Ikea bed?

08-07-2010 20:06 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben toe aan een nieuw bed (matras 140x200 heb ik al) en vraag me af wat jullie ervaringen zijn met bedden van Ikea. Ik vind met name de Malm en de Aspelund leuk.



Wie heeft ervaring met deze bedden?
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben de Malm, en doet na 5,5 jaar nog prima zijn werk.

Matras is ook van IKEA, en bevalt ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Ikea bedden zijn prima
Alle reacties Link kopieren
Jorina wij hebben ook de malm! Nu zo'n 4 jaar en hij ligt prima! Ik vind hem alleen wel erg laag.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook al 3-4 jaar een Malm, en ik ben er erg tevreden over! Hij doet het nog steeds prima, ik vind het een goed en mooi bed.

Het is inderdaad wat laag, maar eigenlijk valt me dat nooit meer op.



Ik heb er ook een verstelbare lattenbodem en matras van Ikea bij.

Perfect!
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel voor de snelle antwoorden! Ik zit net te kijken naar een lattenbodem maar ze hebben er zoveel...:s Verstelbaar klinkt goed...maar neem ik 1 van 140 breed of 2 van 70? Bij twee losse bodems en 1 matras heb ik niets aan verstelbare bodems....Maar zijn 2 losse bodems niet beter?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook de Malm! Mijn broertje en mijn ouders ook bevalt super! Alleen krijg je wel érg snel een krasje op het bed. Als je bv één keer aantikt met je horloge kan het al zover zijn! Echter zijn de bedden erg goedkoop en vind ik die paar mini krasjes wat ik heb niet erg! Als het nu een bed van 800 euro was....
Wij hebben ook een Malm, al 5 jaar. We hebben er 2 verstelbare lattenbodems op liggen, niet de elektrische, maar met de hand. Heeft weer goed dienst gedaan tijdens de kraamweek in juni.
Alle reacties Link kopieren
heb ook de malm, vannacht weer lekker slapen
Alle reacties Link kopieren
bij ons zitten er geen krasjes op... wij hebben de houtkleur variant. Ons bed is 1.60 bij 2.00 en we hebben twee losse lattenbodems en 1 matras.
Alle reacties Link kopieren
@Tandpasta: 2 bodems en 1 matras bevalt goed?
Alle reacties Link kopieren
ja bevalt heel goed! ga je alleen in je bed slapen? Dan is het wel heel fijn als je 1 matras hebt anders heb je voor je gevoel maar een heel klein bedje.

Wij liggen er met z'n tweeen in en vinden het wel fijn dat we geen naad midden in hebben dus daarom hebben we 1 matras maar wel twee lattenbodems omdat m'n man ruim 20 kg zwaarder is.
Alle reacties Link kopieren
tandpasta



Wij hebben ook de houtkleur, zonder krasjes ,en 2 niet verstelbare lattenbodems, en een 2 persoonsmatras. Ik vind 2 aparte matrassen trouwens echt ruk. Altijd die gleuf...
Alle reacties Link kopieren
haha hebben wij ook! en hoe breed is jullie bed? Hebben jullie er ook de nachtkastjes bij? Wij wel, alleen ze zijn er nu even af omdat we anders te weinig ruimte hadden om het ledikantje van dochter bij ons op de kamer er bij te zetten.
Alle reacties Link kopieren
SB1980; ik vind die andere (Aspelund) trouwens wel erg leuk!! Denk dat ik hem er hier niet door krijg. Man houdt meer van strak, maar ik vind hem denk ik wel iets leuker dan de Malm.
Alle reacties Link kopieren
quote:tandpasta schreef op 08 juli 2010 @ 20:45:

ja bevalt heel goed! ga je alleen in je bed slapen? Dan is het wel heel fijn als je 1 matras hebt anders heb je voor je gevoel maar een heel klein bedje.

Wij liggen er met z'n tweeen in en vinden het wel fijn dat we geen naad midden in hebben dus daarom hebben we 1 matras maar wel twee lattenbodems omdat m'n man ruim 20 kg zwaarder is.



Ik ga er de helft van de tijd met z'n tweeën in slapen. Ik vind 1 matras sowieso fijner, of ik nou alleen of met z'n tweeën slaap. Ik scheel ook 30 kg met mijn lief...is het in zo'n geval aan te raden 2 lattenbodems te nemen?



quote:tandpasta schreef op 08 juli 2010 @ 20:53:

SB1980; ik vind die andere (Aspelund) trouwens wel erg leuk!! Denk dat ik hem er hier niet door krijg. Man houdt meer van strak, maar ik vind hem denk ik wel iets leuker dan de Malm.Ja leuk is die hè? Echt een schattig bed! Ik woon niet samen dus kan het helemaal zelf beslissen . Alleen jammer dat niemand ervaring heeft met de Aspelund... Ik ga eerst wel eens kijken en testen bij de Ikea.
Alle reacties Link kopieren
Wat een Malm bedden allemaal hier zeg! Ik heb er zelf ook één en het is een goed bed. Idd wel een beetje laag maar verder geen klachten.
Malm! Helemaal prima, alleen in de toekomst wil ik ooit ook nog wel een hoger bed. Maar voor nu is het prima.

Wij hebben twee lattenbodems, twee matrassen maar mét een dekmatras erop, ook van Ikea. Dus geen naad in het midden maar wel allebei eigen matras.

Vind ook de dingen die je erbij kan kopen supervet, zoals dat hoofdeinde met uitschuifbare nachtkastjes zeg maar! Erg leuk! Hieronder is niet mijn bed, want ik heb het niet i.v.m. de ruimte, maar als idee...



Alle reacties Link kopieren
261112anoniem schreef:
08-07-2010 20:07
Wij hebben de Malm, en doet na 5,5 jaar nog prima zijn werk.

Matras is ook van IKEA, en bevalt ook goed.
heb het vandaag in elkaar gezet met mijn papa maar het kraakt echt zeer hard was dat biju ook de 1 ste dag
anoniem2903 schreef:
04-03-2018 18:20
heb het vandaag in elkaar gezet met mijn papa maar het kraakt echt zeer hard was dat biju ook de 1 ste dag
Dat wordt buiten het bed wippen dan.
Voor dat budget een prima bed. Hoort niet te kraken trouwens. Zijn er dingen te strak aangedraaid of juist erg los?
-zip-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven