Hommel in Luxaflex Duette... Wat nu?

30-08-2010 15:41 62 berichten
Dit is eigenlijk echt een non-probleem, maar ik word er niet vrolijk van!



Net vloog er een hommel vanuit de tuin zo naar mijn raam voor. Hij zat daar een tijdje en ik hoopte dat hij vanzelf weer weg zou vliegen. Opeens leek hij weg. Maar wat blijkt? De hommel is op de een of andere vage manier via de zijkant mijn Luxaflex Duette ingevlogen. Hoe het kan mag Joost weten. Maar dat beestje zit daar nu dus, zeker een meter van de zijkant af en hij moet eruit. Maar hoe? Heeft iemand een geweldig idee? Ik kan nu niks, zodra ik ze omhoog doe of naar beneden, wordt de hommel vermorzeld. (Hij is nog niet dood, zo af en toe maakt hij een hoog zoemend geluid!)



Wachten tot ie dood gaat en dan kan je hem er uit halen.
Alle reacties Link kopieren
Lokken met honing?
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Mag ie niet dood?
Van mij wel, hopeloze situatie toch? Maar wanneer zou hij echt dood zijn?
Alle reacties Link kopieren
Hommels zijn een beschermde diersoort dus ik vrees dat je luxaflex eraan moet geloven
Alle reacties Link kopieren
Dan trek je de luxaflex toch omhoog? Kun je m er daarna afvegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze2hier schreef op 30 augustus 2010 @ 15:45:

Hommels zijn een beschermde diersoort dus ik vrees dat je luxaflex eraan moet geloven
Alle reacties Link kopieren
stopzuiger op zn hoogste zuigkracht op de opening zetten?
bij ons hangen silhouette shades van luxaflex. Is dat ongeveer hetzelfde? (wie verzint die namens trouwens...?) en daar kregen we een spuitbusje met lucht bij geleverd. Vliegjes en ander gespuis spuit je dus zo uit de tunneltjes, zonder vlekken of plet-gevaar. Anders misschien een lege deo-spuitbus? daar zit vaak ook nog wel wat druk in.
Stofzuiger?
Okee, dat wordt de Luxaflex dus gewoon openknippen zodat 'ie weg kan vliegen?
met de stofzuiger kan ook ja (slim) als je hem niet in stofzuigerzak wilt hebben in verband met je ecologische overtuiging doe je effe een panty over de zuigmond, dan vliegt-ie zo weer weg als-ie bekomen is van zijn belevenissen.
Tante Klaas, het zijn denk ik wel dezelfde. Die dubbele in ieder geval. Maar ik heb niet zo'n ding!
Alle reacties Link kopieren
Luchtbedpompje
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Sjors, knippen en vliegen, dat zijn de te ondernemen acties.




Hij leeft nog... Kroop net naar de zijkant. Maar hij klinkt boos! Jaiks.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 30 augustus 2010 @ 15:46:

Okee, dat wordt de Luxaflex dus gewoon openknippen zodat 'ie weg kan vliegen? Nee, met luxaflex en al uitzetten in een beschermd natuurgebied tuuk.
Grrr, hij kruipt weer terug naar het midden... Wat een eigenwijs beest!
Alle reacties Link kopieren
Hommels doen niks hoor, die doen alleen maar stuifmeel endezo.



Maar goed, dat met die stofzuigerT en pantykous kan ook
quote:pearle schreef op 30 augustus 2010 @ 15:49:

Luchtbedpompje



kijk, da's nou creatief!

Bestaat er een Nobelprijs voor het oplossen van huis-tuin-en-keuken problemen? (de andijvie-award ofzo) ja? zoek niet verder naar kandidaten, we hebben een winnaar!!
O God, ik heb hem vermoord... Hij kon de stofzuiger niet aan.

Een moment stilte voor de hommel.
Alle reacties Link kopieren
Oh shit, mijn reactie komt te laat. Ik wilde als tip meegeven met een zaklamp op de ingang van de luxaflex te schijnen. Die beesten voelen zich daar wel tot aangetrokken en komen daar dan op af.
Alle reacties Link kopieren
Moordenares!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven