Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Als je al de verhalen leest, snap ik heel goed dat katten zorgen voor minder stress bij mensen. Heerlijke beestjes zijn het toch. En dan mogen ze gerust in ons grote mandje komen liggen.



Welkom hello.goodmorning! Je kunt pas plaatjes plakken als je 200 fatsoenlijke berichten hebt geplaatst. Dat is te danken aan een of andere mafklapper die hier de boel kwam verzieken en het hele forum vol zette met de meest gore plaatjes. Dus even doorposten nog! Je kunt wel een link plaatsen naar de foto, als je die upload naar bv tinypics ofzo. Of een andere site waar je foto's kunt uploaden. Zorg dan wel even dat niet andere privé foto's ook zichtbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh, op die manier! Ik begrijp het. Dan probeer ik het wel met linkjes.



http://nl.tinypic.com/r/21cgt1h/8



http://i61.tinypic.com/5bsmiw.jpg



Katten zorgen echt voor minder stress! Ik voel me de laatste tijd niet op en top, en ze is extra lief voor me, lijkt het wel. Alsof beestjes het aanvoelen.
Wat een dropje! Mooi zeg, zo helemaal donker getijgerd en dan die witte teentjes.

Ik geloof er heilig in dat ze je stemming aanvoelen. Zo bijzonder is dat!
quote:hello.goodmorning schreef op 17 augustus 2014 @ 12:38:

Leuk topic dit, wat een mooie katten hebben jullie :D



Mijn eigenwijze (2jr oude) Lana ligt (zoals iedere zondag) op m'n voeten te slapen. Heerlijk om in 't weekend samen met d'r thuis te zijn



(ik krijg de foto's er niet in, geen idee waarom??)

Lana is ook een beauty! En ze heeft lieflijke witte teentjes.

Ja katten zijn goed voor de mens: bij mij werken ze in ieder geval ook anti-stress! Had vorige week nog een verschrikkelijke shit-dag en had wel het idee dat mijn zwarte panter nog aanhankelijker was dan anders.



@lana3113: haha jouw katten zijn ook heerlijk "kats". Een vorige kat ging bij het douchen altijd languit op de badmat liggen. Waardoor er nauwelijks plek was voor mijn voetjes. Ach, ik weet wat mijn plek is in de rangorde thuis. Er is nauwelijks plek voor mij.....
Alle reacties Link kopieren
quote:labellei schreef op 17 augustus 2014 @ 09:41:

[...]





Maar dat ís het toch ook blue_lagoon...!!! Jij kruipt toch' s avonds ook lekker in je mandje?!



(Hahaha mijn telefoon maakt van lagoon "slagroom", had het bijna zo verzonden )



Hahaha, Slagroom!



En inderdaad, je hebt gelijk Nu ligt hij lekker op de vensterbank voor het raam naar buiten te kijken, naar alle auto's die voorbij razen. Vanmorgen kwam hij weer aandacht vragen
Alle reacties Link kopieren
hello.goodmorning, wat een ontzettend mooie kat!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 17 augustus 2014 @ 13:12:

Ik geloof er heilig in dat ze je stemming aanvoelen. Zo bijzonder is dat!+1
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel :D! En dan te bedenken dat een of andere mafklapper haar met drie weken oud bij de weg heeft gedumpt, ik kan er nog steeds niet bij. Gelukkig heb ik haar gevonden in 't dierenasiel
Alle reacties Link kopieren
Ach wat zielig hello.goodmorning

En nog maar drie weken oud! Gelukkig dat ze nu bij jou een heel fijn huisje heeft
quote:Splinter_ schreef op 17 augustus 2014 @ 12:52:

Als je al de verhalen leest, snap ik heel goed dat katten zorgen voor minder stress bij mensen. Heerlijke beestjes zijn het toch. .



..meestal ben ik het met je eens.



Vannacht kwamen we om 2.15u thuis en ik dacht dat Monster binnen was maar vriend had hem er dus uitgelaten voor we weggingen.

Bweuh.

Meestal staat hij dan al verontwaardigd te schreeuwen bij de deur maar nu was het leeg. En stil.

Tot 3 uur gewacht (en de staat heen en weer gelopen en gefloten en geroepen) Toen maar gaan slapen en de wekker op 5 uur gezet.

Weer fluiten voor en achter, in mijn pyama en uggs de straat weer op.

...en jaaaaah hoor daar kwam meneer aangekakt.



Ik was helemaal zen en stressloos hoor. Ja. Vandaag had hij huisarrest.
Hello.Goodmorning: Lana is idd een mooierd. Lief kopje ook.

3 weken is wel heel piepjong.

Gelukkig is ze wel op de juiste plek achtergelaten..zo "aardig" was diegene dan nog net.



Ann3113 gezellig dat gezelschap in de douche hé

Mijn oude dame doet het ook.

Wij hebben geen douchegordijn en vaak wordt ze dan ook nat.

Mijn 2 katten zijn beide niet bang voor water, vinden het heerlijk.
quote:Bieb2.0 schreef op 17 augustus 2014 @ 21:35:

[...]





Ik was helemaal zen en stressloos hoor. Ja. Vandaag had hij huisarrest. Dat hoort er ook bij. Dat doen ze om je daarna weer een heel zen en stressloos gevoel te geven. Dat je het niet vanzelfsprekend vindt enzeau.
quote:labellei schreef op 15 augustus 2014 @ 19:26:

Krom liggen in je bed. "Om de katten heen slapen". Ik ken het allemaal. Mijn vorige 2 katten wilden altijd bij mij in bed slapen. Eentje lag ergens bij mijn hoofdkussen (ging ook wel eens bovenop mijn hoofd liggen) en de ander ergens halverwege. Altijd lastig en oncomfortabel slapen dus.

Ik ben zelfs wel eens uit bed gevallen daardoor uit bed geduwd!Dit zie ik nu pas. geweldig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 17 augustus 2014 @ 21:35:

Vandaag had hij huisarrest.







Maar kan me je paniek op dat moment goed voorstellen hoor! Fijn dat hij weer lekker thuis is.
Hij zit nu weer net zo verveeld in de kast als op de foto laatst.

Tijd voor snoepjes in zijn ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een dekbed uitgewassen en te drogen gehangen aan de badkamerdeur. Het was al droog maar was het vergeten af te halen en op te ruimen. Wat heeft meneer de slimmerik gedaan: het dekbed van de deur getrokken en er vervolgens is hij erop gaan liggen



Heb het maar opnieuw in de wasmachine gegooid.
Kon je niet gewoon met de plakroller erover om de haren eraf te rollen?





Hier heeft het monster weer een slachtoffer gemaakt

Een ienimienie vogeltje. Vriend dacht dat hij met een blaadje aan het spelen was..nee dus.
Alle reacties Link kopieren
Nee want had natuurlijk net de badkamer gedweild en dat moest nog drogen, het was nog vochtig en dat vind ik dan niet zo fris als het op de vochtige vloer gelegen heeft.



Ja het zijn echte jagers he.. Echte roofdieren.
Bieb, dat was zijn wraak op je huisarrest natuurlijk. Zo houden jullie elkaar lekker bezig.



Heerlijk die eigenwijzigheid, Blue_lagoon! Ik zie dan al helemaal voor me hoe hij daar druk mee is geweest. Zal best een klus geweest zijn om dat hele ding naar beneden te krijgen! Dus als beloning voor het harde werken........



Ik heb weer een mooi fotootje van mijn boef. Even van mijn telefoon halen en dan plaats ik hem hier weer.
Alle reacties Link kopieren
Haha wat een grappig plaatje van die kat Splinter_! Nu ligt hij heerlijk in zijn knuffelhol te dutten. Zoooo lief... echt zijn eigen mini-huisje.



Benieuwd naar de foto
Alle reacties Link kopieren
En inderdaad, ik zit me ook helemaal in te denken hoe druk Poezenmans ermee bezig geweest is het dekbed van de deur te krijgen, haha! De goochemerd
En hij was vast heeeeel tevreden toen het eindelijk gelukt was.



Zoek poes!

Alle reacties Link kopieren
Hahaha wat lief, dat pootje eronderuit!



Poezenmans ligt nu nog steeds heel tevreden in zijn knuffelhol. Ook hij is dol op kartonnen dozen trouwens, en op boodschappentassen!
Alle reacties Link kopieren
Ah... De mijne zijn ook gek van boodschappentassen. En die van de AH (die herbruikbare, stoffen) die gebruiken ze als een soort krabpaal ...
quote:Splinter_ schreef op 18 augustus 2014 @ 21:23:

En hij was vast heeeeel tevreden toen het eindelijk gelukt was.



Zoek poes!

[afbeelding]



Dozen zijn altijd leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven