Ik heb zin in de Kerst!

27-05-2014 21:18 92 berichten
Man en ik zitten Boston Legal te kijken en het is nu rond de Kerst in de serie. En nu hebben we enorm zin in de Kerst....



Gezelligheid, familie, kerstboom, cadeaus, samen eten: Kerst! Oh men, wat heb ik daar nu een zin in... Wie van jullie ook?
Alle reacties Link kopieren








Alle reacties Link kopieren
Al het een beetje meezit, krijg ik dit jaar een supermooie kerst. En heb ik er zin in voor het eerst in meer dan 20 jaar. Dus ja, ik kijk er naar uit.




Kerst? Het is mei!
quote:Jaja007 schreef op 27 mei 2014 @ 21:30:

[...]





Same here +1000







Hoi Jaja007!
Jaaa Kerst!!



Lekker naar Nederland met de kerst hopelijk. Kerstmis in Saoedie was een beetje schraal dit jaar omdat mijn man gewoon moest werken. Een week voor kerst hadden we trouwens wel twee leuke kerstfeesten voor de kinderen.



En dan bij 30 graden de kunstkerstboom optuigen
Alle reacties Link kopieren








Gewoon je boompje versieren en van genieten. Van het weekend stook je hem op in de vuurkorf. Daarna nog wat vuurwerk afsteken en dan heb je oud en nieuw ook weer gehad !
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er al klaar voor hoor!
Alle reacties Link kopieren
Jaaa Kerst! Zeker met dat herfstige weer van vandaag...

Normaal gesproken begin ik zo'n beetje zin te krijgen in de kerst zo half mei, en aan het einde van de zomer ga ik echt wel naar te kerst toe te leven.. Alleen dit jaar trouwen vriendlief en ik in juni dus leef ik nog even daar naartoe

Daarna: op naar de kerst!
Alle reacties Link kopieren
Je bent net mijn vriend, die roept op 27 december al dat-ie zo'n zin in kerst het jaar erop heeft!
Vroeger zat ik op mijn werk nog wel eens alleen in een kamer achter de pc. Heb vaak genoeg midden in de zomer skyradio christmas station op staan werd wel voor gek verklaard door iedereen die het hoorde haha!
Alle reacties Link kopieren
Ah bah, nee nog geen zin in. Ik moet mijn 2 kerststukjes nog opruimen die in de huiskamer staan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Keeeeeerst Jeeeeeeeeeej!!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Desperate_Housewive schreef op 27 mei 2014 @ 22:15:

Vroeger zat ik op mijn werk nog wel eens alleen in een kamer achter de pc. Heb vaak genoeg midden in de zomer skyradio christmas station op staan werd wel voor gek verklaard door iedereen die het hoorde haha!Van jou weten we dat je gek bent, met je kerstservies.
Ik krijg altijd zodra het mooi weer wordt zin in Sinterklaas (en sowieso december), heel maf. En in juli geef in een feestje waarbij ik oliebollen serveer (ik heb nog drie pakken mix in de kast staan ).



En als dan in augustus de pepernoten in de winkel liggen doe ik een dansje, want dan lijkt het opeens zo dichtbij! (Nog maar drie maanden totdat de pepernoten in de winkel liggen, dan is het nu al bijna Sinterklaas hè? )



Oh ja, en ben ik raar omdat ik het hele jaar door mijn Sinterklaasmokken gebruik?
Alle reacties Link kopieren
ongeveer zodra kerst eindigt heb ik alweer zin in kerst
Alle reacties Link kopieren
Hallo zeg, gisteren heb ik nog een handje paaseitjes naar binen gewerkt.
verba volant, scripta manent.
wij hebben net 3 weken het grootste gedeelte van de kerstversiering opgeruimd. Er ligt nog een resttantje op de bank



Voorlopig liever nog niet..
Oh, gelezen dat Doperwt en Mylene-Valerie ook nog wat kerst spullen moeten opruimen. Blij dat ik niet de enige ben!
Alle reacties Link kopieren
Kerst!!!! ????
Alle reacties Link kopieren
Oeps ik deed smileys.... Ik bedoelde het heel enthousiast ; kerst!!!!
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van dit topic, heb ik maar gelijk afspraken gemaakt voor dit jaar.

Heerlijk, kerst. Maar eigenlijk de hele decembermaand. I love it! Overal, thuis, in de winkels, in de straten. Van mij mag december gewoon 3 maanden duren. En dan slaan we januari en februari over, want dat vind ik dus verschrikkelijk.
Trotter : dat staat ook het hele jaar door mooi uitgestald in de kast heb dus altijd een stukje kerst in huis haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven