Ik wil naar bed maarrrr...

22-07-2014 22:35 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
er is een enorme spin in de buurt van mijn bed

Vanmiddag de badkamer gepoetst en ineens viel hij achter de wasbak vandaan, zo groot als de palm van mijn hand en liep hij naar de slaapkamer. Ik weet niet precies waar hij zit, maar dát hij er zit weet ik zeker.

Ik had gehoopt dat ik 'm was vergeten, maar dit is de grootste die ik ooit in mijn leven heb gezien en ik vind het maar niks.

Ik weet dat het ontzettend triest is dat een vrouw van inmiddels 30 bang is voor spinnen, maar ik moet er de hele tijd aan denken nu het bedtijd is!

Iemand tips, bemoedigende woorden, mantra's of andere goedbedoelde adviezen?
This is not kosher!
Ieuw! nee, ik kan je alleen maar heel goed begrijpen!
Ach, hij kan hooguit over je heen wandelen vannacht. Bijten doet ie niet hoor!



(helpt dat?)
Ik zou dus niet kunnen slapen voordat die hele kamer gesaneerd is



Met het risico dat ik 'm tegen kom, maar dan weer ik iig dat hij er wel/niet zit.



Verder...brrrrrrr....
Ik had laatst hetzelfde! Gelukkig slaapt mijn lieve kat bij me op bed, dus ik troost mezelf met de gedachte dat hij die spin wel op zal eten als hij in mijn buurt komt. Heb jij toevallig geen kat?
Alle reacties Link kopieren
Heb je een beetje een lekkere bank? Dan zou ik daar op crashen want ik zou ook geen voet meer in je slaapkamer zetten.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren zag ik ook een grote in de gordijnen......vanmorgen zag ik 'm aan de andere kant over de truien in de kast lopen....;-(



(Dit helpt vast niet ;) )
I feel you.



Kan je toch niet stiekem kijken of je hem ergens ziet? Een buurman inschakelen om hem weg te krijgen? (heb ik ook wel eens gedaan )
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:36:

Ach, hij kan hooguit over je heen wandelen vannacht. Bijten doet ie niet hoor!



(helpt dat?)Sadist!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
Ogen dicht en slapen.

Wie weet wat er de afgelopen 30 jaar al over je heen is gelopen 's nachts.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hahahah herkenbaar. Ik zou lekker op de bank crashen.
.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik bleef op de bank vannacht, dat weet ik zeker. iek!
Sorry, aan mij heb je ook niks, ik zou dus op de bank slapen totdat ie in de stofzuiger ligt.



En ja, daar gaan ze dood van. Laatst ergens gelezen dat ze ademhalen door een soort van porien en die verstoppen door het stof. En ik ben dus zo´n anti-heldin, dat ik na een paar maanden die stofzuigerzak door mijn halve trouwboek laat verwijderen...



Maar dat helpt vast ook niet .
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028, 2 minuten geleden

Heb je een beetje een lekkere bank? Dan zou ik daar op crashen want ik zou ook geen voet meer in je slaapkamer zetten.

Hij is al van de badkamer naar de slaapkamer gegaan, misschien is hij allang verkast naar de huiskamer en heeft hij de hele avond op de rugleuning naar TO gekeken
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vertelde het vanmiddag aan mijn vriend, die dus doodleuk zei dat onze kat m wel zou vangen en opeten maar hij ging ook niet zelf zoeken (bange poepert volgens mij).

Er staan ook dozen onder het bed, schoenen etc, plus nog genoeg kieren en gaten in de muren/vloer waar hij zich kan verstoppen.



Vriend grapte ook nog even dat ie vast van vorig jaar is, als hij echt zo enorm was als ik zei
This is not kosher!
Die spin is vast alweer ergens de muur in gekropen. Daar zitten ze veel liever dan in een open ruimte. En over je heen lopen vannacht zal ie niet doen, voor spinnen voelt een mens veel te heet aan.
Alle reacties Link kopieren
himalaya!
This is not kosher!
Alle reacties Link kopieren
quote:Splinter_ schreef op 22 juli 2014 @ 22:36:

Ach, hij kan hooguit over je heen wandelen vannacht. Bijten doet ie niet hoor!



(helpt dat?)

Haha, ik wou dat ik hiermee kon instemmen (ben zelf ook als de dood voor spinnen). Maar onze poes die afgelopen weekend een relatief klein spinnetje aan het treiteren was, vloog opeens een meter de lucht in toen ze hem wilde opeten. Spin dacht: ho, jij gaat mij niet eten. Hap!



Sorry, ik hoop dat je de spin gevonden en geëlimineerd hebt
Alle reacties Link kopieren
quote:stokst@@rtje schreef op 22 juli 2014 @ 22:44:

Die spin is vast alweer ergens de muur in gekropen. Daar zitten ze veel liever dan in een open ruimte. En over je heen lopen vannacht zal ie niet doen, voor spinnen voelt een mens veel te heet aan.

Kijk! Bedankt! Ik dacht dit al eens eerder gehoord te hebben dat een mensenlijf te warm voor hun is.

Lakens zijn vanmiddag al verschoond dus hij zal vast niet ín bed gekropen zijn. Overigens doe ik al heel sneu elke keer het licht aan in de slaapkamer zodat ik zeker weet dat ik dé spin niet per ongeluk aanraak (of erop ga staan IEKS!)
This is not kosher!
quote:Exces schreef op 22 juli 2014 @ 22:42:

Sorry, aan mij heb je ook niks, ik zou dus op de bank slapen totdat ie in de stofzuiger ligt.



En ja, daar gaan ze dood van. Laatst ergens gelezen dat ze ademhalen door een soort van porien en die verstoppen door het stof. En ik ben dus zo´n anti-heldin, dat ik na een paar maanden die stofzuigerzak door mijn halve trouwboek laat verwijderen...



Maar dat helpt vast ook niet .



Ik heb ooit de stofzuiger afgeplakt met tape, bang dat hij er alsnog uit zou komen.



En ooit te laat geweest op mijn werk omdat al mijn schone kleding op zolder lag, maar daar zat een spin tegen de muur aan. Ik durfde dus niet naar zolder te gaan en durfde hem ook niet te vangen.
Erg.

hier ook panische angst voor spinnen, heb weleens zo hard gegild dat de spin het hoorde en weg rende.
Vaak zijn ze met zijn tweeen, maar dat is niet echt opbeurend denk ik zomaar
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk topic dit

Ik wilde net naar bed gaan, maar was te lui om op te staan. Had gedacht dat dit een topic was van iemand die ook geen zin had om haar tanden te poetsen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook niet naar bed gaan! Stel je voor straks kom die spin tevoorschijn en eet hij je op! Of hij deelt een dodelijke steek uit over een aanval maar niet te spreken



*sorry maar ik snap niet dat mensen bang zijn voor een spin die helemaal niets doet*



Ik zou gewoon lekker gaan slapen
elke dag waarin je je druk maakt over je verleden, gaat af van je toekomst
quote:Wellhello schreef op 22 juli 2014 @ 22:40:

[...]



Sadist!

Sorry!



Maar wat je schrijft over die dozen enzo onder je bed: dat vindt ie vast 100x fijner om te vertoeven vannacht.

Zijn er geen dingen waar je een spin mee kunt lokken? Een hoopje lekkere vliegjes ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven