Ik heb zin in de Kerst!

27-05-2014 21:18 92 berichten
Man en ik zitten Boston Legal te kijken en het is nu rond de Kerst in de serie. En nu hebben we enorm zin in de Kerst....



Gezelligheid, familie, kerstboom, cadeaus, samen eten: Kerst! Oh men, wat heb ik daar nu een zin in... Wie van jullie ook?
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 27 mei 2014 @ 21:32:

Ik niet, ik hou van de zomer

Ja ik ook.

Ik vind Kerst wel leuk maar de temperatuur rond Kerst beduidend minder
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 mei 2014 @ 21:32:

[...]





Paaseitjes? Pepernoten? Wees eens duidelijk Mag jij kiezen. Allebei mag ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
I'll be home for Christmas

You can plan on me

Please have snow and mistletoe

And presents on the tree



Christmas Eve will find me

Where the love light gleams

I'll be home for Christmas

If only in my dreams



I'll be home for Christmas

You can plan on me

Please have snow and mistletoe

And presents on the tree



Christmas Eve will find me

Where the love light gleams

I'll be home for Christmas

If only in my dreams

If only in my dreams
Alle reacties Link kopieren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:noa schreef op 27 mei 2014 @ 21:32:

Ik niet, ik hou van de zomer, maar vind t wel leuk dat jullie ook Boston Legal kijken.Geweldige serie! We nemen het op en kijken samen iedere avond een aflevering.
quote:Enn schreef op 27 mei 2014 @ 21:34:

[...]



Mag jij kiezen. Allebei mag ook.Dan vind ik het tijd voor koek en zopie eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb wel zin in de kerst. Maar dat heb ik het hele jaar door. Het liefst laat ik de versiering ook het hele jaar door hangen. Alleen jammer dat er dan zoveel stof op komt. En dat mijn gezin het er niet mee eens is. Moet je ze eens horen als ik in april nog de kaartjes niet van de kastdeuren af heb gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Happy 2015
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ik mag geen plaatjes plakken, heeft er iemand plaatjes? Sneeuw, schaatsen, bevroren sloten etc....
Alle reacties Link kopieren
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik kerst!



Of eigenlijk de weken ervoor. Maar wel een witte kerst, alstublieft!
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 27 mei 2014 @ 21:38:

[...]





Dan vind ik het tijd voor koek en zopie eigenlijk.





Ik houd niet van schaatsen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:viavia2013 schreef op 27 mei 2014 @ 21:43:

Ik mag geen plaatjes plakken, heeft er iemand plaatjes? Sneeuw, schaatsen, bevroren sloten etc.... It Giet Oan!



“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Vanaf september heb ik altijd wel weer zin in de feestdagen, nu eerst lekker lente en zomer.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Zot! Laat eerst het seizoen van rosé (bier), op het terras zitten en genieten van de lange zwoele avonden eens beginnen!



Als het nu net september/oktober was OK, dan begin ik ook weer langzaam naar de Kerst toe te leven, maar nu toch nog niet?



Geniet nog van de Kerst afleveringen. Echte Kerst laat nog even op zich wachten (gelukkig).
Ik heb nog steeds mijn kerstboom nog niet weggebracht naar grofvuil... Hebben? Helemaal vintage woodlook, mooie taupe tint heeft ie



*gaat zich weer even doodschamen*
Hahaha, mijn 6 jarige dochter blijkbaar ook. Vandaag had ze een Barbie kerstverhaal gekozen om voor te lezen. En ach als je vandaag naar buiten keek zou je zweren dat het herfst was.

Maar ik heb nu eerst zin een heerlijke zomer.

(en Boston Legal vind ik ook leuk)
Alle reacties Link kopieren
quote:Doperwt schreef op 27 mei 2014 @ 21:50:

Helemaal vintage woodlook, mooie taupe tint heeft ie





Zet het ding op Pinterest, komt helemaal goed.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja.... Knal er dan nog wel even een rieten hart met witte strik in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lampjes en versieringsmeuk mag nu ook. Zolang t maar oranje is. In het kader van de oranjekoorts is niets te gek.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren




Alle reacties Link kopieren








quote:viavia2013 schreef op 27 mei 2014 @ 21:43:

Ik mag geen plaatjes plakken, heeft er iemand plaatjes? Sneeuw, schaatsen, bevroren sloten etc....Kan je aanvragen op de overig pijler. Je hebt genoeg postings gedaan.





Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven