Jaloerze poes

20-08-2014 21:24 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi



Ik heb 2 van die prachtexemplaren. ging/gaat ook goed hoor met die 2.

Maar Fleur is toch wel een poes met een kop er op.



Wel vaker is het me opgevallen dat ze overal haar kop tussen steekt, vooral als ik met de kater Mick bezig ben. Maar goed, ruimte zat. Ook zij kan gekroeld worden en dat gebeurd ook.



Vanmiddag was ik even in bed gekropen, ziek gammel, gewoon niet lekker. Micks kwam bij me liggen in zijn holletje onder het deken. Lekker trappelen en ontspannen. Beiden op weg richting dromenland. Tot opeens iets bovenop ons springt. Echt vol bovenop. Nagels van Mick diep in mijn vel en een enorme angst om weg te komen (Auw)

Dat iets was Fleur. Ze wist dat hij er lag, had al bovenop hem gestaan (maar weggestuurd dat ze niet bovenop mocht gaan staan, wel met een kroel)



Wat moet ik hier nu mee. Dit gaat geheid nog een keer gebeuren. En daar heb ik geen zin in..

Kater wordt er wantrouwig van en ook ik ben wat alert er op. Ook de band tussen mij en kater lijkt dat even wat bekoeld. Gelukkig is hij na een paar uur toch weer bij me gekropen, maar hij bleef waaks.



Fleur is een dominant typje. Ik noem dr wel is krengetje of draak. Wat ze in dr kop heeft gebeurd bij wijze van.

In het begin heeft Fleur zich enorm aan kater opgetrokken, steun en toeverlaat zeg maar. Maar nu zit ze hem ook wel te narren.
Alle reacties Link kopieren
Maak je het niet groter dan het is? De band tussen jou en Mick wordt hierdoor ook anders? Dit is toch normaal kattengedrag, of mis ik iets?
Alle reacties Link kopieren
Daar ga je echt niets aan veranderen dus laten gaan. Fleur is de baas en Mick zal het af en toe weten.



Wel eens gedacht aan een zpellingcurcus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet zoals vanmiddag dan lekker de deur van de slaapkamer dicht doen zodat je even een moment met Mick hebt?



Of als Fleur slaapt dat je even extra tijd neemt voor Mick?



Ik heb hier ook een jaloerse kat maar ik heb ze aangewend dat de een aan de ene kant of op mij kan liggen en dan nog heb ik voor die andere 2 aan elke kant een plekje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Herkenbaar, maar ze zullen het zelf uit moeten vechten.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alleen een kattige poes omdat ik draakjes leuk vindt.



Natuurlijk proces, wanneer draakje op mijn schoot zit en de hond van mijn zusje komt langs dan heb ik ook de nagels in mijn buik. Laat de beestjes hun gang gaan en het kristaliseert zich vanzelf uit. Kruipt poes bij je en gaat kater op het voeteneinde bijvoorbeeld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ze zitten elkaar om en om op de kop hoor, dat wisselt.



Maar dat overal tussen zitten, dat komt echt vanuit fleur.

Op de bank trekt Mick zich dan terug, gaat wat anders doen. Maar op bed had hij dus echt niet aan zien komen. Ze sprong vol bovenop waardoor de nagels in het rond vlogen en in 'paniek' wilde hij weg komen met nagels in mijn vel.



Dat de band veranderd, ja wantrouwiger. Niet op zijn gemak, waaks
Dat heet nou rangorde bepalen. Of gaat dat niet zo bij katten
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 20 augustus 2014 @ 21:31:



Wel eens gedacht aan een zpellingcurcus? Gezellig dat je ook bij de club zit!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Doe je slaapkamerdeur voortaan dicht, dan kan die kat er niet in.
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat echt om katten? Niet om kinderen?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 20 augustus 2014 @ 22:43:

Doe je slaapkamerdeur voortaan dicht, dan kan die kat er niet in.Plus 1. Te smerig, kat in je bed gatverdamme
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Bestaat vást een psych voor, voor rare kattenvrouwtjes de veranderende band tussen twee katten
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Mwah, ik krijg hier standaard hoofd-nek massage van kitten zodra ik in bed ga liggen, dus mijn deur blijft mooi open.

ook omdat er bij dichte deur een jammer- en krabconcert begint
Alle reacties Link kopieren
quote:SpringDing schreef op 20 augustus 2014 @ 22:56:

Mwah, ik krijg hier standaard hoofd-nek massage van kitten zodra ik in bed ga liggen, dus mijn deur blijft mooi open.

ook omdat er bij dichte deur een jammer- en krabconcert begintDat janken en krabbelen leren ze vanzelf af
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 20 augustus 2014 @ 22:57:

[...]



Dat janken en krabbelen leren ze vanzelf af



Dat denk jij



Kat blijft hier gewoon welkom overal.
Alle reacties Link kopieren
quote:little_angel89 schreef op 20 augustus 2014 @ 23:03:

[...]





Dat denk jij

Dat weet ik wel zeker

Kat blijft hier gewoon welkom overal.Moet jij weten, jij slaapt in die viezigheid.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
quote:hatsetats schreef op 20 augustus 2014 @ 22:49:

Bestaat vást een psych voor, voor rare kattenvrouwtjes de veranderende band tussen twee katten Zo iemand heet feline gedragsdeskundige en ik ben er zo één. Ik begrijp dat jij dat maar zwaar overdreven vindt?
Alle reacties Link kopieren
quote:cestoda schreef op 20 augustus 2014 @ 23:13:

[...]



Zo iemand heet feline gedragsdeskundige en ik ben er zo één. Ik begrijp dat jij dat maar zwaar overdreven vindt?Meid hoe kom je daar nou bij? Als mijn katten nog eens issues krijgen door een veranderde onderlinge band of omdat ze niet in de slaapkamer mogen dan bel ik jou.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Alle reacties Link kopieren
Verschonen jullie dan elke dag jullie bed? Je kan dan toch tapijt tegen de onderkant van de deur doen ofzo? Dan voorkom je ook dit soort situaties.
Twee van mijn poezen gaan ook altijd mee naar bed en ik vind het heerlijk en knus! Verschoon niet elke dag mijn bed, wel vaker dan toen ik nog geen poezen bij me in bed had. Binnenkort komt nummer drie er ook bij slapen (ze is nu nog te klein)

De poezen die bij me slapen gaan wel in bad, ze hebben geen haren.
Alle reacties Link kopieren
Yasmijn was toch een uitdaging aangegaam voor tr**len? Dit is hem...
quote:saoto schreef op 20 augustus 2014 @ 23:51:

Twee van mijn poezen gaan ook altijd mee naar bed en ik vind het heerlijk en knus! Verschoon niet elke dag mijn bed, wel vaker dan toen ik nog geen poezen bij me in bed had. Binnenkort komt nummer drie er ook bij slapen (ze is nu nog te klein)

De poezen die bij me slapen gaan wel in bad, ze hebben geen haren.Bah! Onbegegrijpelijk.
quote:iamalady schreef op 20 augustus 2014 @ 23:56:

[...]





Bah! Onbegegrijpelijk.

Zo onbegrijpelijk dat je ervan gaat stotteren?

Ik ben zielsgelukkig met mijn poezen.

Misschien mede daarom dat ik zelden de neiging heb onnodig botte reacties te geven.
Alle reacties Link kopieren
Je klinkt als een echt kattenvrouwtje. Beetje to much hoe je het verhaalt vertelt.
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven