Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Mijn twee katten zijn in afwachting van de dierenarts. Kattenziekte/niesziekte injecties, nagels knippen, wat zullen ze blij zijn



Maar ik ben blij dat ik niet het hele circus in twee reismandjes hoef te doen, gekrijs en gekots op de achterbank en allerlei acties om maar in de behandelkamer weg te kunnen kruipen.
quote:Hilary schreef op 30 juni 2014 @ 15:48:

Oh Bieb wat een gave foto



Dank.



Ik heb een betere gevonden inmiddels.

Zo heeft hij een hele poos gelegen.

Silver Shadow komt de DA voor zulke dingen aan huis?

Dat is lekker luxe!
Oh Bieb, wat een ontzettende mooierd...



SilverShadow, een dierenarts aan huis klinkt wel heel relaxt! Hier raakt Poezenmans ook in paniek op het moment dat de auto gaat rijden en dat vind ik zo zielig. Wil hem dat eigenlijk niet aandoen.



Onze kat heeft weer een lekkere rund-kauwstick gehad, die was zo verorberd! Hij slaapt steeds vaker bij ons. Als we naar bed gaan dan komt hij kusjes geven en snuffelen en kopjes tegen je voorhoofd geven en dan gaat hij aan het voeteneinde liggen. Als we dan wakker worden vinden we de kat op bed, zo gezellig! En natuurlijk moet er dan weer geknuffeld worden
Aaaaaaaaaaaaaaaaaah

Vriend had nog een kartonnen doos van een pakketje, is katlief erin gaan liggen. Een supermooie foto gemaakt!
Dierenarts (trouwens ook een uitermate lekker exemplaar maar dat terzijde) komt gewoon aan huis.



Betaal je wel extra voor maar scheelt ook een heleboel stress. Nagels knippen bij de ene en oren kijken bij de anderen werd niet zo op prijs gesteld door de heerschappen. Maar doordat ze daar zo door geïrriteerd waren voelden ze de prik niet eens



En daarna was het etenstijd voor de mannen dus waren ze de ellende alweer vergeten.




Deze? Dat vind ik zo'n leukje op tv.
Bij mij zit de dierenarts in de straat (100m) En ondanks dat mijn katten daar beide geopereerd zijn en kater zelfs 10 dagen in opname is geweest hebben ze daar weinig stress.

Dus ik steek wel gewoon de straat over



Nagels knippen doe ik zelf, no problem.
Oh dat is ook een lekker hapje. Die van mij is wat ouder maar hij wordt steeds leuker.. hahaha
Haha Bieb, wat een grappige foto !

Succes met de dierenarts silvershadow, ik vind het altijd een ramp om ze überhaupt in het mandje te krijgen. Als ze erin zitten dan volgt er nog een heel kattenconcert die 2 minuten die we moeten rijden. Vervolgens krijg ik ze niet uit het mandje bij de dierenarts.

Chippie is altijd zo gestressed dat ze zweetpootjes krijgt en spontaan haaruitval. Ik ben altijd blij dat het er weer op zit !

Als we weer thuis zijn vluchten ze allebei uit het mandje en word ik vakkundig de hele dag verder genegeerd



Ik lag gisteren lekker languit in het zonnetje op de bank van de picknicktafel. Opeens gesnuffel op mijn hoofd, zat van purssssie achter me en vervolgens liep ze over mijn borst heen en ging pontificaal bovenop mijn buik liggen waardoor ik dus geen kant meer op kon. Was ik opeens bezet gebied
Bieb Heerlijk monster is het toch.

En van Purrrrsie weet ook wrlhoe het moet. Met een beetje pech doen ze zoiets altijd net als je eigenlijk moet plassen.

Ahhh Hilary, wat schattig! Hoe lang is poes nu bij jullie?



Wauw, dat is fijn, een da aanhuis! Scheelt ineens een boel stress. Hoewel het soms ook handig kan zijn als poes een beetje mak is bij de da. Onze vorige kat had ook altijd zweetpootjes, echt te schattig. Terwijl het normaal een Grote Stoere Woeste Kater was.

Wij hebben nu voor ons monster een grotere reismand gekocht, zodat hij wat meer bewegingsruimte heeft. Dat scheelde enorm in gemauw en paniek en gehijg onderweg. Gelukkig.

Die van ons maakt altijd een hele hoop hijsa, ook als hij zich bezeert is het echt een dramaqueen. Maar zo gauw het voorbij is, is ie gelijk weer helemaal blij en een echte boef. Lekker ding.



Zo, nu maar eens douchen. Even kijken hoe dat ook alweer werkt op een camping.



Hm, dit schreef ik vanochtend, voordat de wifi ermee ophield. ... Effe bijlezen nog!
Ha, niks erbij gepost in de tussentijd!
quote:Splinter_ schreef op 01 juli 2014 @ 21:00:

Ha, niks erbij gepost in de tussentijd! Ja we hebben niet allemaal vakantie hé
Niet?
Splinter_ we hebben de kat nu anderhalve maand.

Veel plezier nog op de camping!
Zo kort nog maar! Heerlijk als je dan merkt dat hij steeds meer vertrouwd raakt met jullie hè. Echt een ontdekkingstocht.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dierenarts



Niet verkeerd om even naar te kijken vind ik
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat mazzelaars zijn jullie. Mijn dierenartsen zijn altijd oud, of vrouw. Schiet ik niets mee op. Gelukkig hebben mijn katten helemaal geen mandjes stress. Hun reismand staat in dezelfde kamer als voer, water en kattenbak en ik betrap ze er soms op dat ze erin liggen. Op reis naar de dierenarts, 20 min met de auto, hoor ik ze zelden. Dierenarts zelf vinden ze minder lief ;)
It ain't me
quote:Splinter_ schreef op 01 juli 2014 @ 22:00:

Zo kort nog maar! Heerlijk als je dan merkt dat hij steeds meer vertrouwd raakt met jullie hè. Echt een ontdekkingstocht.



Ja, dat voelt inderdaad als een heel groot compliment Hij slaapt steeds meer bij ons op bed 's nachts en hij is sowieso graag in dezelfde ruimte als wij zijn.



En als het hem te lang duurt allemaal maakt hij ons gewoon wakker met kopjes en door knorrend over ons heen te stappen, haha!
Hij lijkt op Royke Tickel haha ! Hier ook vrouwen en een bijna pensionado jammer.....

Waar ben je op vakantie Splinter ? Geniet er van !
Oh Tickel, die is inderdaad niet verkeerd!



Paperclip, we zitten in de Vogezen. Echt heerlijk hier! Maar stiekem kijk ik er ook naar uit om naar huis te gaan en maandag onze kleine boef weer op te halen! Hij is dan 2 weken in het pension geweest, eens kijken of hij ons nog leuk vindt....
Kun je niet bellen Splint? En dan S even aan de lijn vragen?
quote:Splinter_ schreef op 03 juli 2014 @ 22:29:

Maar stiekem kijk ik er ook naar uit om naar huis te gaan en maandag onze kleine boef weer op te halen! Hij is dan 2 weken in het pension geweest, eens kijken of hij ons nog leuk vindt....



Hij vliegt jullie vast in de armen! Helemaal emotioneel.

(Al is het natuurlijk ook erg kats om je de eerste dag volledig te negeren.)

Heeft hij vaker in een pension gezeten?



Veel plezier nog "en France ".
quote:Tickel schreef op 01 juli 2014 @ 22:03:

Mijn dierenarts



Niet verkeerd om even naar te kijken vind ik



Hij is MOOI!

Maar waarschijnlijk wel veel vrouwelijke klandizie/fans?



Hij doet me denken aan Commissaris Rex: http://m.fanpix.net/p10408117/tobias-moretti/p29259
Alle reacties Link kopieren
quote:labellei schreef op 03 juli 2014 @ 23:41:

[...]





Hij is MOOI!

Maar waarschijnlijk wel veel vrouwelijke klandizie/fans?



Hij doet me denken aan Commissaris Rex: http://m.fanpix.net/p10408117/tobias-moretti/p29259Ik durf het niet te zeggen, probeer er zoveel mogelijk weg te blijven. Kost me anders bakken met geld.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven