen! Als ik het zou kunnen had ik per direct t pupje van je overgenomen



Om toch maar even advies te geven, bouw het alleen zijn op!! Corrigeren, maar ook veel belonen!! Iedereen moet wennen vooral het nieuwe pupje en de andere hond



Succes er mee.
Just love your life.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van ellende mijn caafjes er maar even bijgepakt om te knuffelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven