Heel veel spijt puppy

13-07-2014 20:11 353 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al een jaar lang loop ik te dimdammen over een chihuaua pup. Echter voorheen gingen hondjes bij mijn hond niet omdat ik een keer een teefje erbij gehad heb. Dat werd vechten en mijn hond was zelf ook nog een pup. Mijn Jack Russel teefje is nu ruim twee en volwassen. Dus ik gister mijn ouders gevraagd achter mijn keuze te staan en te helpen met het vervoer een puppy te halen.Na een jaar gaven ze goedkeuring (wat voor mijn belangrijk is). En het beestje gehaald.



En nu??? Wat heb ik een spijt. Zodra ik wegloop piept en jankt ie alles bij elkaar. Iets wat mijn Jack Russel als pup nooit deed en ik dus ook niet gewend ben. Ik heb nu zo een spijt. Me dochter vind em leuk, me ouders en ik mis alleen maar de lange wandelingen met mijn Jack Russel en hoe goed ze is opgevoed. Ik durf het niet aan mijn ouders te vertellen hoe spijt ik heb maar de pup geeft zoveel spanning dat ik nog amper eet. Ook lijkt mijn andere hond niet echt blij te zijn met de komst van het nieuwe gezinslid. Ik weet niet wat ik moet
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:01:

Ahh wat een medeleven hier!

Wel allemaal lekker mishandeld vlees op vanaaf??



*gaat zich achter de kast verschuilen voor ze klappen krijgt met haar eigen knuppel* ;)

Waarom? Gaat de pup ook aan het spit?

En, nee een salade.
Alle reacties Link kopieren
quote:trisquelle35 schreef op 13 juli 2014 @ 20:55:

Kom op zeg, leef je eens in in de pup, het is in feite nog maar een baby! Weg uit z'n vertrouwde nest en omgeving, het arme beestje heeft tijd nodig om te wennen! Heel veel aandacht geven en knuffelen en lekker bij je houden!



Nee deze pup heeft iemand nodig die weet waar die mee bezig is, verstand en tijd heeft om een pup op te voeden en in goede banden te leiden tussen andere hond en kind. Dit gaat fout en dan heb je een hond die niemand meer wil omdat die geen opvoeding heeft gehad en geen land mee te bezeilen is. Dit gaat niet goed komen. Zie haar andere topics over de honden.



Als ze om het beestje geeft dan belt ze nu Fruitje op om te kijken wat voor gevoel ze erbij heeft bij die forumster. Snap dat ze hem ook goed wil achterlaten. En dat zou echt het geval zijn.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Lisbeth__Salander schreef op 13 juli 2014 @ 21:00:

Ga jij es effe gewoon doen joh, moet al die honden van je.Kopen en weer weg doen. Op het balkon. Echt. Ik ben blij dat ik niet weet waar je woont want je had de dierenbescherming op je dak gehad. En breng die pup ajb naar iemand die er wel zin in heeft.Nounou je kunt ook overdrijven, ze heeft voor zo ver ik weet haar pup toch niet geschopt? Iedereen kan fouten maken...geef het beest aan iemand die het wel wilt als je er zoveel spijt van hebt zoveel drama is ook weer niet nodig.
Eh... Gisteren opgehaald en nou verwacht je dat ie opgevoed is???



Wij hebben een kitten sinds een goede week. Die moet volledig opgevoed worden, was niet zindelijk en de eerste dagen moesten de andere katten niks van het ukkie hebben.



Het gaat langzaam beter. Maar we hebben hem een week lang consequent op de bak moeten zetten, continue in de gaten gehouden en nog ging het geregeld mis. Als ie nou over een maand nog steeds niet zindelijk is, dan zal ik eens overwegen of ik er spijt van heb. En opvoeden? Dat duurt ietsje langer .
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op zondag 13 juli 2014 21:05 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "Heel veel spijt puppy"" class="messagelink">masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:01</a>:</b>

Ahh wat een medeleven hier!

Wel allemaal lekker mishandeld vlees op vanaaf??



*gaat zich achter de kast verschuilen voor ze klappen krijgt met haar eigen knuppel* ;)</div></blockquote>

Waarom? Gaat de pup ook aan het spit?

En, nee een salade.

Idd goed idd! Puppy probleem opgelost!

Ik verbaas me er gewoon over hoe mensen nu ineens met dieren begaan zijn, maar wel het mishandelen van dieren stimuleren en zelfs in hun mond stoppen (de meeste dan he).



Net zoals het slachten van een varkentje bij "groeten uit de rimboe" heel NL over de zeik. En dat terwijl in de bioindustrie zoveel meer mishandeling is.. Beetje hypocriet vind ik het..
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik überhaupt gelezen ben (pagina 4 of 5), maar hier ook nog een alternatief. Als de pup blijvend naar iemand anders kan dan kun je beter daarvoor kiezen, hier zou het niet blijvend zijn. Maar ik heb zoals gezegd wel de tijd voor de pup totdat hij ergens anders naartoe kan. En mocht dat niet snel gaan, dan zou hij hier als het niet anders is wel kunnen blijven.
Alle reacties Link kopieren
quote:fru1t3lla schreef op 13 juli 2014 @ 21:02:

[...]





Je bent een schat Moet wel eerst met partner bespreken vooraleer ik een definitief aanbod kan doen, ik zal hem anders nu even bellen om TO zo snel mogelijk een antwoord te geven? Anna kon ook een thuis aanbieden zei ze in dit topic, dit is ook een alternatief



Ja bel je vriend. Je was toch bezig om te kijken om een hond te nemen.



Uiteraard zal het voor TO moeilijk zijn deze beslissing te nemen maar wel makkelijker als jullie even vrijblijvend kunnen bellen. Dan weet TO ook in wat voor goed huis die terecht zou komen, dan is het altijd makkelijker om een moeilijke beslissing te nemen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Vriend zonet gebeld, hij staat er helaas niet achter en dan houdt het dus op voor mij :( Ik vind het heel erg jammer want ik was oprecht maar ik moet ook rekening houden met mijn partner.



Annasophia bood ook aan in dit topic om de pup een thuis te geven, misschien kan je beter haar contacteren?
anoniem_63bd63aace67e wijzigde dit bericht op 13-07-2014 21:12
Reden: excuses, verward!
% gewijzigd
quote:Wageningen1985 schreef op 13 juli 2014 @ 21:08:

[...]



Nounou je kunt ook overdrijven, ze heeft voor zo ver ik weet haar pup toch niet geschopt? Iedereen kan fouten maken...geef het beest aan iemand die het wel wilt als je er zoveel spijt van hebt zoveel drama is ook weer niet nodig.Fout na fout bij TO.
Alle reacties Link kopieren
Fruit, heb je al gebeld??
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:08:

[...]



Idd goed idd! Puppy probleem opgelost!

Ik verbaas me er gewoon over hoe mensen nu ineens met dieren begaan zijn, maar wel het mishandelen van dieren stimuleren en zelfs in hun mond stoppen (de meeste dan he).



Net zoals het slachten van een varkentje bij "groeten uit de rimboe" heel NL over de zeik. En dat terwijl in de bioindustrie zoveel meer mishandeling is.. Beetje hypocriet vind ik het..

Ik zou het erger vinden dat mensen die vlees eten ook ineens niks meer om andere dieren geven.

Vegetariers zijn ook hypocriet met hun leren schoenen en jassen etc.

Dit gaat over een 33 jarige vrouw die niet eens weet dat een pup aanhankelijk is, die haar pup weg wil doen na een dag(!!!)
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:08:

[...]



Ik verbaas me er gewoon over hoe mensen nu ineens met dieren begaan zijn, maar wel het mishandelen van dieren stimuleren en zelfs in hun mond stoppen (de meeste dan he).



Net zoals het slachten van een varkentje bij "groeten uit de rimboe" heel NL over de zeik. En dat terwijl in de bioindustrie zoveel meer mishandeling is.. Beetje hypocriet vind ik het..Ik ben het met je eens en daarom eet ik dus nauwelijks vlees, alleen vlees dat ik bij wijze van spreken een dag tevoren nog in de wei heb zien huppelen ;)
Van tegen de stroom in zwemmen word je sterker. -Loesje
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 13 juli 2014 @ 21:02:

Ik geef Fruitella geld mee om deze voor je te kopen, dan kan ze ze omruilen



[afbeelding]Ahhh dat zal het kindje van TO iig wel heel leuk vinden!!! Lief van je.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Tomatensoep schreef op 13 juli 2014 @ 21:03:

Ik zou hem ook graag willen hebben maar het mag niet in mijn huis. Zo jammer dat jij dat maar gewoon kunt doen en hem ook weer weggooit terwijl ik hem heel graag zou willen maar nu de mogelijkheid niet heb.+1 Ik ben dol op honden, maar helaas mag het niet van de huisbaas.
Alle reacties Link kopieren
Mijn cavia beet net in mijn neus. Ik wijt het aan verontwaardiging over to.
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op zondag 13 juli 2014 21:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "Heel veel spijt puppy"" class="messagelink">masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:08</a>:</b>

[...]



Idd goed idd! Puppy probleem opgelost!

Ik verbaas me er gewoon over hoe mensen nu ineens met dieren begaan zijn, maar wel het mishandelen van dieren stimuleren en zelfs in hun mond stoppen (de meeste dan he).



Net zoals het slachten van een varkentje bij "groeten uit de rimboe" heel NL over de zeik. En dat terwijl in de bioindustrie zoveel meer mishandeling is.. Beetje hypocriet vind ik het..</div></blockquote>

Ik zou het erger vinden dat mensen die vlees eten ook ineens niks meer om andere dieren geven.

Vegetariers zijn ook hypocriet met hun leren schoenen en jassen etc.

Dit gaat over een 33 jarige vrouw die niet eens weet dat een pup aanhankelijk is, die haar pup weg wil doen na een dag(!!!) Tuurlijk is dat erger, 2 kinderen slaan is toch ook erger dan 1 kind slaan.. Maar dat maakt het goedvinden van 1 kind slaan niet correct..
quote:Tomatensoep schreef op 13 juli 2014 @ 21:12:

Mijn cavia beet net in mijn neus. Ik wijt het aan verontwaardiging over to.Lijk je erg op een wortel?
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik als vegetariër let ook op leer ed..
Alle reacties Link kopieren
quote:masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:13:

Oh en ik als vegetariër let ook op leer ed..Ontzettend boeiend, maar ook ontzettend off topic
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:01:

Ahh wat een medeleven hier!

Wel allemaal lekker mishandeld vlees op vanaaf??



*gaat zich achter de kast verschuilen voor ze klappen krijgt met haar eigen knuppel* ;)Och heden, weer dat zeikargument. Wat weet jij daar nou van.
Alle reacties Link kopieren
quote:fru1t3lla schreef op 13 juli 2014 @ 21:10:



Annasophia bood ook aan in dit topic om de pup een thuis te geven, misschien kan je beter haar contacteren?Annasophia ken ik persoonlijk niet maar TO, neem contact met haar op. Je zit nergens aan vast. Gewoon even kijken of het klikt. En of het een fijn gevoel geeft waar de pup eventueel terecht zou komen!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Summerdance schreef op 13 juli 2014 @ 21:13:

[...]



Ontzettend boeiend, maar ook ontzettend off topicZeg chagrijntje, ben jij van de off topic pliessie tegenwoordig?
Alle reacties Link kopieren
quote:jamaarnee schreef op zondag 13 juli 2014 21:11 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="masque in "Heel veel spijt puppy"" class="messagelink">masque schreef op 13 juli 2014 @ 21:08</a>:</b>

[...]



Ik verbaas me er gewoon over hoe mensen nu ineens met dieren begaan zijn, maar wel het mishandelen van dieren stimuleren en zelfs in hun mond stoppen (de meeste dan he).



Net zoals het slachten van een varkentje bij "groeten uit de rimboe" heel NL over de zeik. En dat terwijl in de bioindustrie zoveel meer mishandeling is.. Beetje hypocriet vind ik het..</div></blockquote>Ik ben het met je eens en daarom eet ik dus nauwelijks vlees, alleen vlees dat ik bij wijze van spreken een dag tevoren nog in de wei heb zien huppelen ;) :D super!
quote:Summerdance schreef op 13 juli 2014 @ 21:10:

Fruit, heb je al gebeld??Had meteen na mijn post gebeld maar mijn vriend ziet het dus niet zitten in dit geval, om het even beknopt te houden :/ Annasophia en Girlpower boden ook aan in dit topic dus de pup heeft nog meer opties, gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg man niet te pakken. Maar mocht hij niet akkoord zijn om het beestje blijvend op te vangen, dan heb ik 100% zeker een andere, heel goede, plek. Daar zijn ook al meerdere Chi's.



Maar voor de goede orde, ik ga er geen honderden euro's voor aan TO betalen. Zíj is hier degene die ondoordacht een beestje in huis heeft gehaald.
Life is too short to waste time matching socks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven