Het grote topic voor alle kattenverhalen.

14-06-2014 22:04 2094 berichten
Een nieuw, vers topic voor alle belevenissen met katten! Deel hier de capriolen die je pluizige huisgenoot uithaalt (of uithalen, misschien heb je er wel meerdere ) en klets gezellig mee over deze mooie bijzondere dieren!



Stel hier eventueel je vragen over katten, schrijf over de gebeurtenissen van alledag en foto's van de beauties zijn ook altijd welkom
.
Hey Ismene,



Gaat het nog goed met de logé?



Hier wordt het iets stabieler. Heb zelf een apparaatje nu om de suikerspiegel te meten. Een stuk relaxter voor de kat!



Wat grappig dat jullie uit Brussel komen. Heb er zelf 5 jaar gewoond! (Voor studie, ben Nederlandse).
Alle reacties Link kopieren
Dag Lamdrugada: Wat fijn dat het stabieler is en dat je zelf kunt meten. Zal een hele geruststelling zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ismene: kan je mijn quote ook uit je post weghalen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
.
Alle reacties Link kopieren
Hoor net van man (ziek thuis) dat hij vergeten was dat zijn ouders op bezoek zouden komen op de terugweg van hun vakantieadresje..... OEPS.... Man ligt in bed en schoonmoeder is aan het schoonmaken! Yippie kom ik straks in een 'haarloos' huis thuis!!!!

Jammer voor de poezen, die hebben niet zoveel met bezoek!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 08 september 2014 @ 16:58:

Hoor net van man (ziek thuis) dat hij vergeten was dat zijn ouders op bezoek zouden komen op de terugweg van hun vakantieadresje..... OEPS.... Man ligt in bed en schoonmoeder is aan het schoonmaken! Yippie kom ik straks in een 'haarloos' huis thuis!!!!

Jammer voor de poezen, die hebben niet zoveel met bezoek!.
Alle reacties Link kopieren
De kat knipperde net met zijn ogen naar mij, dat betekent een kusje! Ik knipper dan ook steevast terug. En echte kusjes krijg ik ook voldoende, die komt hij 's ochtends brengen op bed!
.
quote:blue_lagoon schreef op 08 september 2014 @ 17:09:

De kat knipperde net met zijn ogen naar mij, dat betekent een kusje! Ik knipper dan ook steevast terug.

Zo kun je het ook zien Het is iig een teken van vertrouwen.



http://artikelen.foobie.n ... -taal-die-de-kat-spreekt/
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo kun je het ook zien Het is iig een teken van vertrouwen.



http://artikelen.foobie.n ... -taal-die-de-kat-spreekt/En wat betekent het als Kat mijn hele arm aflikt?? Ik vlei mezelf met de gedachte dat ze me zó lief vindt dat ze me wast (een eer die haar zus niet hoeft te verwachten) maar misschien maak ik er meer van dan het is en 'smaak' ik gewoon lekker..
Ik denk dat dat klopt Lobita. Het is een teken van affectie.

Of je smaakt gewoon lekker
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Lobita: ja hoor ze wast je! Eigenlijk is je dus aan het verzorgen. Doet mijn Juffrouw 's Nachts dan probeert ze mijn (lange) haren te wassen... Vrij onsuccesvol want dat blijft natuurlijk aan haar tong hangen waarna het uitmondt in 'Oudblond wakker, Juffrouw in paniek en een aantal haren minder'.



Lamadrugada: hoe gaat het met de 'suiker' ?



En inderdaad: haarvrij huis bij thuiskomst en het eten op tafel (hmm kip met verse frietjes en salade van de schoonmama)....

Minpuntje: Mevrouw is tijdens de koffie stilletjes op het aanrecht gesprongen en ontsnapt met een hele kippenbil! Ze krijgt normaliter alleen echt poezenvoer... Die kip maakt me niet uit, maar het vetspoor door de kamer en de hele gang (toen had ik haar pas te pakken).... Schoonmoeder werd een beetje bleek om haar neus na al haar inspanningen vandaag! En Mevrouw en zij zijn al niet echt vriendjes
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 08 september 2014 @ 17:09:

De kat knipperde net met zijn ogen naar mij, dat betekent een kusje! Ik knipper dan ook steevast terug. En echte kusjes krijg ik ook voldoende, die komt hij 's ochtends brengen op bed! Mijn dames doen dat ook 's ochtend als ik wat langer slaap: ik ben een illusie armer want ze willen dan gewoon NU ontbijt....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
.
.
Oooh bahbah, niet leuk Ismene.

Ben je er weer een beetje van bijgekomen?
.
Boos op je vriend omdat hij de bubbels nog niet in de koelkast had gelegd ?



Waar je trouwens veel gemak van kan hebben is jezelf en Flo aanleren dat je haar nagels knipt.

Ik doe dat bij mijn katten van kleins af aan om de paar weken en scheelt meubels en verwonde armen
quote:Bieb2.0 schreef op 09 september 2014 @ 21:54:

Boos op je vriend omdat hij de bubbels nog niet in de koelkast had gelegd ?



Waar je trouwens veel gemak van kan hebben is jezelf en Flo aanleren dat je haar nagels knipt.

Ik doe dat bij mijn katten van kleins af aan om de paar weken en scheelt meubels en verwonde armen .
Gewoon oefenen met kleine stukjes knippen.

Veel als Flo op schoot zit haar pootjes pakken en nageltjes naar buiten duwen (door op de kussentjes te drukken) Dan went ze er aan.

Mijn poezen vinden het geen straf (krijgen iets lekkers er na )















Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie ook een kat die zich als hond gedraagt?



Ik heb hier een ex-kater (oude gek) die helemaal gek is met m'n hond. Die 2 komen beide met de graspollen aan de bek naar binnen lopen.

Rollen regelmatig al spelend door de kamer en beide gek van piepspeeltjes.



Bijkomend voordeel; komen beide braaf als je ze roept.
Wat leuk Chantal



De mijne zijn helaas echte katten, komen alleen als ze er zelf zin aan hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven