Kleur muur bij fotobehang?

27-08-2014 21:20 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik wil op de muur in de slaapkamer het volgende fotobehang plaatsen



https://woonhandel.nl/web ... r-wanted-blad-p-4146.html



Mijn gordijnen, houtwerk, bed en kasten zijn allemaal off white / wit. Op de vloer wil ik graag een warme kleur laminaat doen. De 4 openslaande deuren met grote, lange off white kleur gordijnen zijn precies tegenover de muur waar het fotobehang komt.



ik hou nog twee zijmuren (met elk ook een raam en off white raambekleding) over en de stukjes muur naast de gordijnen, ik vind het zo moeilijk om te kiezen wat ik daar mee ga doen. Ik zit te denken aan gewoon verven, maar welke kleur?

Wie wil mee denken?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
lichtgrijs of lichtbeige. Vooral niet te donker.
Wit.
Alle reacties Link kopieren
Indd..lichtgrijs of als je wat uitgesprokener wilt turqoise.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dus wel een donkere kleur doen zoals grijs/antraciet. Zodat juist de muur met het behang het centrale punt is van de kamer.
Throughout green van Histor, zijn hele matte, verkalkde kleuren.
Ik vind rood wel mooi.
Alle reacties Link kopieren
dank voor jullie tips.



wit valt sowieso af, bij off white gordijnen en witte meubels wordt dat veel te wit. lichtgrijs of lichtbeige wordt volgens mij ook heel soft.



Rood is mijn lievelingskleur maar bij dit behang? en in de slaapkamer? dat zie ik niet helemaal…alhoewel ik rood echt heel leuk vind, en in de woonkamer diverse muren rood heb! oei…begin nu toch te twijfelen!



grijs/antraciet, turqoise …moet ik ff over nadenken. wel vrolijk dat turqoise maar ik vind het moeilijk om het geheel te zien. het is een heel lichte ruime kamer dus kan wat kleur hebben maar dit is wel heel helder.



rianne, bedankt voor je link, ik denk dat dat heel naturel maar toch kleurig zou kunnen zijn. ik ga 'm in de praxis (oid) eens even bekijken, ziet er erg mooi uit!
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt rood ook heel mooi hierbij, maar dan wel een donkerrode tint.
Alle reacties Link kopieren






doe gek; ga voor geel





.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De 770 van blijfgewoonbianca vind ik mooi. Een herfsttint in combi met het verse groen.

Of een sterk afgezwakte kleur groen in dezelfde kleurlijn als de blaadjes mocht je het rustig maar toch een beetje kleurig willen houden.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven