Het water spuit eruit.

21-10-2014 12:43 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
O hemel! Ik wilde net mijn kachel ontluchten. Met zo'n ouderwets sleuteltje. Kennelijk is er iets afgebroken want het kraantje kan niet meer dicht. Het water spuit eruit. Ik heb er een veter ingestopt en zit nu met mijn vinger op de knop te wachten op de loodgieter. Nog wel snel een bh aangetrokken want ik was lekker aan het opruimen in mijn huispak. Nog 20 minuten
Heb je geen emmer? Als je dan toch de emmer ophaalt zet dan gelijk vast de voordeur open.
Alle reacties Link kopieren
oeps dat worden lange 20 minuten, en ik voorzie een topic in de geest van de ondergelopen keuken of badkamervloer(weet niet meer welke het was) maar sterkte met het Hansje Brinker spelen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je hoog hebt ontlucht, bij mij zit hij op het laagste punt, hoe hoger hoe minder water er uit komt lijkt mij tenminste.
Alle reacties Link kopieren
Emmer al geprobeerd (-:. Het spuit alleen zo hard en het is hier blokverwarming. Dus water genoeg. Een voordeel ik laat gelijk de gootsteen ontstoppen. Want daaruit liep van de week iets bij de buren door een gat in het plafond. Bruin water want net daarvoor iets met chocolade gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Tsja, logisch dat je dan aan het forum en je bh denkt
Alle reacties Link kopieren
Oh wat vervelend maar wat grappig stiekem ook dat je daar nu zit te hansje brinkeren en forummen tegelijkertijd!

Misschien kan je een handdoek er omheen binden? Wordt die wel nat maar spuit het niet overal heen en heb jij tenminste je handen vrij.
Zeg maar Spijker.
quote:yette schreef op 21 oktober 2014 @ 12:52:

Tsja, logisch dat je dan aan het forum en je bh denkt
Hoofdtoevoer afsluiten geen optie?
Alle reacties Link kopieren
Dus nu zit je met een hand aan de verwarming en je andere hand op de laptop? Nou, je prioriteiten zijn goed, dat wordt extra viva-bonus eind van de maand voor je!
Alle reacties Link kopieren
Handdoek werkt idd even. Als in snel plassen en terug. Ja echt die BH ook daar even de kachel voor losgelaten. En ik heb niet eens hangtieten. Alleen se boterham zal even moeten wachten (-:
De hoofdkraan is zo ongeveer het eerste waar ik naar ga zoeken als ik een nieuwe woning betrek.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nog wel je huispak aan? Beha of niet, zo kun je eigenlijk echt niet open doen
Alle reacties Link kopieren
He ja TO, doe even je haar en make up. Misschien is de monteur wel sexy
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Geen Rooi Donders he! Een joggingbroek (-: Mijn waterkraan is dicht en de electriciteit ook want het stopcontact zit ernaast. Maar de aansluiting vN de blokverwarming is beneden. De beachlook heb ik al. Spuit tegen m'n kop
Oooh succes. Ik heb ook heel de ochtend op een mannetje zitten wachten (gelukkig geen lekkage tegenhoudend), die (uiteraard) net op de eindtijd aan kwam rijden.
Juist in je huispak en warrige haren en dan een heeeerlijke loodgieter;)



Maar wel lastig zo!
Alle reacties Link kopieren
Heel goed, een nonchalante Miss Wet T-shirt look. Kan nog alle kanten op vanmiddag.
Alle reacties Link kopieren
quote:blommit schreef op 21 oktober 2014 @ 12:58:

De hoofdkraan is zo ongeveer het eerste waar ik naar ga zoeken als ik een nieuwe woning betrek.

Alleen helpt een hoofdkraan dichtdraaien niet bij een centrale verwarming die spuit.



Wel zit er vaak ergens een vulpunt, met een beetje geluk in de badkamer, dan kun je die open zetten en stroomt de boel gewoon leeg.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Blokverwarming? Heerlijk dan lopen alle huizen van t blok leeg in jouw huis. Dat wordt een wet tshirt contest

Maar zonder dollen: Succes TO, hoop dat de loodgieter snel komt!
Alle reacties Link kopieren
Zooooo opgelost. Een super vriendelijke monteur maar blij dat ik geen wit t-shirt aanhad. Ik heb uiteindelijk een veter in het gaatje gestopt en daarop weer een handdoek+vinger. Al mijn schone was kan weer de machine in. Alles nodig gehad om het water tegen te houden(-: . Hij heeft ook nog de lekkage in mijn gootsteenkastje opgelost. Het blijkt daar al twee jaar regelmatig te lekken door een creatieve aansluiting van de vorige bewoner. Keukenkastjes verrot en de vloer een beetje bol. Er bleek een slangetje te zijn aangesloten wat niet dichtgemaakt was. En bij verstopping zoekt het water dan een uitweg......... En nu......opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Alles is hier droog........
Alle reacties Link kopieren
tja belt die ene loodgieter even op die geweest is ?
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:yette schreef op 21 oktober 2014 @ 12:52:

Tsja, logisch dat je dan aan het forum en je bh denkt
quote:nlies schreef op 21 oktober 2014 @ 12:47:

oeps dat worden lange 20 minuten, en ik voorzie een topic in de geest van de ondergelopen keuken of badkamervloer(weet niet meer welke het was) maar sterkte met het Hansje Brinker spelenHendrik Haan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven