Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
Alle reacties Link kopieren
Ook voor jou welterusten Splinter_

En succes met opstaan morgen!
.
Alle reacties Link kopieren
.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 00:26:

[...]



Lach maar, jij. Je bent geen haar beter .



Helemaal waar! Ik heb zeer bewust geen kinderen en zie mezelf ook echt als 'mama' van de kat



Toevallig heb ik vandaag wel nieuwe naaldhakken gekocht, morgen komen ze binnen! *doet dansje*
.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat lijkt me dat lastig Ismene. Het is zo belangrijk dat je samen op 1 lijn zit en open en eerlijk naar elkaar zijn, vooral als het om zoiets cruciaals gaat. Wel of niet gaan voor kinderen is hoe dan ook een grote beslissing.



Gelukkig wil vriend ook geen kinderen. We vinden dat we met zijn tweetjes heel gelukkig zijn (met de kat erbij met zijn drietjes). Ons gezin is compleet zeg maar

En we willen nog zoveel samen: trouwen, mooie reizen maken, een nieuw appartement met balkon... En we zijn allebei al eind twintig. We zijn er rotsvast van overtuigd dat kinderen niet in ons leven passen. En we hebben er ook gewoon helemaal geen zin in.



En bij mij kan het ook sowieso niet meer. Sorry iedereen voor het off-topic.
.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 00:47:

Flo heeft zojuist de veiligheid van mijn schoot verlaten om op mijn partners hoofd (die nog steeds op de bank ligt te snurken) te gaan springen. En mijn partner wordt er maar niet wakker van. Zo'n grappig zicht .
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me een moeilijke situatie. Veel wijsheid en sterkte bij je/jullie beslissing
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders zijn alleen maar dolblij met mijn beslissing en respecteren die helemaal. Ik heb namelijk een ontwikkelingsstoornis en meerdere psychische problematiek. Ik weet zeker dat ik geen goede moeder zal zijn en ben ook bang het door te geven.



Schoonouders weet ik eigenlijk niet. Maar kinderen krijgen voor een ander lijkt me sowieso niet de bedoeling.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd al geroepen geen kinderen te willen en zou doodongelukkig zijn als moeder.
.
Grappig, ik ben nu zwanger en 1 van mijn katten heeft een nieuwe hobby: op mijn buik liggen.

Op het moment dat hij gaat liggen begint de kleine te schoppen en de kat vindt het heerlijk..

Ze reageren op elkaar :-)
.
Alle reacties Link kopieren
quote:lamadrugada schreef op 29 augustus 2014 @ 00:57:

Grappig, ik ben nu zwanger en 1 van mijn katten heeft een nieuwe hobby: op mijn buik liggen.

Op het moment dat hij gaat liggen begint de kleine te schoppen en de kat vindt het heerlijk..

Ze reageren op elkaar :-)



Lief

Wens je nog een goede zwangerschap!
quote:blue_lagoon schreef op vrijdag 29 augustus 2014 01:00 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lamadrugada in "Het grote topic voor alle kattenverhalen."" class="messagelink">lamadrugada schreef op 29 augustus 2014 @ 00:57</a>:</b>

Grappig, ik ben nu zwanger en 1 van mijn katten heeft een nieuwe hobby: op mijn buik liggen.

Op het moment dat hij gaat liggen begint de kleine te schoppen en de kat vindt het heerlijk..

<b>Ze reageren op elkaar</b> :-)</div></blockquote>



Lief

Wens je nog een goede zwangerschap! "quote:



Lief

Wens je nog een goede zwangerschap!"



Dank je :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ismene schreef op 29 augustus 2014 @ 01:00:

Je lijkt me een hele sterke vrouw! Ben mag blij zijn met zijn poezenmoeder.Wat lief van je...
.
Ismene, leuk he :-)

Heerlijk als ze zo bij je komen liggen altijd!



Hier moeten ze, net als de hond, gaan zitten als ze een snoepje krijgen. Had ik ze verbazingwekkend snel aangeleerd trouwens. Supergrappig, allemaal op een rij
Alle reacties Link kopieren
Ziezo, de kattenbak is helemaal geleegd, uitgedaan met een sopje en nieuwe verse houtkorrels erin. Meteen het vuilnis weggedaan. De kat kan er weer tegenaan!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft nu snoepjes gekregen op zijn cat activity fun board (misschien ook leuk voor Flo, Ismene!) Daar is hij nu druk mee in de weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven