Kater

20-04-2014 13:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh god, ik word net wakker met een gruwelijke kater. Zo eentje die ik al in geen jaren meer heb gehad, maar vroeger zo'n beetje wekelijks had. En nu ik langzaam wakker word en bij bewustzijn kom bedenk ik me hoe achterlijk ik me weer heb gedragen in de kroeg. Lees: midden in de zaal staan zoenen, van het podium gesprongen en gevallen, 5 frikadellen op. Met andere woorden: weer heerlijk voor lul gestaan. En dan dacht ik 'vroeger' als ik eind twintig ben dan zal ik vast wel wat rustiger zijn geworden. Niet dus. Oh ja en mijn paasplanning van vandaag valt nu ook een beetje in het water.
Alle reacties Link kopieren
Tsja ik ben bijna 40 en heb nog wel eens van die uitspattingen

Niet zo vaak als vroeger maar het komt nog wel eens een enkele keer voor.



Sterkte met de kater.
Maar wel lol gehad vannacht?
Alle reacties Link kopieren
hihi heel veel lol gehad :D nu iets minder helaas. haha.
Alle reacties Link kopieren
Ahhh Same here..! Huisfeestje gehad hier, ik weet ook niet waar te beginnen met opruimen. Vannacht om 5 uur stond nog het hele huis vol met dansende mensen, ik ben allang blij dat er geen verdwaalde mensen op de banken liggen te slapen zoals een vorige keer. Maar ik leef met je kater mee. Volgende keer, of misschien heb je het al wel gedaan, paracetamol voor het slapen gaan nemen. Scheelt aanzienlijk. En gelukkig id er nog een tweede paasdag moet je maar denken
Alle reacties Link kopieren
5 frikandellen was je niet misselijk?
Alle reacties Link kopieren
Toen niet, maar nu wel. Ik heb zo'n beetje de hele muur in de cafetaria leeg gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven