Hoeveel thee- en handdoeken?

12-09-2014 18:39 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje een domme vraag, maar hoeveel thee- en handdoekjes voor in de keuken hebben jullie? Ik heb het idee dat ik er te weinig heb, dus even kijken hoeveel ik erbij zou kunnen halen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Overdreven veel in de kast, want schoonmoeder komt altijd met stapels nieuwe aan. Theedoeken schat ik 20, handdoeken een stuk of 8.
Genoeg, maar ik gebruik er altijd maar 2, de 1 in de was, dan de ander weer terughangen.
Alle reacties Link kopieren
Geloof dat ik op vier of vijf kom en dan netjes bijpassend haha!
Hier acht setjes.



En dan nog zeven handdoekjes voor in de wc
Alle reacties Link kopieren
Een in gebruik, hangt er meer voor de show dan echt gebruiken. Niet nodig met een vaatwasser. 1 In de was en nog een paar op voorraad. Altijd makkelijk bij feesten en partijen of ongelukjes.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Drie setjes.
Ik heb geen flauw idee, een heleboel setjes, dat weet ik wel. Als ik leuke zie dan kan ik ze niet laten liggen en moeten ze mee naar huis.
Ik heb 1 setje en verder vooral een allegaartje aan oude erfenissen. Alleen dat setje heb ik ooit zelf gekocht. Bij elkaar schat ik een stuk of 5 handdoeken en 8 theedoeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 12 september 2014 @ 18:58:

Ik heb geen flauw idee, een heleboel setjes, dat weet ik wel. Als ik leuke zie dan kan ik ze niet laten liggen en moeten ze mee naar huis.Dat heb ik ook! Ik wil altijd alleen maar setjes en volgens mij heb ik wel een stuk of twintig mooie sets.
6 handoekken en 8 theedoeken
Alle reacties Link kopieren
Een heleboel, de theedoeken gebruik ik ook als handdoek, met een vaatwasser heb je die toch niet nodig.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Een geleboel, maar dat komt omdat ik vroeger in een winkel werkte die ze verkochten en ik ze daarom met korting kon kopen. Mooi voor mijn uitzet! Heb er zoveel dat ik er al bijna 20 jaar mee doe!
4 setjes, is meer dan genoeg
Mijn oma had er ontelbare! Was zelfs zo dat haar vriendinnen grapjes maakten over wat ze haar niet hoefden te geven, en of ze ze spaarde, dat soort dingen. Na haar overlijden kreeg iedereen, naast de dingetjes die we zelf hadden uitgezocht, daarom ook een stapeltje theedoeken, handdoeken en keukendoekjes...



Overigens hoefden wij ook nooit pannenlappen te kopen voor onze uitzet, die maakte oma (er stond ook een soort veto op om ze te kopen, eigenlijk...).
Alle reacties Link kopieren
5 setjes
Alle reacties Link kopieren
Elke dag een nieuwe thee- en handdoek. Was 2 keer in de week, dus met 5 setjes heb ik zeker genoeg.
Alle reacties Link kopieren
12 van ieder.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
200? weet je zeker dat je niet mis grijpt.
Alle reacties Link kopieren
Dus afhankelijk van hoeveel 'wij' er hebben, heb je er misschien te weinig?



Ergo sum.
Ik heb zeker acht setjes voor in de keuken. Hand- thee- en vaatdoek. Elke dag schoon en na een week een trommel was op 60 of 90 graden. Er gaan hier geen sokken of ondergoed bij de theedoeken!



Dan heb ik in de krat met kampeerspullen nog vier sets, met ieder twee theedoeken want geen vaatwasser op de camping, dus twee kinderen met twee theedoeken zijn dan een must.



In de bijkeuken de stapels afdankertjes, met gaatjes en heel lelijke vlekken. Te gebruiken voor vieze klusjes.



Dus hier zeker 20 hand- en 30 theedoeken.



En ook nog een kerstsetje bedenk ik me nu! Ligt in de linnenkast en gebruik ik elke kerst!

Alle reacties Link kopieren
Stuk of 10 van beiden denk ik.
Man en ik hebben elk 3 setjes ingebracht. Dus nu 6 setjes.

Ongeveer 10 vaat/aanrechtdoekjes en 1029378476 duizenddingendoekjes.
Alle reacties Link kopieren
Stuk of 8. Iedere dag een schone na afwassen (als ik niet thuis ben dus niet) en 1x per week wassen.



2: een voor in de was en een voor hangen? Echt? Yuk.
Zeg maar Spijker.
Heleboel, 4 setjes sowieso en nog een stapel losse theedoeken. Maar ik gebruik er maar 3 van elk, die rouleren. De rest is nog ongewassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven