Kast gezocht (foto)

19-04-2014 13:28 24 berichten
Hoi allemaal,

Ik kwam online deze kast tegen die me geweldig lijkt voor de babykamer waar we mee bezig zijn. Alleen... geen idee waar de kast vandaan komt. (Komt in ieder geval wel van Nederlandse pagina). Vind hem wel beetje Ikea achtig, maar kan hem daar niet vinden.



Hier wellicht iemand die hem herkent en weet waar die te koop is?



Alle reacties Link kopieren
Ikea kast.
Alle reacties Link kopieren
Hemnes kast is het trouwens.
Toch Ikea? Hmm, dan zeker helaas een model die niet meer te krijgen is
Alle reacties Link kopieren
Ja wel, is gewoon de Hemnes kast bij de ikea zelf kun je dan de deur kiezen. Op de site staat hij met spiegel maar volgens mij kun je gewoon de andere deur ook nog kiezen. Kun je zelf samen stellen.
Alle reacties Link kopieren
Ikea, is nog wel te krijgen hoor. Je moet alleen ff de juiste kastdeur zoeken.

Wij hebben deze serie met blauwe lade frontjes in december gekocht. Heb deze deuren ook nog gezien. Staat op de kinderafdeling. Succes
Alle reacties Link kopieren
Is het niet een pax kast?
Zo welkom dat het bijna pijn doet...
Inderdaad Hemnes van Ikea, maar het zou best kunnen dat deze frontjes eruit zijn. Wij wilden een aantal weken terug (ik denk december/januari) een frontje voor een lade kopen zoals onderop de foto en die was niet meer te krijgen/bestellen. Uiteindelijk dus vier kleine lades nu. Wel jammer, want ik vind deze kast (wij hebben een iets lager model) erg leuk staan op onze babykamer
Alle reacties Link kopieren
Is het echt wel Hemnes? Op de website van Ikea zie ik alleen een vitrinekast die hier op lijkt, maar die heeft twee knoppen per lade, pootjes en lijkt groter..
Het is een pax met Hemnes frontjes/deurtjes. Weet niet of die er nog in zitten qua model, maar dat kan je het beste bij ikea kijken.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben net zo'n soort kast op de kamer van 1 van onze dochters.

Je kunt de kast helemaal zelf samen stellen, ideaal.
Pax met Hemnes deuren, ok. Ik ga zo de site eens doorspitten
quote:Derpina schreef op 19 april 2014 @ 14:21:

Ja wel, is gewoon de Hemnes kast bij de ikea zelf kun je dan de deur kiezen. Op de site staat hij met spiegel maar volgens mij kun je gewoon de andere deur ook nog kiezen. Kun je zelf samen stellen.



Heb je misschien een linkje van de kast die je bedoelt?

Want als ik zoek op Hemnes zie ik maar één kast met spiegeldeur en dat is een ondiepe kast.
Alle reacties Link kopieren
Deels. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... /S29894985
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Alle reacties Link kopieren
Hier kan je zelf je pax knutselen http://www.ikea.com/ms/nl_NL/rooms_idea ... nners.html
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Handige topic, ik ben ook al op zoek naar zo 'n soort kast. Ik heb al met pax geprobeerd te knutselen maar kom geen optie tegen om lade onderaan te doen....lukt het jullie wel?

Kwam nu wel http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00227008/ tegen.
Ja, dat heb ik inmiddels ook gevonden. Maar helaas alleen maar deuren die de hele kast beslaan qua oppervlakte zeg maar. Dus geen mogelijkheid voor twee deuren en/of lades die aan de buitenkant zichtbaar zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nee, dit is de Ikea Stuva kast met wit grenen deurtjes. Die deurtjes zijn uit het assortiment gegaan zo rond januari/februari.



Vind je op de kinderafdeling, het is een kinderkast. Nu alleen nog te krijgen met de andere deurtjes.



Het is deze:



http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19873733/



Ik heb hem trouwens vrij recent gekocht toen die deurtjes van jouw foto in de aanbieding waren omdat ze uit het assortiment gingen. (Ik wilde eigenlijk ook die deuren van jouw plaatje). Omdat ze uit het assortiment gingen heb ik er toch maar de deuren die je op mijn plaatje ziet bij gekocht, omdat je dan de kast nog kunt uitbreiden als je zou willen. Ik heb nu een kastenwand voor mijn zoon met de witte deuren en ik moet zeggen, in het echt is het echt een plaatje. Iedereen die bij ons thuis komt vraagt waar we die mooie kast hebben gekocht. Het is wel een prijzig grapje trouwens als je uit wil breiden tzt, de kastenwand van zoon was alles bij elkaar dik 700 euro.
Am Yisrael Chai!
Ik zie die optie dus ook niet sanny_82, dus denk dat dat er niet meer is.

Die uit jouw link is net te klassiek voor onze smaak. Maar zoiets heb je wel ook gehad van de Hemnes, zie ik veel op Marktplaats. Maar wij moeten helaas ivm ruimtegebrek echt iets smals hebben op de babykamer.
quote:fashionvictim schreef op 19 april 2014 @ 19:27:

Nee, dit is de Ikea Stuva kast met wit grenen deurtjes. Die deurtjes zijn uit het assortiment gegaan zo rond januari/februari.



Vind je op de kinderafdeling, het is een kinderkast. Nu alleen nog te krijgen met de andere deurtjes.



Het is deze:



http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S19873733/



Ik heb hem trouwens vrij recent gekocht toen die deurtjes van jouw foto in de aanbieding waren omdat ze uit het assortiment gingen. (Ik wilde eigenlijk ook die deuren van jouw plaatje). Omdat ze uit het assortiment gingen heb ik er toch maar de deuren die je op mijn plaatje ziet bij gekocht, omdat je dan de kast nog kunt uitbreiden als je zou willen. Ik heb nu een kastenwand voor mijn zoon met de witte deuren en ik moet zeggen, in het echt is het echt een plaatje. Iedereen die bij ons thuis komt vraagt waar we die mooie kast hebben gekocht. Het is wel een prijzig grapje trouwens als je uit wil breiden tzt, de kastenwand van zoon was alles bij elkaar dik 700 euro.



Aargh, te laat zwanger geworden ;)



Kast uit openingspost vond ik qua stijl erg mooi, en toevallige is dus dat we een Hemnes ladekast als commode willen gaan gebruiken.

De kast die jij laat zien hadden we inderdaad gezien bij de Ikea, maar vonden we niet zo en qua stijl niet passen bij de Hemnes ladekast.

Maar dank voor de verheldering, nu weet ik eindelijk exact hoe het zit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb destijds nog gekeken of er andere deuren uit andere series ook pasten, maar bij Ikea zijn ze ook niet gek natuurlijk, dus dat is niet zo.



Overigens gaan er wel weer nieuwe deuren in het assortiment komen vertelden ze ons toen, dus daar zou je op kunnen wachten. Het is namelijk wel echt een perfecte kast voor een kinderkamer, zeker omdat je naarmate je kind groter wordt uit kunt breiden en vooral omdat hij diep genoeg is voor volwassen kleerhangers.
Am Yisrael Chai!
Binnenkort gaan we naar de Ikea, dus zal het dan navragen of ze weten wanneer er nieuwe deurtjes komen. Dank voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
quote:followthesun schreef op 19 april 2014 @ 18:25:

Deels. http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/produ ... 85Offtopic: Followthesun, we zijn in je andere topic benieuwd hoe je onderzoek is gegaan...
Alle reacties Link kopieren
Goh gaan ze uit het assortiment? Wij hebben pas (als in 3 weken geleden) nog zo'n stuvakast met die deurtjes gekocht. We moeten er nog 1, maar als ze eruit gaan moeten we dus opschieten.



En eens met dat het de meest handige kasten ever zijn! Ook ideaal als speelgoed kast!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven