Honden vies vinden

25-10-2014 08:08 166 berichten
laat maar
quote:shaniqa schreef op 25 oktober 2014 @ 08:39:

Katten vind ik wel leuk



Dat katten door een vieze kattenbak lopen/krabben (en wie weet waardoor buiten) en daarna met diezelfde pootjes over een tafel, bank, aanrecht, persoon, vindt jij dan niet vies?

Een kat likt ook aan van alles en niet alleen aan zichzelf.
Honden stinken een beetje.
Alle reacties Link kopieren
Hans, Shaniqa heeft al (wederom) een ban te pakken. Lees het bantopic maar.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed, ik begrijp dat Shaniqa weer een ban heeft wegens racisme.



Is dat vanwege dit topic?

Dan ben ik wel benieuwd wat er in de TO stond eigenlijk, want ik kan me er niets bij voorstellen als ik naar de titel kijk.

Best knap dan dus.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er, 3 minuten geleden

Een huisgenoot die zijn ontlasting inpakt zou ik niet direct omschrijven als 'schoon'.









Een huisgenoot niet.



Maar zou je niet blij zijn als je hond zelf het poepzakje om zijn drol deed en aan je overhandigde?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alle reacties Link kopieren
quote:vla-flip schreef op 25 oktober 2014 @ 10:17:

[...]





Dat katten door een vieze kattenbak lopen/krabben (en wie weet waardoor buiten) en daarna met diezelfde pootjes over een tafel, bank, aanrecht, persoon, vindt jij dan niet vies?

Een kat likt ook aan van alles en niet alleen aan zichzelf.High five, girl, allebei tegelijk, hahahaha!!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 25 oktober 2014 @ 10:17:

Honden stinken een beetje.Wees dan maar blij dat je geen fret hebt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 10:18:

[...]









Een huisgenoot niet.



Maar zou je niet blij zijn als je hond zelf het poepzakje om zijn drol deed en aan je overhandigde?

Nee, die van mij kennende moet er dan eerst 8x mee overgegooid worden

Maar ik zie je punt.





De mijne stinken naar lavendeltjes, want ze zijn gisteren onder de douche geweest. Een van hun haat me nu.
Zeg maar Spijker.
Mijn hond is een viespeuk, hij weet dat ik dat vind. Hij vindt het niet erg dat ik dat vind. Verder mogen we elkaar graag
Alle reacties Link kopieren
quote:

vla-flip schreef op 25 oktober 2014 @ 10:17:

[...]





Dat katten door een vieze kattenbak lopen/krabben (en wie weet waardoor buiten) en daarna met diezelfde pootjes over een tafel, bank, aanrecht, persoon, vindt jij dan niet vies?

Een kat likt ook aan van alles en niet alleen aan zichzelf.Bij ons loopt de kat niet over tafels of het aanrecht. Bovendien maak ik de eettafel schoon voordat we aan tafel gaan, ik heb een kind. Die zijn echt viezer dan dieren. Weet je waar zij allemaal aanzitten en op tafel leggen? Bah.
You know how I know? Because I reeaally think so!
wij hadden vroeger een hond die zich op het uitlaatveldje in anderhonds stront rolde

daarna kregen we een hond die altijd het paardenveldje oprende om daar paardenstront te vreten



ik weet niet wat er in je openingspost vond, maar dat kan nooit zo smerig zijn als mijn verhaal
Alle reacties Link kopieren
Honden zijn heel schoon hoor.

ze hebben minder bacteriën in hun mond dan wij.

douchen hoeft niet want hun vacht heeft een ingebouwd schoonmaakmechanisme.



ik ben dan ook weer een hondenmanneke.

heb nix met katten, irritante beesten die consequent de nagels in je bankstel zetten.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
quote:ikdus2010 schreef op 25 oktober 2014 @ 08:40:

[...]





Hmm. Ben je zuster niet...



Maarreh, er staat echt 27 dagen en 166 berichten, meer kan ik er niet van maken...Haar topics zijn dan blijkbaar verwijderd. gaan oa over blanke vrouwe die vallen op zwarte mannen, en dat er zo voor TO als zwarte vrouw geen vis meer in de vijver overblijft. Enzo. Boe funking hoe....
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 25 oktober 2014 @ 10:25:

[...]





Bij ons loopt de kat niet over tafels of het aanrecht.



Ja ja....voor zover je weet

Ik heb ooit ook katten gehad (bij scheiding lekker bij mijn ex achtergelaten en de honden meegenomen) maar die f*cker zat toch mooi áltijd op de keukentafel of op het aanrecht als ik na het werk thuis kwam aanrijden. Dan zag ik 'm zitten. En als ik dan binnenkwam, zat ie ineens op de bank, de slimmerd.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Spijk-er schreef op 25 oktober 2014 @ 09:13:

[...]



Met dat soort uitspraken moet je oppassen. Ik zei dat laatst tegen iemand en die bleek een cavia-opvang te hebben. Echt. Hoe groot is de kans?!
quote:ikdus2010 schreef op 25 oktober 2014 @ 08:40:

[...]





Hmm. Ben je zuster niet...



Maarreh, er staat echt 27 dagen en 166 berichten, meer kan ik er niet van maken...Dan kan je niet loepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Spijk-er, 5 minuten geleden



Nee, die van mij kennende moet er dan eerst 8x mee overgegooid worden

Maar ik zie je punt.





De mijne stinken naar lavendeltjes, want ze zijn gisteren onder de douche geweest. Een van hun haat me nu.







Ik waste Brutus alleen als ie in een kadaver had gerold, verder meurde ie eigenlijk niet zo vaak. Op zijn scheten na dan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Mijn hond likte nooit in gezichten, je kruis was veilig en hij vrat geen poep op straat. Soort van ideale hond zeg maar. En nee, het was geen Furreal hond
Alle reacties Link kopieren
quote:happy-daddy schreef op 25 oktober 2014 @ 10:28:



douchen hoeft niet want hun vacht heeft een ingebouwd schoonmaakmechanisme.

Ik heb echt al een eeuw honden maar ik zet ze toch echt iedere 2 maanden onder de douche. Schoonmaakmechanisme mn neus. Ja ze zullen er zelf niet ziek van worden maar ik vind het gewoon niet aangenaam.



Die van mij zijn dan ook niet zo keurig, willen overal aan snuffelen, zwemmen in de plomp, rollen lekker door nat gras en komen soms met een half herbarium in hun vacht de bosjes weer uit.

Moet kunnen want het zijn honden. Maar ik wil ze ook kunnen aaien en knuffelen zonder dat zelf vies te vinden, dus wordt er hier gewoon gedoucht. Ze hebben ook eigen handdoeken en eigen shampoo. Toen mijn huidige lief voor het eerst bij mij douchte zei ik dat hij gewoon spullen uit de kast moest pakken. Pakte hij van het verkeerde plankje en stond hij met de hondenvoorraad te douchen Mijn arme lief.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo, 83 seconden geleden





Ja ja....voor zover je weet

Ik heb ooit ook katten gehad (bij scheiding lekker bij mijn ex achtergelaten en de honden meegenomen) maar die f*cker zat toch mooi áltijd op de keukentafel of op het aanrecht als ik na het werk thuis kwam aanrijden. Dan zag ik 'm zitten. En als ik dan binnenkwam, zat ie ineens op de bank, de slimmerd.



Nee, ik kan haar speuren. Ze is altijd onnoemlijk in de rui. Bovendien kunnen ze niet in de keuken, daar zorg ik wel voor. Ik ben te vaak ontdooiende stukken vlees kwijtgeraakt door samenwerking tussen de katten en de hond.



Brutus deed trouwen ook altijd of ie van de prins geen kwaad wist. Toen ie nog op de bank kon springen, lag ie ook altijd op de bank en braaf op zijn kleed als we binnenkwamen. De bank was dan nog warm.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Spijk-er schreef op 25 oktober 2014 @ 10:02:

Gepaste afstand bij het snuffelen Ja, echt! Hij is nogal smetvreserig aangelegd, geloof ik. Zo zal hij ook nooit in een plas gaan staan, maar er altijd omheen lopen. Stel je voor dat je natte poten krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat de to schreef maar ik vind dieren ook vies. Ze stinken sowieso altijd wel (de een meer dan de ander) likken overal aan, lopen door alles heen, brrrr.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:NummerZoveel schreef op 25 oktober 2014 @ 10:38:

[...]





Ja, echt! Hij is nogal smetvreserig aangelegd, geloof ik. Zo zal hij ook nooit in een plas gaan staan, maar er altijd omheen lopen. Stel je voor dat je natte poten krijgt! Deed de mijne ook. Als hij op zijn tenen had kunnen lopen had hji het gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats, 2 minuten geleden

Geen idee wat de to schreef maar ik vind dieren ook vies. Ze stinken sowieso altijd wel (de een meer dan de ander) likken overal aan, lopen door alles heen, brrrr.Het zijn net mensen.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Star schreef op 25 oktober 2014 @ 10:40:

[...]





Deed de mijne ook. Als hij op zijn tenen had kunnen lopen had hji het gedaan. heerlijk he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven