Het mooie inrichtingen-topic.

07-08-2013 10:34 2267 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik kijk graag naar mooie interieurs om inspiratie op te doen voor mijn eigen huis(je). Ik zou graag zienw at jullie als forummers nu mooie inrichtingen vinden en hoop vooral dat er veel plaatjes geplakt worden hier.



TO begint: ik hou van brocante, lief en romantisch. En van oudere huizen met balkenplafonds, rare hoekjes en vides.





Schattige studio (al mis ik persoonlijk een beetje kleur)





En hier hebben ze ook een witte gehaakte bol lamp.

Zoiets werd ook gezocht een aantal maanden geleden door iemand hier. Hier hebben ze er voor 65 euro:

https://o5home.nl/nl/verlichting/hanglamp-gehaakt-3527
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 18 augustus 2014 @ 19:09:

[...]





Heb je een betonnen vloer? Dan kun je verven.Dit hebben wij op onze zolderkamer ook gedaan, is hartstikke mooi geworden! Maar, je hebt dus geen isolatie meer, dat kan op de benedenverdieping nog wel eens vervelend zijn..
Ik lees graag met jullie mee
Dank voor je ideeen, Pumps!
Geen dank, ik train mijn geheugen.

En mijn vaardigheid op google. En zo kom ik soms de mooiste dingen tegen wat ik anders nooit gezien zou hebben.



En de Melodi van Ikea is in prijs verlaagd naar 5,60 (rond die prijs) en dan heb je een plastic kap met pendel die zich uitstekend leent om te pimpen.

(Zou Ikea een wedstrijd van kunnen maken. Net als de Hema altijd heeft gedaan. Daar krijgen ze schitterende producten mee. Die zetten ze dan een jaar lang te koop. Bij de Hema. Daar heb ik nog een paar heel voordelige en heel bruikbare spullen van. En hier kap ik...... Ik dwaal af. Ikea heeft andere kanalen om goedkoop ontwerpers voor ze te laten werken.)
quote:Nouschi schreef op 18 augustus 2014 @ 19:09:

[...]





Heb je een betonnen vloer? Dan kun je verven.Ja, helaas ongelijk, vochtig en koud. Anders was het een prima idee geweest!
Alle reacties Link kopieren




























Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat zo mooi, een witgeverfde stenen muur
Alle reacties Link kopieren
Op Pinterest werd ik verliefd op dit plaatje:







Ik heb inmiddels het hele appartement gevonden, ik ben verliefd!









































Hiltje, heb ik het goed dat het woonkamergedeelte en slaapkamer wel jouw stijl zijn?
Ik wil jullie graag even stiekem mee laten kijken, ik verwijder dit graag later weer. Ben benieuwd wat jullie vinden, tips hebben, leuke ideeën. Jullie zijn hier meer bedreven in dan ik, plus ik ben stiekem ook hartstikke trots op mijn keuken en tegels. Verder is het nog een bouwval en de foto's zijn natuurlijk ook niet mooi, maar toch.



Poef!
Alle reacties Link kopieren
Wow Maartje, vind het echt heel heel mooi en dan lieg ik niet.



Geweldige tegels bij dat hout van de keuken en die op maat gemaakte kast aan de andere kant is ook geweldig. Wel mooi inrichten he, die kast. Niet alleen maar boeken, ook afwisselen met wat mooie objecten/vazen etc.
Alle reacties Link kopieren
En die keuken vraagt gewoon om Orla Kylie spulletjes en textiel

http://www.orlakiely.com/uk.cfm/house/kitchen/overview
Alle reacties Link kopieren
super appartement ook Mjdhl. Zou van mij iets meer kleur mogen hebben, maar heel fijne sfeer, strak, modern maar niet koud.
Je wordt bedankt voor Orla Kiely, dat gaat me geld kosten. Thanks! Wil graag bij de bank voor een vloerkleed en denk dat ik daar een grote pers in de roodtint van de tegels neer ga leggen.
Kast ga ik zaterdagochtend schilderen, zodat ik hopelijk zondag de boeken en dergelijke erin kan zetten. Ik heb veel mooie kook- en kunstboeken dus die gaan erin. Daarnaast natuurlijk flessen wijn en andere tierelantijntjes moet ik nog vinden. Ga ik zeker doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 20 augustus 2014 @ 11:40:

Ik wil jullie graag even stiekem mee laten kijken, ik verwijder dit graag later weer. Ben benieuwd wat jullie vinden, tips hebben, leuke ideeën. Jullie zijn hier meer bedreven in dan ik, plus ik ben stiekem ook hartstikke trots op mijn keuken en tegels. Verder is het nog een bouwval en de foto's zijn natuurlijk ook niet mooi, maar toch.

Mooie keuken, ik had het alleen zonder bovenkastjes gedaan.
quote:spectral schreef op 20 augustus 2014 @ 13:08:

[...]



Mooie keuken, ik had het alleen zonder bovenkastjes gedaan.Dankjewel, dat wilde ik ook liever maar dan had ik geen kastruimte gehad. Onderin is alleen onder de gootsteen kastruimte, rechts daarvan is de vaatwasser en onder de koelkast zit de diepvries. Had het er nooit in kwijt gekund.
Alle reacties Link kopieren
quote:mjdlh schreef op 20 augustus 2014 @ 09:50:

Op Pinterest werd ik verliefd op dit plaatje:



[afbeelding]



Ik heb inmiddels het hele appartement gevonden, ik ben verliefd!



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]



Hiltje, heb ik het goed dat het woonkamergedeelte en slaapkamer wel jouw stijl zijn?

Schitterend appartement, echt.



Ik vraag me alleen af (wel vaker trouwens): hebben die mensen geen lelijke spullen? Je weet wel: aftstandsbediening, kabels en opladers, stofzuiger, doos met tissues, paperbacks met gekreukte ruggen, vertrapte pantoffels, kattenbak, stekkerdozen, gekregen spullen met emotionele waarde die vreselijk lelijk zijn...

Gewoon, de dagelijkse fuctionele en terloops opgepikte dingen die niet 100% in een bedachte stijl passen? Hoe doen ze dat?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Mooie keuken maartje! Ben benieuwd hoe de rest wordt.
What a nuanced anxiety
Tyche, ik heb dat ook. Ik ben nu echt heel hard bezig om het zo netjes mogelijk te maken thuis, maar je houdt toch rommeltjes. Ik vind ook anderzijds wel dat die een huis echt thuis maken. Hoe prachtig dat appartement ook, het is vrij onpersoonlijk. Bedankt voor je complimentje, trouwens!



Spectral, zou je de links naar de foto's uit je post willen halen? Zo kan nog iedereen zien wie ik ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:tyche schreef op 20 augustus 2014 @ 13:25:

[...]



Schitterend appartement, echt.



Ik vraag me alleen af (wel vaker trouwens): hebben die mensen geen lelijke spullen? Je weet wel: aftstandsbediening, kabels en opladers, stofzuiger, doos met tissues, paperbacks met gekreukte ruggen, vertrapte pantoffels, kattenbak, stekkerdozen, gekregen spullen met emotionele waarde die vreselijk lelijk zijn...

Gewoon, de dagelijkse fuctionele en terloops opgepikte dingen die niet 100% in een bedachte stijl passen? Hoe doen ze dat?



Heel herkenbaar, al merk ik dat ik voor foto's voor mijn blog ook angstvallig aan het verstoppen ben. En dan ben ik erg blij met onze trapkast in de woonkamer (voor de stofzuiger, vazen enzovoort) en de lockerkastjes als tv-meubel, waar je ook lekker alles in kunt gooien zonder er naar om te hoeven kijken. De tv zie je ook nooit in woonbladen, die wil niemand erop.



Ik ken deze mensen natuurlijk niet persoonlijk, maar dit is natuurlijk wel ingericht door architecten waarna er mensen komen wonen. Het zou best kunnen zijn dat deze mensen gewoon heel veel geld hebben, maar wel rommelig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Justmaartje123 ik heb voordat hier de deurbel ging voor het bezoek heel vluchtig even kunnen kijken, ziet er mooi uit! Wat geweldig dat je voor die mooie tegels bent gekozen. (al heb ik ze veel te kort kunnen bekijken ).
Poef
Alle reacties Link kopieren
Geweldige tegels! Mooie robuuste keuken, en dat fornuis



Wat voor blad zit erop? Ik zou qua kleur zeggen beton, maar het glimt erg.. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
-

Toch iets te herkenbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven