Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.



TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.





Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)





Alle reacties Link kopieren
Ik zal straks eens wat plaatjes proberen te zoeken, maar mijn stijl valt het best te omschrijven als (om femselien te quoten) Dharma&Greg meets strak design.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan geen plaatjes plakken maar een Dharma huis vind ik ook geweldig. Of dat van Monica in Friends. Er was toch ook een site met daarop foto's van vreemde inrichtingen? Kom er nu niet op.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
quote:-tinkerbell- schreef op 07 augustus 2013 @ 10:53:

http://nl.wallpapersus.com/minimalistis ... Tinkerbell, geheel eens!!
Ik vind de plaatjes van TO geweldig, maar denk dan altijd; dat kost een hoop tijd om opgeruimd en schoon te houden. Echt plaatjes uit een tijdschrift.



Het ziet er wel allemaal prachtig uit hoor. Maar mijn tafel is niet 24 uur per dag mooi gedekt. Op het bed elke keer 30 kussens (mijn halve trouwboek zou waarschijnlijk nog liever in de garage slapen), de bank zo vol kussens dat je haast niet kunt zitten (met 5 katten ook niet echt praktisch).

Ook de tuinen in tijdschriften. Leuke hoekjes met kussentjes, kaarsjes, bloemetjes.... met de zon volop op het terras zijn de kaarsen en bloemen binnen een uur slap en omdat het elke keer kletsnat wordt buiten is kussens laten liggen geen optie.



Om het zo te hebben als in een tijdschrift, moet je volgens mij werkeloos zijn én geld genoeg hebben. Die combi is maar weinigen gegund.
Ik ga voor de plaatjes van Vicky.
Ik heb een eigen interieurblog, plak alleen plaatjes. Funinmynewhouse

Ik heb nogal een brede smaak, veel kleur, antiek, retro en strak door elkaar, als ik maar mooi vind....
Alle reacties Link kopieren
quote:RionyRiony schreef op 07 augustus 2013 @ 11:10:

die blauwe keuken vind ik wel mooi maar hij is al helemaal "af"; je kan er maar heel weinig aan veranderen om de sfeer te beïnvloeden.Klopt, het is precies de sfeer die wij zochten voor de keuken
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst een leuke interieur site ontdekt www.showhome.nl hebben ook een leuke pintrest! Ik ga eens zoeken naar plaatjes!
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou wel van veel wit, met felle kleuren er boven op, maar niet de meisjesachtig.



Het mag ook alleen kleur zijn, maar wel fris. Mijn vriend houdt bijvoorbeeld van jaren 70, maar dat vind ik allemaal te donker en bedrukt, hoewel er toen ook nogal wat kleur gebruikt werd.



(ik kan nog geen plaatjes plakken, heb ik net pas aangevraagd)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind echt bijna alle afbeeldingen van Ceci geweldig, dat is ook wel mijn smaak. Ik zou vooral die houten stoeltjes met hartje zo kopen! Ik ga straks ook even zoeken als ik thuis ben, leuk topic
Alle reacties Link kopieren


Maar dan met meer kleur en planten





Zonder die troela aan de muur







Alle reacties Link kopieren












Maar ook:

































En heel veel van deze dingen kom je, zwwar mishandeld met witte verf, tegen op MP en heet het opeens brocante.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:azizah schreef op 07 augustus 2013 @ 12:15:

Ik vind echt bijna alle afbeeldingen van Ceci geweldig, dat is ook wel mijn smaak. Ik zou vooral die houten stoeltjes met hartje zo kopen! Ik ga straks ook even zoeken als ik thuis ben, leuk topic haha, wat grappig, zodra er ergens een hartje inzit hoef ik het al niet meer.
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 07 augustus 2013 @ 12:16:

[img]http://www.lisanneleeft.nl/wp-content/u ... malist.jpg[/img]

Maar dan met meer kleur en planten



[img]http://franksart.exto.nl/gallery/dbimag ... lderij.jpg[/img]

Zonder die troela aan de muur



[img]http://cdn3.welke.nl/photo/scale-610xau ... horst.jpeg[/img]



[img]http://kunstdeco.nl/productimages/large ... rge-96.jpg[/img]Dit zijn wel mijn kleuren, maar ik vind het dan weer te modern.
Alle reacties Link kopieren
Alles na: maar ook van Tickel vind ik mooi.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
quote:VickyP schreef op 07 augustus 2013 @ 12:21:

[img]http://cdn3.welke.nl/photo/scale-610xau ... rMind.jpeg[/img]Die is leuk, maar het lijkt me helemaal niet lekker liggen. Maar voor de foto, fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 07 augustus 2013 @ 12:22:

[...]





Die is leuk, maar het lijkt me helemaal niet lekker liggen. Maar voor de foto, fantastisch!Dat denk ik inderdaad ook, maar ik vind het er zo cool uitzien.
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Alle reacties Link kopieren
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven