Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.



TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.





Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)





usb
Bedankt voor het meedenken allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Voormalig fabriekspand omgebouwd tot huis













Ik houd best van kleuren in huis en waardeer het als mensen uitgesproken keuzes maken, maar dit is me echt wat te hysterisch bij elkaar..
Alle reacties Link kopieren
Deze vrouw volg ik op Instagram, prachtig fris huis aangevuld met veel kleuren!

























Alle reacties Link kopieren
Huis in Sydney, Australie opgeknapt door 3 jonge mannen met oog voor detail.











Leuk huis idd Mdjh. Ik zou alleen als ik haar was af en toe voor grotere accessoires gaan in plaats van veel kleintjes. Ik vind het daardoor op sommige plekken wat rommelig ogen, terwijl het verder vrij "clean is".



Ik zal toch eens foto's regelen van mijn huis, zou het leuk vinden als jullie echt mee konden kijken.



Edit; bedoelde dat huis van 13:07. Dat van die jongens vind ik mooi, maar minder mijn smaak.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 18 augustus 2014 @ 13:07:

Deze vrouw volg ik op Instagram, prachtig fris huis aangevuld met veel kleuren!

....................................

Grappig wel, maar ik vind het wel heel erg kinderlijk.
Alle reacties Link kopieren
Eens wat betreft de kleine accessoires en kinderlijk; ik zat me bij die binnenkijker al ernstig af te vragen wat haar man van deze inrichting vindt..
quote:MocyMoos schreef op 18 augustus 2014 @ 13:19:

[...]





Grappig wel, maar ik vind het wel heel erg kinderlijk.Jij omschrijft het beter, het is een beetje "popperig".
Alle reacties Link kopieren




Mijn eigen huis, vanochtend op mijn blog gezet
Ik weet niet of je het hier wil plakken, maar ik ben eigenlijk best benieuwd naar je blog! Ziet er goed uit!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel! Ik heb 'm al eens eerder hier gepost, hopelijk vinden de mods me niet



www.donebymyself.nl
Leuk om te zien! Supermooi kleed dat je onder je kleding hebt hangen. Die zwart witte van Ikea hebben wij ook, al weet ik niet of hij nog past bij ons interieur als we klaar zijn maar dan heb ik boven nog wel plek.
Alle reacties Link kopieren
Die zwartwitte van Ikea ben ik zo over aan het twijfelen, eigenlijk is-ie me te abstract maar ik wilde perse een kleed in de woonkamer. Ons witte laminaat ben ik heel blij mee maar het is snel kaal & daardoor kil, dat wil ik niet. Maar wat je zegt, bij ons boven ligt in iedere kamer ook een vloerkleed, kleedt juist leuk aan!
quote:mjdlh schreef op 18 augustus 2014 @ 13:47:

Die zwartwitte van Ikea ben ik zo over aan het twijfelen, eigenlijk is-ie me te abstract maar ik wilde perse een kleed in de woonkamer. Ons witte laminaat ben ik heel blij mee maar het is snel kaal & daardoor kil, dat wil ik niet. Maar wat je zegt, bij ons boven ligt in iedere kamer ook een vloerkleed, kleedt juist leuk aan!



Waar heb je dat witte laminaat vandaan? Bepaald merk? Waren er ook andere kleuren? *Hart klopt sneller*



Ik vind het kleed leuk bij je woonkamer passen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 18 augustus 2014 @ 13:37:

Dankjewel! Ik heb 'm al eens eerder hier gepost, hopelijk vinden de mods me niet



www.donebymyself.nlWat ziet je huis er mooi uit! Helemaal mijn smaak! Ik vind vooral je vloer heel mooi. Wat voor vloer is het, als ik vragen mag? En blijft hij mooi?
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 18 augustus 2014 @ 13:52:

[...]





Waar heb je dat witte laminaat vandaan? Bepaald merk? Waren er ook andere kleuren? *Hart klopt sneller*



Ik vind het kleed leuk bij je woonkamer passen.Haha! Nou dan heb ik goed nieuws.. Het is supergoedkoop laminaat van de Ikea! Ze hebben het wel veranderd, want het laminaat ziet er nu iets anders uit dan toen wij het kochten (oktober 2013). Je hebt twee soorten wit: Prarie & Tundra. Kijk maar eens op de site van Ikea, de ene is ¤6 per m2, de ander ¤7. Koopje toch?
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel pamelacourson, zie hierboven!
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 18 augustus 2014 @ 14:06:

Dankjewel pamelacourson, zie hierboven!Bedankt, dat is inderdaad een koopje Op de foto's zag ik niet dat het laminaat was, ik dacht eerder aan een gietvloer of zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 18 augustus 2014 @ 14:13:

[...]





Bedankt, dat is inderdaad een koopje Op de foto's zag ik niet dat het laminaat was, ik dacht eerder aan een gietvloer of zo.Snap ik, komt natuurlijk ook doordat ik de foto's bewerk waardoor je het "werkje" in het laminaat niet meer ziet. In het echt zie je het wel omdat er een heel lichte nerf in gemaakt is
Ah, dat is op zich hartstikke mooi laminaat, maar wit is echt geen geweldig idee met 2 honden en 3 katten.... Ik zoek eigenlijk iets in ongeveer deze kleur; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70284910/



Maar dan effen. Godsonmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ben je al eens bij bouwmarkten langs geweest? Praxis, Gamma & Karwei? Net even op de site van Praxis geweest, die bieden ook altijd erg veel soorten laminaat aan.. Weet niet hoor, of het is wat je zoekt, maar dacht kan je de tip altijd geven.
quote:Meenjeniet schreef op 13 augustus 2014 @ 20:40:

Justmaartje (meelezer hier, ik reageer maar af en toe), wij hebben een Novilon betonlook vloer.Novilon is pvc, en valt dus af.quote:Meenjeniet schreef op 13 augustus 2014 @ 20:48:

Je hebt trouwens ook Walton Uni, dat hebben we gehad in een eerder huis, dat is écht een gietvloer-lookEn dat is dus marmoleum.quote:Justmaartje123 schreef op 13 augustus 2014 @ 15:26:

Ja, nogal een zeikdoos. Marmoleum, heb je een voorbeeld van wat je precies bedoelt (in een interieur?)? Ik kan helaas nog geen plaatjes plakken, maar op http://www.forbo-flooring.nl/Producten/ ... Marmoleum/ zie je wel voorbeelden. In mijn vorige huis had ik een marmoleum uit de Fresco-serie, middengrijs. Ik zie dat die niet meer bestaat helaas. Zonde!
quote:paresseuse schreef op 12 augustus 2014 @ 20:04:

Ben ik wel met je eens, Pumps. Zo'n drukke wand heeft wat lege ruimte nodig als tegenwicht. Verder vind ik 1 zo'n grote foto, als van die oude vrouw, wel heel mooi.



Weet iemand waar ik iets als dit kan vinden? Ik zie regelmatig op foto's van die glazen rechthoekige soort mini-vitrines.

[afbeelding]

https://o5home.nl/ En dit ken ik nog niet. Is een merk van ze. De naam heb ik wel vaker gelezen hier.



Ik vind dit wel mooi om wat losse souvenirs te kunnen groeperen.



Ik zie er een in Libelle staan nr 34 in het midden, linkerpagina en helemaal rechts. (Home by Loods 5). Is minder mooi, maar wel betaalbaar.



En tijdelijk uitverkocht. Wel snel gevonden: Ze staan er voor 5 euro, maar de grootste is maar 12 bij 12 en dat is klein. Misschien hebben ze ook wel grotere. En Xenos heeft ook wel eens dat soort spullen.

https://o5home.nl/nl/opbergen/opbergkistjes-brons
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 18 augustus 2014 @ 14:30:

Ah, dat is op zich hartstikke mooi laminaat, maar wit is echt geen geweldig idee met 2 honden en 3 katten.... Ik zoek eigenlijk iets in ongeveer deze kleur; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70284910/



Maar dan effen. Godsonmogelijk.Heb je een betonnen vloer? Dan kun je verven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven